Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en topp helg! Håper du koser deg masse, og slapper med venninne.

Men HELT uten barn er du jo strengt tatt ikke da - du har da en liten på slep :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg :strix:

Kos deg masse uten mann og barn ;)

Helga var helt super! Ganske sliten etter lange bilturer og shopping fra morgen til kveld, så formålet ble jo litt annerledes enn tenkt da :fnise: Men vi storkoste oss! :jepp:

God tur på husmortur :hoppe:

Kjør forsiktig nå da ;)

:fnise:

Vi kjørte forsiktig! Iallefall etter Grong :fnise:

Høres ut som en topp helg! Håper du koser deg masse, og slapper med venninne.

Men HELT uten barn er du jo strengt tatt ikke da - du har da en liten på slep :fnise:

Neida, helt barnløse var vi jo ikke, hadde med AngelSound'n så den lille ble godt representert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææææh!! I dag begynner jeg på jobb igjen!! :hakeslepp::daane:

Både gleder og gruer meg.. :sjenert:

Hjelper litt å vite at det bare er for noen måneder da :fnise:

Endret av FrkHøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobb i dag :) Heldigvis er det bare for noen måneder :strix: Vet de på jobben at du er gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lykke til på jobb i dag :) Heldigvis er det bare for noen måneder :strix: Vet de på jobben at du er gravid igjen?

Takk :klemmer:

Jada de visste det, sjefen min er bare 1 år eldre enn meg og visste også at jeg ville ha to tette så når andre begynte å få vite det så måtte hun også, lita bygd gjør at rykter sprer seg fort ;)

Lykke til på jobb :klemmer:

Håper de ikke kjører deg altfor hardt på første dagen :)

Gikk baaare fint :jepp:

Hvordan har det gått de første dagene tilbake på jobb?

:klem:

Det har gått bare godt! Er veeeeldig sliten når dagene er omme, blir det av å stå 7,5 timer i strekk og stresse nesten hele tiden... Heldigvis har jeg en mann som en flink til å ta hensyn og gjør litt ekstra hjemme så jeg kan slappe av litt :rodmer::jepp:

Meeen er IKKE noe morsomt å være vekke fra snuppa så lenge :grine:

Her er det lenge siden jeg har vært innom. Hvordan går det med deg? Er formen bra? :)

Her går det bare godt! Formen er kjempe den, litt trøtt og sliten etter å ha begynt på jobb igjen, men det går greit :jepp:

Magen spretter ut som bare rakkern, tanta mi flirte godt når jeg sa jeg bare var 3,5 mnd på vei :fnise: Hun mente det MÅTTE være MINST tre stk der inne :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk takk alle sammen :rodmer:

Begynner å glede meg til UL om to uker! :jepp: Er utrolig spent på om det blir en jente til eller en gutt!

Klarer heller ikke å kjenne på om jeg vil foretrekke det ene eller det andre, for begge deler har sine fordeler! :Nikke:

Så driver jeg å tuller litt med mannen og egler han opp til at det kanskje er to inni der :fnise: Jeg er jo blitt tidlig stor og fundusmålet var ganske høyt da jeg var til jordmora på Mandag så jeg klarer jo ikke la vær å kødde litt med ham :fnise:

Nå begynner det også å kjennes ut som lille gir meg noen småtegn på at den er der :hjerte::rodmer: Selv om det ikke er så lenge siden sist, så er de første bevegelsene så svake at jeg er enda usikker på om det er h*n jeg kjenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi - for en FLOTT mage!! :hoppe: Så heldig du er! Fremdeles ingenting her i gården :snurt:

Skjønner godt at dere er spent før UL - det er jo ufattelig spennende! Håper den lille er samarbeidsvillig med dere da :fnise:

Og håper vel for deres del at det bare er en liten inni der, men skjønner fristelsen med å tøyse med mannen :ler: Magen din kan jo absolutt inneholde TO overraskeler med den størrelsen :fnise:

Kanskje du har morkaken på fremsiden du også? Siden du ikke kjenner så mye enda?

Synes svangerskapet ble ENDA hyggeligere når man kjenner tegn fra den lille. Går bare å venter på at dagene skal gå jeg, så jeg kan kjenne mer og mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi - for en FLOTT mage!! :hoppe: Så heldig du er! Fremdeles ingenting her i gården :snurt:

Skjønner godt at dere er spent før UL - det er jo ufattelig spennende! Håper den lille er samarbeidsvillig med dere da :fnise:

Og håper vel for deres del at det bare er en liten inni der, men skjønner fristelsen med å tøyse med mannen :ler: Magen din kan jo absolutt inneholde TO overraskeler med den størrelsen :fnise:

Kanskje du har morkaken på fremsiden du også? Siden du ikke kjenner så mye enda?

Synes svangerskapet ble ENDA hyggeligere når man kjenner tegn fra den lille. Går bare å venter på at dagene skal gå jeg, så jeg kan kjenne mer og mer :ler:

Håper virkelig den lille er samarbeidsvillig jeg å :jepp:

Er så forferdelig nyskjerrig, så blir gal om vi ikke får vite kjønn :fnise:

Jeg håper for guds skyld jeg ikke har morkaken på fremsiden denne gangen også! Hadde det med snuppa og jeg kjente nesten ingenting. Var kun få ganger at jeg kunne se bevegelser på magen :sukk:

Men hører det kan være forskjeller der også, har ei venninne nå som har morkaka på fremsiden og hun er 24 uker og har allerede sett bevegelser utenpå og kjenner masse!

Bare jeg får kjenne litt mer denne gangen så blir jeg fornøyd! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaken dekker vel sikkert ikke HELE forsiden uansett? :klo: Så da kan det jo være at den lå veldig uheldig hos deg sist?

Min ligger som sagt foran, og jeg kjenner rett som det er små dult innenifra jeg - spørs om det er en skikkelig vilter tass der inne da :fnise:

Håper dere er heldigere denne gangen - skjønner godt at det var kjedelig sånn du hadde det sist altså :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...