Neytiri Skrevet 21. oktober 2010 #421 Del Skrevet 21. oktober 2010 what!!! får sparke hun i rævva for en oppdatering her......savn frkhøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2010 #422 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal sparke henne litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2010 #423 Del Skrevet 23. oktober 2010 Babyen til FrkHøne kom i natt klokka halv seks Tre uker før termin! Alt står bra til med både mor og barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. oktober 2010 #424 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hils så masse og gratuler!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. oktober 2010 #425 Del Skrevet 23. oktober 2010 ååååååååååå gratulerer så mye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. oktober 2010 #426 Del Skrevet 23. oktober 2010 ååååååååååå gratulerer så mye!!!! Aaaaaaaaaaaw. gratulerer så masse masse da! Oppdater veldig gjerne mer når du har noe info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2010 #427 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gratulerer så mye Håper alt er bra med hønefamilien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. oktober 2010 #428 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vel Jentungen er prikk lik pappaen sin, 2725g og 46cm lang Helt perfekt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. oktober 2010 #429 Del Skrevet 24. oktober 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 29. oktober 2010 #430 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, herlighet, skal si det skjer ting! Har hatt litt KG-pause og sannelig har ikke Frk.Høne greid å bli mamma på den tida! :dåne: Nei, her må man være jevnt innom skal man klare å holde seg ajour! Nu vel, det jeg egentlig skulle si var: GRATULERER til hele høne-familien! Dette fortjener dere virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 9. november 2010 #431 Del Skrevet 9. november 2010 Gratulerer med jenten, FrkHøne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 15. juni 2011 Huff, her var det tydeligvis lenge siden jeg har vært inne! Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner! Fikk verdens fineste datter som vi ga navnet Ronja den 23. Oktober i fjor! Altså er hun snart 8 mnd.. Tenkte jeg skulle prøve å "holde" meg litt her igjen, har vært inne på BV, men syns det ble helt rart etter at de oppdaterte... Får det liksom ikke helt til lengre... Og som dere ser har jeg forandret navn på boka og IKKE flyttet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. juni 2011 #433 Del Skrevet 15. juni 2011 mamma igjen!!??? Gratulerer! Når venter du? Koselig å se deg her inne igjen og enig at det ble tull på bv!! Bruker det ikke lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #434 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja skal visst bli mamma igjen... Er foreløpig bare 5 uker på vei så ingenting sikkert enda, men har foreløpig termin 18 Februar Jeg har hele tiden sagt at jeg vil ha to tette, men hadde ikke planlagt at de skulle bli SÅ tett Kasta dongen over en uke etter antatt EL, men den satt visst på første "forsøk".. Helt sykt med tanke på at vi brukte et år på snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. juni 2011 #435 Del Skrevet 15. juni 2011 Her går det unna!!! Gratulerer så mye, frkhøne! Dette var artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 15. juni 2011 #436 Del Skrevet 15. juni 2011 Oj, Frk.Høne, så morro! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. juni 2011 #437 Del Skrevet 15. juni 2011 hehe ja jeg husker dere brukte tid på første, men så morro dere fikk det til så fort da!! Hvordan er dagene med lille tulla deres da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. juni 2011 #438 Del Skrevet 15. juni 2011 Hipp hipp hurra for hønemora mi Syns det er flott at du har bevegd deg hit til oss fornuftige mennesker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 15. juni 2011 Takk skal dere ha Dinemora mi Dagene med lilletulla er blitt helt fantastiske! Hun hadde kolikk på dagtid til hun var fire mnd, men så forandra alt seg nesten på dagen og hun er nå SMØRblid fra morgen til kveld! Hun er fortsatt kliss lik pappan sin, jeg har ikke hatt noe med det regnestykket å gjøre what-so-ever! Håper denne kanskje kan være litt mer lik meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. juni 2011 #440 Del Skrevet 15. juni 2011 Det blir spennende å se om denne spiren blir mer lik deg ja Det glædes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå