Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Masse bra filmer utover Jeg fryktet en stund at jeg kom til å gå glipp av Jenta som lekte med ilden, men det ser jaggu ut som om jeg blir værende lenge nok til å se den likevel

Gøy å lese at poledansinga ga mersmak

Noe annet som ga mersmak var de søte sjokoladefroskene :rødme: Oppdaga nå at det var jo to forskjellige smaker, med cherry også jo De skal jeg spare til en spesiell anledning

Lykke til med flytteprosjektet i dag!!

Noe godt må jo komme ut av å måtte være lengre enn planlagt i Norge også!! Kjenner jeg har høye forventninger til filmen, men håper den klarer å passere "godkjent"-linja! :jepp:

Og froskene ja, det var jo kanskje litt i mørkeste laget til at det var lett å se at det var to forskjellige smaker. Men da fikk du jo en ekstra overraskelse til, ingenting bedre enn det! :klemmer:

Tror forresten kanskje du hadde likt kjolen jeg har på i dag, det er en redesignet kjole med et stort dødningehode brodert på

Vet ikke om du så den lysestaken vi hadde kjøpt i Køben, forresten:

http://www.crystalclassics.com/kosta/images/stilllife.jpg

Ok, nå er det nok invansjoni i boka di :fnise:

Invansjoni! :fnise: Den var bra!! :ler:

Og bra er også hodeskallen, du skal se jeg glemte å kommentere den.. Men så den første linken også!

Oi, nå ble jeg inspirert! Må inn i min egen bok og skrive en liste over filmer jeg vil se fremover! Nå som vi har kjøpt bil kan vi dra på kino når vil igjen!!

Håper søndagen behandler deg bra! Tittet forresten på flere bryllupsbilder av deg og din kjære på FB; skjønner godt at din kjære elsker deg, du er jo såååå nyyyydelig!!

Tusen takk Redbird! :rødme:

Hvor langt har du forresten kommet nå? Jeg nærmer meg slutten på Untamed.

Skjønner godt at du er støl i dag. Man må vel bruke muskler man ikke ante man hadde når man driver med det. Men så bra at det var så gøy!

Søndags- :klemmer:

Ja, eller kanskje hadde glemt at man hadde?? :sjenert: Det hjalp jo heller ikke at jeg var på danseaerobic lørdag og var flyttehjelp hele søndag, nå har jeg nemlig tre dagers uvante tings stølhet i kroppen.... :ler:

:klemmer: til deg også Muffin!

oooooo, så gøy at du syntes det var gøy med pole dancing!!! Skal se at du blir en skikkelig mester etterhvert Hold oss oppdatert om du fortsetter på kurs da

Kjempekoselig å treffe deg Neferet!!!!

Mester skal vi vel kanskje ikke forvente med det første.... Jeg er neppe grasiøs nok til sånt, jeg ble født tung i rumpa... :ler: Men lyst til å få det til, det har jeg ihvertfall nok av! :jepp: Fikk mail i dag med bekreftelse på at jeg har kommet med på kurs med oppstart 28.09.09. Gleder meg allerede, og skal planlegge litt trening av armstyrke før den tid! :hoppe:

Helt enig, kjempekoselig å treffes! Vi må få til et sånt treff snart igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: Devilina!

Og takk for sist, det var hyggelig å møte deg!!

Håper du har en bra helg!

Heisannn og takk i lige måde!! :nigo:

Hadde en fin helg vettu..... den er over om noen timer... tirsdag er det jobb på meg igjen.

Så bra du likte den poledance tingen :) hørtes for øvrig kjempe artig ut... synd de ikke har noe sånt her nede hvor jeg bor.... :(

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Redbird! :rødme:

Hvor langt har du forresten kommet nå? Jeg nærmer meg slutten på Untamed.

:klemmer: Jeg nærmer meg halvveis i Untamed. :tommelsmil: Går litt tregt for tiden, mye jobb! Men nå som vi har hentet vår nye BIIILLL (:bolledeig:) så kommer jeg meg litt raskere hjem etter jobb, så da får jeg nok lest mer. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemte jo helt å få sett den der almanakken i går da, men det var veldig bra på treff likevel :strix:

Jeg kom på at jeg hadde glemt å vise almanakken rett etter at jeg hadde satt meg på sykkelen på vei hjem.. :klaske: Men da jeg kom på jobb dagen etter, oppdaget jeg at den la gjenglemt der, så jeg hadde uansett ikke kunnet vist dere den.

Gøy å lese om poledancingen, høres moro ut!!! Er det dyrt?

edit: Haha - Mannen sitter ved siden av og snikleser, og kommenterte akkurat "Du må gjerne begynne å gå på pole dance altså!" Han ser vel for seg at jeg kunne lært meg noen frekke moves tenker jeg.. :ler:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så gøy at det blir kurs på deg! :hoppe:

Ja!! :hoppe: Gleder meg!

Heisannn og takk i lige måde!! :nigo:

Hadde en fin helg vettu..... den er over om noen timer... tirsdag er det jobb på meg igjen.

