Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte nå plutselig på at jeg tror jeg har litt for mange følelser å holde styr på på innsiden. :ler:

Når jeg hører på visse sanger for tiden, tenker jeg på så utrolig mye rart og så mange forskjellige følelser, minner og ja tanker bare veller opp.

Høres helt rart ut. Jeg elsker den fine musikken jeg liker og hører på, jeg blir så glad, får så god følelse.

Hadde jeg vært alene nå hadde jeg sunget for full hals tror jeg, til Negative :ler:

http://www.youtube.com/watch?v=iGz90fwRfOQ

åh,jeg elsker den første sangen :hjerte:

vet om et bedre liveklipp av den, men den her inkl.to sanger så da :) Digger stilen dems og, Jonne (vokalist) er så kul!

Den her har jeg falt helt for :hjerte:

Og man får ikke mindre lyst til å dra på festival, og Backyard Babies konsert! Og Dregen (svarthåra gitarist) er utrolig kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ScreenShot017.jpg?t=1319930792

Här är Dregen! :ler:

Gitaristen i Backyard Babies, kom på en episode av et svensk oppussingsprogram jeg har sett, hvor han er med på å innrede stua til et par som er fans. Også har de laga likkiste som står, til å ha cd'er og slikt i. Da de folka sjekker ut skapet dukker han opp, for han står på rommet bak stua liksom :lol:

Også er'n egentlig kjekk, hvert fall til å være nesten like gammal som pappa, men far min er ung! Han er bare 41 ;)

IMG_8626.jpg

Og her ser dere hva jeg gjør denne lørdagen, kjæresten er på byen, så jeg sitter her alene med en haug telys, ser på musikkvideoer og nyter min nest siste Jaffa :hjerte:

Før idag var jeg med to venninner på friskis&svettis trening i gymsalen på vgs i byen! Vi trente i så og si 2.5t i strekk! Bare en liten drikke og spisepause etter første timen.

Jeg er den som ikke har eid kondis, blitt sliten og fått pusteproblemer av å gå opp vanlige trapper.

Så slå den! :ler: Faen så flinke vi var :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Herregud, som jeg skvatt da jeg kom inn i siste innlegget i boka di! Det hodet i skapet kom liksom rett mot meg :daane:

Du er jammen blitt kjempeflink til å trene! Jeg er skikkelig imponert over deg! Fortsett sånn :duskedame:

Godt å se at du koste deg mens kjæresten var ute på byen i går :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det tror jeg de som åpna det skapet gjorde og ;)

Takk for det :) Må være flink ut året,til jul blir det nok litt for mye kos, men så etter nyttår blir det hardkjør mot sommeren! Her skal kiloene bort :)

Må jo prøve å kose seg ;) Var litt godt å være alene,bare slappe av i halvmørket og høre på den fine musikken jeg liker :):fnise:

Også så jeg på nyeste episoden av Big Bang Theory, jeg lo nesten hele tida! På slutten lo jeg så jeg velta i sofaen. Også så jeg på det svenske oppussingsprogramet :)

Her ser du slutten jeg lo godt av;

http://www.youtube.com/watch?v=gA9hovvSREU

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vi så Big Bang i går vi også, lo så tårene trillet :skratte:

Makan til bra serie :tommelopp:

Flinkisen, som trener så bra! Her tok jeg med kjære og lillemor på 1 time og 30 minutters gåtur i dag ;)

Rokkeringen har fått stått i fred, men jeg skal nok ta den frem igjen ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBT er utrolig bra ja! :jepp::ler:

Takk takk Spatula! :) Så bra, såpass lenge og, er så godt å gå ute, hvert fall på høsten om sola skinner litt :)

Min har fått stå i fred leeenge den :sjenert: Men neste helg skal jeg hjem til mamma, så da skal jeg få tatt den med hit til kjære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_D3293DBL1.jpg?t=1319297759

Denne herligheten kom i posten på mandag, og idag kom mamma med den til meg!

