Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Oi, håper virkelig ikke det er bekkenløsning allerede nei - godt det er tegn til bedring :nikker:

Har nada erfaring med to tette, så til dårlig hjelp med barnevogn-erfaringer dessverre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får virkelig håpe du slipper unna bekkenløsning så tidlig :pls:

Broren min hadde to tette og hadde en veldig fin søskenvogn...men jeg husker ikke hva den het da :sjenert: Skal sjekke ut jeg, vet om flere som har vært fornøyde med den i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si dere er tøffe som kaster dere på to tette! :jepp:

Håper for din del ikke du får bekkenløsning så tidlig, kjedelig å skulle ha det samtidig med en småttis..

Artig måte dere fortalte det til familien på med den body'en :fnise: Fikk dere den spesiallaget?

Da jeg var på tidlig ultralyd sa legen i forbifarten at jeg hadde morkaken på fremsiden og tenkte ikke noe særlig mer over det, men nå som jeg ser du skriver at du kjente sparkene og sånn litt dårligere så ble jeg litt sånn :sukk: Håper morkaka sklir litt nedover av seg selv etterhvert som livmoren vokser. Jeg har lyst til at kjære skal få sett litt tydelige spark og sånn!

Håper du har en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du!

Så du hadde lagt igjen liv i min gamle dagbok. Som jeg også må ta frem igjen... :sjenert::)

Gratulerer med å være gravid igjen!

Litt kjekt å se at det er andre som har begitt seg ut i galskapen med å få to tette.

Mannen her er overbegeistret så vår første søskenvogn står i garasjen allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, håper virkelig ikke det er bekkenløsning allerede nei - godt det er tegn til bedring :nikker:

Har nada erfaring med to tette, så til dårlig hjelp med barnevogn-erfaringer dessverre :ler:

Ja krysser det som kan for at det ikke er det.. Har ikke hatt det før så jeg tror og håper at siden jeg er stortsett god i ryggen nå så var det "bare" kink i ryggen :jepp:

Hei. Raskt innom. hør med tinio !

Får se om jeg titter innom henne en tur ja :Nikke:

Får virkelig håpe du slipper unna bekkenløsning så tidlig :pls:

Broren min hadde to tette og hadde en veldig fin søskenvogn...men jeg husker ikke hva den het da :sjenert: Skal sjekke ut jeg, vet om flere som har vært fornøyde med den i allefall :)

Jeg har ikke peiling på søskenvogner og syns det er veldig vanskelig. Da vi kjøpte vogn til første hadde jeg MASSE erfaringer fra andre å ta av, men er liksom ikke så mange jeg kjenner som har hatt tvillinger/så tette at jeg kan høre med dem..

Og kontrollfreak som jeg er(iallefall når det gjelder slike ting :fnise: ) så liker jeg å få det klart så fort som mulig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si dere er tøffe som kaster dere på to tette! :jepp:

Håper for din del ikke du får bekkenløsning så tidlig, kjedelig å skulle ha det samtidig med en småttis..

Artig måte dere fortalte det til familien på med den body'en :fnise: Fikk dere den spesiallaget?

Da jeg var på tidlig ultralyd sa legen i forbifarten at jeg hadde morkaken på fremsiden og tenkte ikke noe særlig mer over det, men nå som jeg ser du skriver at du kjente sparkene og sånn litt dårligere så ble jeg litt sånn :sukk: Håper morkaka sklir litt nedover av seg selv etterhvert som livmoren vokser. Jeg har lyst til at kjære skal få sett litt tydelige spark og sånn!

Håper du har en fin helg!

:klem:

:vinke:

Takk, ja bestilte bodyen på nettet, fant en side som faktisk hadde slike bodyer til salgs! De har masse forskjellige morsomme trykk og tekster på både bodyer og t-skjorter, syns de var litt morsomme :fnise: Husker ikke i forbifarten hva den het da men :klo::fnise:

Er nok beklageligvis slik at med morkaken på fremsiden kan det gå lengre tid før man både kjenner det på utsiden og på innsiden, men fortvil ikke, når det kommer så kjennes det! Og jeg kunne se sparkene hennes fra utsiden, på siden av magen. Og sambo kjente henne første gang i uke 22 så var jo ikke såååå seint før han kjente det :jepp:

:klemmer:

Hei, du!

Så du hadde lagt igjen liv i min gamle dagbok. Som jeg også må ta frem igjen... :sjenert::)

Gratulerer med å være gravid igjen!

Litt kjekt å se at det er andre som har begitt seg ut i galskapen med å få to tette.

Mannen her er overbegeistret så vår første søskenvogn står i garasjen allerede.

Så morsomt å se deg igjen her! :hug:

Og enda morsommere at det er flere som hiver seg på to tette! Da kan vi nok gi hverandre noen gode tips når disse små er kommet ut ;):jepp:

Hvilken søskenvogn har dere kjøpt?? Jeg er helt grønn når det gjelder det, så er så usikker på hvilken jeg vil ha.. Men regner sterkt med at jeg trenger det, så må nok investere i det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en baby jogger. Så den er ikke til bruk før til sommeren igjen, når minsten kan sitte.