Så bra du likte den poledance tingen :) hørtes for øvrig kjempe artig ut... synd de ikke har noe sånt her nede hvor jeg bor.... :(

:hug:

Det kan jo hende det kommer etterhvert da, det er visst en veldig raskt voksende trend! :jepp: Nå begynner jeg jo å bli litt mindre støl også, så da er det bare å trene stryrke fram til 28.09!!

:klemmer: Jeg nærmer meg halvveis i Untamed. :tommelsmil: Går litt tregt for tiden, mye jobb! Men nå som vi har hentet vår nye BIIILLL (:bolledeig:) så kommer jeg meg litt raskere hjem etter jobb, så da får jeg nok lest mer. :nigo:

Jeg leste ut Untamed i går kveld, helt uforberedt, visste ikke at de tre første kapitlene av neste bok var bakerst, så trodde jeg hadde igjen masse.... Og femte boka har jeg faktisk ikke, så da blir det nok et lite opphold for min del... :sukk:

Jeg kom på at jeg hadde glemt å vise almanakken rett etter at jeg hadde satt meg på sykkelen på vei hjem.. :klaske: Men da jeg kom på jobb dagen etter, oppdaget jeg at den la gjenglemt der, så jeg hadde uansett ikke kunnet vist dere den.

Gøy å lese om poledancingen, høres moro ut!!! Er det dyrt?

edit: Haha - Mannen sitter ved siden av og snikleser, og kommenterte akkurat "Du må gjerne begynne å gå på pole dance altså!" Han ser vel for seg at jeg kunne lært meg noen frekke moves tenker jeg.. :ler:

Ja, dyrt! Men dæven så bra trening! Så du får høre på mannen og bli med meg på kurs! :jepp: Så skal du ikke se bort fra at mannen også blir fornøyd etterhvert! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Skremmende lite KG-tid denne uka! :sukk: Men det kommer vel bedre tider. Mandag holdt jeg på å forgå av stølhet etter poledance fredag, danceaerobic lørdag og 8 timer flytting søndag. Så da måtte jeg komme meg avgårde på litt lett trening, alt annet var helt ugjennomførbart... :sjenert: Men det ser da ut til at det ihvertfall hjalp litt! Heldigvis sier bare jeg! Jeg kjenner at jeg er meg selv lik i forhold til trening og motivasjon og whatnot, i og med jeg ble så inspirert av denne pole dance timen, og skal være med videre på kurs, har jeg (igjen) funnet ut at nå er det på tide å gjøre grep både på treningsfronten og kostholdsfronten. Og jeg er verdens mest utålmodige sånn sett, så det ender vanligvis med at jeg plutselig skal trene masse og tungt og ta igjen for alle tapte uker og måneder, og til slutt er helt utkjørt og blir lat og trøstespiser igjen... Godt jeg har noe selvinnsikt ihvertfall... :ler: Men jeg har ihvertfall funnet ut at hvis jeg skal klare å bygge styrke nok til å løfte egen kroppsvekt med god kontroll i tillegg, må jeg ha noen til å fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det uten å gå i alle mine vanlige feller. Jeg er jo ikke godt trent hva kommer til styrke, så prøvde å få kjære til å gi meg noen tips. Hun trener jo veldig mye styrke. Men som både hun og jeg vet, så tar hun det mest på gefühlen og vet ikke så mye mer om oppbygging av dvaske koner enn jeg gjør, så hun anbefalte at jeg skaffet meg en sånn treningsveiledning som de tilbyr der jeg trener. Herved skal jeg gjøre det, så kanskje det blir litt lettere å vite hva og hvor mye som er nok, når det er lurt å øke uten å ødelegge seg, og hvordan jeg kan bli smekker pole dance dame! :fnise: Så det skal jeg få bestilt meg så snart jeg har muligheten!

I går var det bissibissi på jobb, og så var det rett hjem for å lage middag. Vi hadde en kompis på besøk, alltid like mye tøys og moro, så det var stor stas. Vi fikk også innviet blue-ray spilleren på den nye monster-tv'n, og jeg må rett og slett innrømme at det var en helt annen verden! Gleder meg til å se flere filmer på den ja!! :jepp:

I dag er det tid for danceaerobic igjen etter jobb, og så tror jeg jeg skal prøve å slappe av litt i kveld. I morgen er det bursdag for hun som var forloveren min, og jeg skal prøve å klemme inn en trening først, hun jobber nemlig en del lengre enn meg. Og fredag har disse nissene i borettslaget funnet ut at det er lurt å ha styremøte kl 18.00! :hakeslepp: Hva er det for et tidspunkt??? Jeg er varamedlem, så har vel bare å stille. Jeg ville jo :veslejenta: !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Dvaske koner du liksom :fnise:

Så gøy det blir kurs på deg! :hoppe: Syns du er skikkelig tøff :tommel:

Og så må du få litt tid til å slappe av mellom alle disse slaga, så du ikke sliter deg helt ut! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blu-ray er helt syyyykt! :hakeslepp: Elsker det! :hjerte:

Lurer på om jeg kan smake havsalt av kinnet til Johnny Depp om jeg slikker skjermen....? :klø: :fnise: Livaktig ja... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må prøve en blu-ray vi også :jepp:

Nå er jo stor Tv'n i hus, og PS3'en så da må det prøves :jepp:

Jeg for min del er jo så lite tekninsk innstilt at jeg skjønner ikke helt hvordan forskjellen kan bli, men alle skryter jo :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som både hun og jeg vet, så tar hun det mest på gefühlen og vet ikke så mye mer om oppbygging av dvaske koner enn jeg gjør, så hun anbefalte at jeg skaffet meg en sånn treningsveiledning som de tilbyr der jeg trener. Herved skal jeg gjøre det, så kanskje det blir litt lettere å vite hva og hvor mye som er nok, når det er lurt å øke uten å ødelegge seg, og hvordan jeg kan bli smekker pole dance dame! :fnise: Så det skal jeg få bestilt meg så snart jeg har muligheten!

Det anbefaler jeg! Veldig ålreit opplegg der! Kanskje vi må krangle om knebøystativet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt.. Er helt sikker på at jeg har vært her inne før, men du er ikke på mine innlegg.. Altså, har jeg kanskje ikke skrevet her?

Nå har jeg i alle fall det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Dvaske koner du liksom

Så gøy det blir kurs på deg! Syns du er skikkelig tøff

Og så må du få litt tid til å slappe av mellom alle disse slaga, så du ikke sliter deg helt ut!

Det er godt du synes jeg er tøff Ansjoni, jeg har nemlig brukt mange år på å prøve å bli tøff, men alle sier bare at jeg er søt når jeg prøver.... Så takk! :fnise:

Jeg skal prøve å slappe av litt også, hadde innbilt meg at jeg skulle jobbe, trene, kjøpe gave og dra til venninnebursdag i dag, men endte med å la treningstøyet ligge hjemme. Sliten i kroppen, og fant da ut at å prøve å rekke alt kan jeg vel la være... :sjenert:

Blu-ray er helt syyyykt! Elsker det!

Lurer på om jeg kan smake havsalt av kinnet til Johnny Depp om jeg slikker skjermen....? Livaktig ja...

Pirates på Blueray må jo være helt sinnssykt!!! Jeg hadde ikke sansen for Depp (type kjekk, ikke skuespilleren, der har han alltid vært bra) før etter han ble pirat... :ler:

Vi må prøve en blu-ray vi også

Nå er jo stor Tv'n i hus, og PS3'en så da må det prøves

Jeg for min del er jo så lite tekninsk innstilt at jeg skjønner ikke helt hvordan forskjellen kan bli, men alle skryter jo

Ha en fin dag

Du trenger ikke være teknisk innstilt for å skjønne forskjellen, er ingen guru jeg heller, men så tydelig at det var MYE bedre bilde!! Gled deg! :jepp:

Og ha en fin dag du også! Selv om det nå teknisk er en ny en.... :klemmer:

Det anbefaler jeg! Veldig ålreit opplegg der! Kanskje vi må krangle om knebøystativet

Knebøystativ?? :klø:

:fnise: Ingen fare om umiddelbar krangling der, i og med jeg foreløpig ser ut som et stort spørsmålstegn....

Jeg skjønner ikke helt.. Er helt sikker på at jeg har vært her inne før, men du er ikke på mine innlegg.. Altså, har jeg kanskje ikke skrevet her?

Nå har jeg i alle fall det

:velkommen: eleit!!

:hug: til deg fordi du er så god :klemmer:

Right back at you søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
hey darling :klemmer:

håper du får en kjempefin torsdag, snart er det helg :jepp:

masse :klemmer:

Godt er det, denne uka synes jeg har vart en evighet!!! :dåne:

Håper du også får en bra torsdag, til tross for langjobbing. Og lykke til med demonutdrivelsene på trening! :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt er det, denne uka synes jeg har vart en evighet!!! :dåne:

Håper du også får en bra torsdag, til tross for langjobbing. Og lykke til med demonutdrivelsene på trening! :lur:

takk :lur: skal slite ut den lille demonen så den ikke orker å tenke på noe annet enn å sove!! :fnise:

demon out you go!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Det er godt du synes jeg er tøff Ansjoni, jeg har nemlig brukt mange år på å prøve å bli tøff, men alle sier bare at jeg er søt når jeg prøver.... Så takk! :fnise:

:ler: Du vet, på andre kan man kjenne seg selv. Eller var det omvendt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
takk :lur: skal slite ut den lille demonen så den ikke orker å tenke på noe annet enn å sove!! :fnise:

demon out you go!!!! :hoho:

:fnise: Håper den er drevet ut på en eller annen måte ihvertfall!! :lur:

Jeg synes også denne uka har vært kjempelang, men nå nærmer det seg helg med stormskritt! :hoppe:

Ja! :hoppe: Bare en liten ussel dag igjen på jobb! Det blir utrolig deilig!!

:ler: Du vet, på andre kan man kjenne seg selv. Eller var det omvendt? :fnise:

Aha! Det var sånn det var! :jepp: Men da sier jeg bare tøffesøtinger unite!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...