Og den passa helt perfekt! :hjerte:

Den er litt kort, og mamma sa den kunne vært bittelitt lengre om jeg hadde vært smalere over rumpa! :ler:

Jeg har hatt en hold-in strømpebukse som jeg mener er fra pierre robert, den er nesten vanskelig å få på seg og du ser halve låret over strømpebuksekanten når du drar den oppover, så jeg skal kjøpe en slik en igjen! ;)

Åh som jeg gleder meg til julebord og juleaften! Da skal jeg ha på meg kjolen, også de fine penskoa jeg kjøpte i Helsinki :hjerte:

Jeg kommer til å bli fin og for engangs skyld føle meg skikkelig bra :happy: :fnise:

_

Vel, jeg skulle egentlig på trening idag, men vi bada på skolen så jeg er helt ferdig! Har sovet på sofaen til og med.

Vi hadde vanntilvenning, så vi drev på grunna og lekte, hoppa og spratt, sklei, dukka, svømte, hadde hermegåsa, lekte tog og stupte fra en stol og gjennom en rockering :ler:

Var skikkelig moro, og jeg ble visst sliten! :)

Så treningssenteret får vente til imårra! Og på fredag skal jeg på zumba med ei jeg har jobba med :) Det blir moro! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som trening det dere holdt på med i vannet, spør du meg! :fnise:

Så bra at kjolen passa! (Eller..? :fnise: ) Hvor mye ga du for den? Den var skikkelig fin! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok en del trening og, og alt blir litt tyngre i vann :)

Var utrolig godt å bade, har ikke bada på evigheter!

Og klassa var delt opp i flere grupper, så vi var ikke så mange idag og det var godt :)

Det er bra den passa! ;) Skal på julebord 26 november, så er vel grenser for hva man får bort av fett til den tid :ler:

Jeg la ut bilde av den på facebook, og la ut link i kommentarene til bilde av meg med den, du ser bollemagen for å si det sånn :ler:

Ga rundt 200kr for den! Og det var inkludert frakt! 25 dollar for kjolen og 11 for frakt! Helt teit vet du :)

Og takk for at du liker den :hjerte:

Her har du link til den, så kan du sjekke ut selgeren og tingene der :) Tror jeg tok den siste kjolen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :happy:

Vi bada på skolen ja. Er da ikke så lite det! :)

Vi var vel rundt 15 stk og drev bare på grunna, var mer en nok plass det :)

Hoh, snakk om å presse seg selv :)

Var på treningssenteret idag, gikk på elipsemaskina, og etter å ha gått en halvtime tenkte jeg at jeg skulle gå 1mil på 1t.

Herregud å jeg tråkka siste 15-20 minutta! :ler:

Kjente jeg ble mer og mer svak i beina.

Da jeg var ferdig med å gå, tok jeg 15x2 på en maskin for arma/skuldrene, 12x3 for innerlår og 12x3 for ytterlår, så brukte jeg sånn bølgete rockering en stund så jeg ble helt rød rundt magen.

Sliten! Men godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Jeg syntes det bassenget var veldig lite, men det er mulig jeg husker helt feil. Det er jo noen år siden jeg gikk på den skolen ;)

Jammen er du blitt flink til å trene! Jeg er skikkelig imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke digert,men ikke så ille :)

Takk for det :) Må bare jobbe hardt nå,om jeg skal klare å gå ned :)

Nå er jeg i messehallen i Lillestrøm med broren min. Er ski/boardexpo her,og broren min er så skateunge :lol:

Så vi kom for ikke lenge siden,og han driver å skater! Er masse stands og ting her,moro :)

Men jeg blir litt lei hun dama som spør alle om de vil ha mentos :P haha

trådløst nett er det også her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er snart halv 2, og jeg sitter her foran tv'en med frokosten. Litt vel sein frokost,men jeg gadd ikke sette meg ned før jeg hadde fått gjort noe her i leiligheta.

Så sto opp halv 11 og har så langt fått støvsugd, vaska opp, vaska stuebordet, vaska benken på badet, bretta,vaska og hengt opp klær! :) Også har jeg klippa luggen og litt tupper (ja,jeg klipper hvert fall luggen selv :ler: ) og fått barbert legga,fint å komme på treningssenteret med litt kort bukse når man har herrelegger :) også har jeg dusja!

Så dææ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...