Vi leter etter en søskenvogn som en kan bruke bag på og som kanskje også går igjennom døren vår, har 80 cm dør... ikke 90, så utvalget er begrenset. Om ikke vi finner det blir nok vognen stående i garasjen, litt mer tungvint å komme seg ut på tur med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en baby jogger. Så den er ikke til bruk før til sommeren igjen, når minsten kan sitte.

Vi leter etter en søskenvogn som en kan bruke bag på og som kanskje også går igjennom døren vår, har 80 cm dør... ikke 90, så utvalget er begrenset. Om ikke vi finner det blir nok vognen stående i garasjen, litt mer tungvint å komme seg ut på tur med.

Jeg er veldig usikker på hvilken type vogn jeg vil ha, siden snuppa er i barnehagen så er det jo ikke sikkert jeg trenger en med bag i.. Men samtidig kan det nok være kjempekjekt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi fått time til ordinær UL! 22.September blir det :rodmer:

Gleder meg kjempemasse!!

Blir så spennende om vi får se kjønnet denne gangen også :jepp:

Så har jeg også en venninne/slektning som skal være med på fødselen denne gangen og hun skal også være med på UL'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to måneder til, det! :jepp: Tiden går jo så fort, så selv om det virker lenge nå, så er det jo egentlig ikke det.. :fnise:

Så artig, eller hva jeg skal si, at du skal ha en venninne med på fødselen også! Da har dere vel et veldig nært forhold. :)

Jeg har noen veldig nære venninner jeg også, men har generelt en veldig liten intimsone, så tror ikke jeg hadde trivdes så godt med å ha en av de der, jeg.

Mamma derimot kunne vært med, men føler det er nok med sambo! :jepp:

Vet venninna di med sist også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to måneder til, det! :jepp: Tiden går jo så fort, så selv om det virker lenge nå, så er det jo egentlig ikke det.. :fnise:

Så artig, eller hva jeg skal si, at du skal ha en venninne med på fødselen også! Da har dere vel et veldig nært forhold. :)

Jeg har noen veldig nære venninner jeg også, men har generelt en veldig liten intimsone, så tror ikke jeg hadde trivdes så godt med å ha en av de der, jeg.

Mamma derimot kunne vært med, men føler det er nok med sambo! :jepp:

Vet venninna di med sist også?

Ja to måneder går veldig fort! Og spesielt når man har ei lita ei som man bruker all sin tid på, glemmer fort graviditeten da :)

Tror det blir veldig artig å ha henne med på fødselen! Vi er søskenbarn i tillegg til bestevenninner så vi har et veldig nært forhold ja. Har til og med bodd sammen en tid :Nikke:

Jeg savner både bilder og kunne godt tenkt meg film fra forrige fødsel, så skal være kjekt å ha med noen som kanskje husker å ta noen bilder :fnise: Gubben hadde mer enn nok å tenke på å ta vare på meg.

I tillegg satt jeg i fødestol en stund, med gubben bak meg, så han satt fast og kunne verken gi meg vann eller kald klut og gjett om jeg var tørr i munnen da jeg fikk komme opp fra den stolen.. Så da kan hun kanskje huske på det også til meg :jepp:

Hun er også et veldig rolig og fantastisk vesen så jeg tror hun kan være veldig god støtte for meg..

Jeg og mamma har et godt forhold og slikt, men tror ikke jeg ville klart å latt være å irritert meg over henne under en fødsel, så hun får heller komme inn når den er ferdig :fnise:

Hun var ikke med på forrige fødsel nei, om det hadde vært meningen hadde hun nok ikke rukket det uansett :fnise: "lure" meg kom på føden med 8 cm åpning og trodde ikke jeg var i fødsel :fnise:

Endret av FrkHøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi, såpass ja! :fnise: Nei da regner jeg med det ble en anelse travelt. Men i det minste så hadde du vel en grei fødsel da! :jepp:

Blir sikkert kjempefint for både deg og venninnen din å ha henne med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg hun gleder seg til å være med på fødselen :) Det må være en utrolig opplevelse!

22 september ja, går nok fort dit :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja både hun og jeg gleder oss maks! Tror det blir deilig å ha et til kjent fjes sammens med meg..

Da har jeg hørt :hjerte: -lyden til den lille!!!!! :rodmer:

Bestilte meg AngelSounds for litt siden og i går kom den.. Var i det siste bryllupet for sommeren og da vi kom hjem i natt låg den i postkassa! Så måtte jo prøve med en gang, og tror dere ikke jeg fant den?! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :strix: :strix:

Da er det iallefall liv der og sjangsen er stor for at dette går bra! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Fordelen ved å ikke ha lang tid mellom svangerskapene; livmoren kommer over symfysen raskt. :fnise: Koselig med hjertelyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...