Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Høres greit ut med litt spredning aldersmessig. Iallefall bra at du trives!! :klem:

Det var så gøy å være student!! Jeg kunne studert resten av livet tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det PH :klem:

Androide: Nåja, jeg er glad for at utdanningen bare er 3 år :ler:

Jeg er ikke den som er mest skoleflink eller glad i skolen..

Men tror det blir 3 bra år da :)

Forresten; jeg var på kjøpesenteret istad, før jeg dro fresha jeg meg ordentlig opp med øyenskygge, trange jeans og hæler :ler:

Følte meg bra og tusla rolig rundt, og det resulterte i at jeg fant en svart,vanlig, litt lang genser på H&M, den er fin til buksa jeg hadde på meg for den er litt lav på livet!

Og en litt tjukk, brun genser som er litt lenger bak en foran.

Har vært på utkikk etter slike typer gensere lenge, så er meget fornøyd!

Også var jeg på platekompaniet for å kjøpe nye sims 3 spillet som kom idag, så nå kan jeg ha mange forskjellige dyr! :fnise:

Til og med hest, så i hælja skal jeg ha det morsomt! :ler:

Jeg kikka litt på cd'er der, og fant en av Apocalyptica og en av HIM, så jeg tok de og satte de fremst i øverste hylla, i øyehøyde. Sånn at folk ser hva som er bra musikk :ler:

"My work here is done" tenkte jeg da :)

Og vet dere hva! Jeg har ikke spist sjokolade denne uka! Og ikke blir det noe før jeg skal gå opp til europris på lørdag :) Da blir det litt smågodt.

Men jeg har spist nutrilett når jeg har trengt litt påfyll, og de smaker jo sjokolade :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta et semester av gangen. Du er jo allerede snart 1/6 ferdig, og til sommeren har du plutselig unnagjort 1/3! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, smart :ler::)

Men ja, må bare ta litt tid av gangen, ikke se altfor langt frem ;)

Ikke at det er så farlig, men nå skrev jeg litt mer i forrige post, om det skulle være av interesse for noen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 1.1kg på to uker :) Så er det bare å holde det i gang gjennom vinteren så man går ned mer! Men tror det kan gå bedre nå enn i sommer ;)

Har ikke spist noe sjokolade eller noe,bare bittelitt potetgull.

Så idag skal jeg gå opp til europris og kjøpe litt smågodtsjokolade til å kose meg med i helga :)

Og det er et stykke å gå ;)

God helg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg vet ikke hvordan detta er jeg,men da er det jo bra :)

Prøve å være flink resten av året (det er jo jammen meg snart over..), men det blir jo en del usunt og kos i jula, men det gjør meg ikke noe, all maten og godisen er halve kosen :fnise:

Men etter nyttår, da, DA blir det hardkjør! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se så fin kjole jeg nettopp har kjøpt på ebay :hjerte:

Tenkte jeg skal bruke den på julebord og juleaften :)

Gjenstår bare å se om den passer bra, hvert fall over magen, ellers må jeg henge på treningssenteret hver dag frem til desember :ler:

IMG_D3293DBL1.jpg?t=1319297759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Takk :happy:

Det tenkte jeg også! :ler: Får håpe den kommer fort, og at den kanskje er bittelitt trang over magen så jeg må henge på treningssenteret :ler:

Får kjøpe en hold in strømpebukse ;)

Tror jeg kan bli riktig så lekker med den, håper det! Skal jeg imponere mine kjære eks-kolleger :fnise:

Så noen superfine pumps på skoringen her om dagen, svarte små paljetter så de glitrer/skinner litt! Ha de sammen med kjolen, og en fin liten clutch (eller var det brems?) og sette opp håret med spenner så det er litt høyt bak og det som henger ned kan bli krølla!

