Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så moro at du fant :hjerte: lyden! Har tenkt på å investere i en slik en jeg også, men trodde ikke jeg skulle klare å høre den på lenge ennå... Men da kan jeg jo kanskje snart bestille jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen ved å ikke ha lang tid mellom svangerskapene; livmoren kommer over symfysen raskt. :fnise: Koselig med hjertelyd!

Har lest om flere som var førstegangs som har funnet hjertelyden selv rundt uke 9 så leter man godt nok og får til å vinkle den godt så kan man finne den bra tidlig :Nikke:

Ordentlig koselig! :strix:

:strix:

Har hørt den fire ganger til nå :fnise::lur:

Hurra :strix:

Jeg skulle forøvrig også gjerne vært med på fødselen jeg.. :sjenert:

:fnise:

Tror det kan bli ganske fult inne på fødestua om alle jeg kunne tenkt å ha med meg skulle vært med :fnise:

Får se neste gang :lur: (Om det blir en neste gang etter denne :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at du fant :hjerte: lyden! Har tenkt på å investere i en slik en jeg også, men trodde ikke jeg skulle klare å høre den på lenge ennå... Men da kan jeg jo kanskje snart bestille jeg da :)

Kjempemorsomt at jeg faktisk klarte å finne den :jepp:

Det står at man kan finne den fra uke 8.. Men jeg ville nok ventet til iallefall slutten av uke 9 :Nikke: men da også tenke at det ikke er krise om man IKKE finner den...

Hvor mye måtte du betale for den?

Jeg sniker meg nemlig stadig innom jobben for å lytte jeg :sjenert:

:fnise: Når man har mulighet på jobb er det jo ikke noe problem ;):lur:

Jeg betalte 260kr for den, kjøpte den på eBay :fnise: er ganske ivrig der inne og finner ofte ting veldig mye billigere enn her hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teknikkmagasinet,koster 170kr ca! klar for helg? vokser magen,eller for tidlig?

Den kostet 350,- pluss frakt på teknikmagasinet.no...

Ja er klar for helg, gubben har ferie så har egentlig ikke noe følelse over om det er helg eller ikke :fnise:

Her har magen vokst masse allerede :hakeslepp:

Er jo litt glad for at så mange vet det allerede ellers hadde de nok sett det på meg allerede for noen uker siden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da funnet en genial vogn til vår smale dør; Phil & Ted, hvor en plasserer søsken i høyden :-) Phil & Ted

Så fantastisk å høre hjertelyd allerede, frkHøne! Vi ba om tidlig UL med tanke på vår historie sist, bare for å være sikker siden vi denne gangen ikke har brukt noen medisiner.

Jeg er halvveis og når jeg forteller folk om det nå spør de hvor magen min er... jeg tror den ligger igjen på Sats eller ute på en eller annet tur med småen... Nå begynner så vidt mine vanlige bukser å bli for små, samtidig er mine gravidbukser fra sist gang alt for mye utvidet i båndet som ligger over magen, at det glir ned hele tiden. Og jeg liker ikke så veldig godt å gå med kjole og thights, og i hvert fall ikke når jeg fortsatt ammer småen. Har virkelig kommet i perioden hvor jeg hater å finner klær å gå med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har da funnet en genial vogn til vår smale dør; Phil & Ted, hvor en plasserer søsken i høyden :-) Phil & Ted

Så fantastisk å høre hjertelyd allerede, frkHøne! Vi ba om tidlig UL med tanke på vår historie sist, bare for å være sikker siden vi denne gangen ikke har brukt noen medisiner.

Jeg er halvveis og når jeg forteller folk om det nå spør de hvor magen min er... jeg tror den ligger igjen på Sats eller ute på en eller annet tur med småen... Nå begynner så vidt mine vanlige bukser å bli for små, samtidig er mine gravidbukser fra sist gang alt for mye utvidet i båndet som ligger over magen, at det glir ned hele tiden. Og jeg liker ikke så veldig godt å gå med kjole og thights, og i hvert fall ikke når jeg fortsatt ammer småen. Har virkelig kommet i perioden hvor jeg hater å finner klær å gå med!

Jeg har tittet og tittet og tittet på vogner nå og klarer ikke bestemme meg. Likte også Phil og Ted's, men liker egentlig ikke måten babyen ligger på(slik det beskrives iallefall). Tror jeg må se den før jeg kan bestemme meg :fnise:

Ja hjertelyden er helt fantastisk :rodmer:

Huff, syns du er heldig som ikke har fått så mye mage enda! Folk klarer tilogmed å gjette at jeg er gravid når de møter meg, folk jeg ikke har møtt på leeenge :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg tolv uker!! :rodmer::strix: :strix: :strix:

I og med at jeg allerede har hørt :hjerte: til den lille så har jeg godt håp for at dette går rette veien :jepp::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker og 1 dag nå da :) hehe

Du.. venninen min har den vognen til Phil og Ted's, men jeg må innrømme at jeg heller ville hatt en dobbelvogn da..Jeg synes det så veldig ubehagelig ut for han som lå nederst., men det er min mening da :rodmer::fnise:

Skal du vite hvilket kjønn det er eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 12 uker!

Tenk at vi er så nærme hverandre da - det skiller jo bare en drøy uke :duskedame:

Når du har hørt hjertelyd og alt ser fint ut nå, så går det nok veien :jepp:

Februar-bebiser here we come! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix:

:strix::hug:

Gratulerer med 12 uker og 1 dag nå da :) hehe

Du.. venninen min har den vognen til Phil og Ted's, men jeg må innrømme at jeg heller ville hatt en dobbelvogn da..Jeg synes det så veldig ubehagelig ut for han som lå nederst., men det er min mening da :rodmer::fnise:

Skal du vite hvilket kjønn det er eller?

Jeg er fortsatt veldig usikker på dette med vogn.. Har MEST lyst på en TFK, den ser så god ut! :jepp:

Ja klarer nok ikke la vær å få vite kjønnet (om vi får da :sjenert: ) :fnise: Jeg er så nyskjerrig så!

Gratulerer med 12 uker :strix:

Er bare å begynne å glede seg nå, for dette går så fint!

:klemmer:

Takk :klemmer:

Ja vi gleder oss masse nå! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 12 uker!

Tenk at vi er så nærme hverandre da - det skiller jo bare en drøy uke :duskedame:

Når du har hørt hjertelyd og alt ser fint ut nå, så går det nok veien :jepp:

Februar-bebiser here we come! :hoppe:

Ja det er så morsomt at BÅDE du og Lucky er gravide!! :jepp: Blir helt varm i hjerterota over at det skal blir deres tur også nå (for jeg har GOD tro på denne spira til Lucky :jepp: ) :strix:

:hoppe: for 2012 bebiser! :hoppendeglad:

:hoppe: for 12 uker!!

Håper du har hatt en bra helg :klem:

:klemmer:

Helga var kjempekos den! Fikk gjort masse på huset og på Søndag var vi å gikk en tur i skogen sammens med et vennepar med barn, grilla å kosa oss :Nikke:

Men DENNE helga skal bli kos! Da drar jeg og en venninne til Trondheim for en LANGhelg med baaare kos! Skal ligge på hotell, dra på Ikea og bare shoppe og kose oss! :hoppendeglad: Kjenner jeg har skikkelig reisefeber!

Skal bli godt å komme seg bort UTEN mann og barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg missunner dere :daane:

Men jeg blir også alene hjemme i helga.... gubbe og unge drar til hjemplassen hans, mens jeg må være igjen å jobbe på lørdag :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...