Oh. Om det blir så bra som jeg ser får meg er en annen sak, får prøve meg frem før selve julebordsdagen tror jeg ;)

Også skal jeg komme med en kjølebag med en stor martini bianco og gin flaske, isbiter, boks med appelsinbiter og en med limebiter, en haug med battery-bokser og shaker'n min.

Ehm, med andre ord er jeg veldig klar for å imponere og å bli full?? Om det å imponere i fylla er noe imponerende er en annen sak :ler:

Herregud, jeg har liksom planlagt detti her ;)

Men jeg skal ha "Broken Pieces" drinken som jeg drakk 12 av i Helsinki :sikle: Farlig god altså.

Kjære og jeg fikk så lyst til å drikke istad, drikke og høre på rocke musikk. Så vi gikk på kiwi og kjøpte oss tom collins drink mix for jeg har gin, og margarita (?) mix for vi har finlandia, så vi skal drikke vi :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei PH!

Her er alt bra :):klem:

Nå er jeg på en kafe i en by 40min unna der jeg bor. Sitter her og drikker kakao og glor. :ler:

Skal på fotokurs sammen med ei venninne av mamma, som holdes i en fotobutikk her i byen, men det begynner ikke før 18.00.

Dro hit litt før for det er en tattoo sjappe med drop in her, så tenkte jeg skulle tatovere meg om de hadde tid. Men det hadde de ikke,så jeg fikk time klokka 14.00 imårra.

Men, jeg kommer til å ringe imårra og avbestille den.

Dumme meg spurte jo ikke før etterpå om hvor mye han skulle ha, 1000-1200kr sa han!

Det er faen ikke aktuelt :ler:

Skal bare ha setningen "love yourself,you're all you have" og ikke stort eller fancy, men passe liten og tynn skrift.

De stjernene jeg har på armen kosta meg 600, notene,g-nøkkelen og notelinjene i nakken kosta meg 800 og de er perfekte! Så jeg skal avbestille den og dra dit jeg har tatt de andre, kjære skal ta der den 5.desember,så kan høre med hu dama om hu har time til meg da.

Huff :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg trodde tatovering var generelt dyrt i Norge, og stort sett billigere i andre land. Niesen min tatoverte seg i Irland for en del år siden, og det var veldig billig! Er det billigere i Finland, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok akkurat slik det er og tror jeg, kommer jo litt ann på studioene, men så har du vel kvaliteten der etter. Ikke vet jeg, har bare tatt to hos hu på Lena og en i Helsinki.

Det spørs nok litt i Finland og kanskje, og litt på euroen ;)

Du har vel sett bilde av heartagrammet jeg tok der? Den er 12x12, en del farge,litt hvitt og veldig detaljert, den ga jeg 250 euro for,sånn rundt 1800 :lol:

Og det var utenfor åpningstid,for studioet hadde ferie, men hu som tok den var vel lærling eller noe og hadde jobba der 2år,og hu ville ta :)

Når jeg får noen planer for tatovering til overarmen, kan det nok hende jeg kontakter henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God formiddag, hyvää päivää :)

Sitter i sofaen, spiser knekkebrød og drikker urtete siden halsen ikke er helt med.

Også ser jeg på "Jon and Kate + 8" :happy:

Falt helt for den familien :)

Orka ikke dra på skolen idag, var så utrolig trøtt, og det var bare et par timer som ikke var obligatorisk.

Mye bedre å være hjemme og slappe av, har satt på en vaskemaskin og skal rydde litt i tinga mine, på kjøkkenet, brette sammen klær, henge opp klær og vaske på badet :)

* Har dere sett dette "Gift i 72 år, døde hånd i hånd"? :rodmer:

Trist hvordan det endte, men bra de døde sammen, hånd i hånd..

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :rodmer: Tenk å ha et sånt forhold, gjøre alt sammen, få barn og stor familie, leve lykkelig og holde ut i så mange år!

Det er det neimenn ikke mange par som får oppleve nå for tiden tror jeg, hvert fall ikke å leve sammen som et par så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...