Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

God helg til dere og snupper! :klem:

Ja nå nærmer det seg! Jeg tenkte å dra på søndag, men drar fredags efta i steden! :)

Da får jeg hele helga på meg, til å utforske byen enda mer, shoppe masse og glo :happy:

Jeg er så inspirert for tiden,så jeg skal kjøpe sko! Litt høye, høy hæl, kule sko :)

Apocalyptica har konsert søndag og mandag, jeg skal på den på mandagen, men på søndag er det afterparty på utestedet Bäkkäri!

Det er så kult der, så gjett om jeg skal dit da! :) på facebook siden dems sto det noe med bändit og 23.00, i følge google translater sto det at bandet kommer til å være der klokka 23.00! Tenk om de kommer, herregud! :D

Detti blir moro! sHa_yay.gif

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk har så dårlig musikksmak! Ffffuuuu

Artig å være på fest og folk skal bare høre på techno og driiit.

Huff,jeg trenger noen metall venner,gjett om jeg skal lete etter venner i Finland neste sommer.

Og gjett om jeg ser frem til party på Bäkkäri neste helg,der spiller de bare rock og metall.

Og ittno hæft å se ut som ludder på fæst. Vitsen med shorts og topp som puppa nesten sprett tur? Er en grunn til at jeg ikke tar alle kjærringer så særiøst ell lik dom så godt :lol:

Hahaha huff a meiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ålreit på fest skjønner du ;D :ler: Men,jeg er ikke den som elsker folk.. :ler:

Tida går fort når man er full,og det er bra. Var hos en kar, så på et slakt utested og der mista jeg en drink i gulvet og så ble en tatt i fra meg. På et anna utested kjøpte jeg en drink og drakk en del,så tok broren til kjære den og da ble han kasta ut og hu dama tok drinken min :ler:

Så gikk vi og kjøpte oss baguett, nå er vi hjemme og har spist den og kjære er tydeligvis litt dårlig. Mens jeg som aldri drikker noe og som har drikki en del,er helt ok :)

Men nå får vi vel legga oss :)

Natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sitere utestedet Bäkkäri, "YEAH! SUNDAY IS COMING! ONLY 6 DAYS AND WE ARE TAKING SHOTS WITH BAND!!! HAHAHAHAHAHA!!!"

Så, bandet kommer dit faktisk! De kommer klokka 23.00 :hoppendeglad:

Tror jeg må kjøpe en liten spritflaske å drikke før jeg drar dit, så jeg tør å hilse på dem :ler:

Bare håpe på at jeg er litt interessant siden jeg ikke er finsk, og kommer helt dit for å se dem :fnise:

Detti blir jammen moro! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PH: Ikke så veldig :ler: Er det ålreite folk rundt meg og jeg blir litt full og fornøyd, så er det bra ;)

Men det er ikke moro når det er teite kvinnfolk og dritmusikk der jeg er! :ler: Det ble moro da vi gikk ut på byen synes jeg :)

Det er ikke en uke engang til jeg drar! Jeg drar på fredag! :hoppendeglad: Men en uke til konsert :happy:

Jeg gleder meg så! Jeg skal shoppe, shoppe, shoppe, utforske byen enda mer, ta en haug med bilder, på Apocalyptica konsert OG feste med Apocalyptica! :hoppendeglad::fnise:

Bare vent på bilder! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, Mazzi! :happy: :fnise:

Det er jo utrolig moro at de skal komme, herregud, tenk at jeg får møte dem :)

Blir nok noen drinker den kvelden tror jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flink til å bake :happy: :fnise:

Har nettopp kost meg med en hjemmelaget skolebrød :sikle:

Kjære og søskenbarnet hans sitter her og spiller COD og fikk en hver seg, søskenbarnet ønsker seg skolebrød i bursdagsgave! :ler:

På torsdag skal vi ha middagsbesøk, da kommer mamma, stefar, lillebror og svigermor til oss :)

Da skal jeg lage hjemmelaget hamburgere, hjemmelaget hamburgerbrød og salat :) Til kaffen får de da selvfølgelig skolebrød :)

Det er så moro å få til slikt synes jeg! For jeg er liksom ikke flink til å lage mat, når jeg lager helt vanlig mat brenner jeg det eller gjør noe jeg synes blir feil, en lørdag jeg lagde biff røyk la jeg hele leiligheta :ler:

Men å lage hamburgere og brød fra bunnen av, det fikk jeg til helt perfekt på fredag!

Blir en koselig og veldig god middag tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper middagsbesøk ble koselig og vellykket :)

Tenkte jeg ville komme innom her og ønske deg riktig god tur og god fornøyelse i helga :danse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagsbesøk var kjempekoselig! :jepp: Koselig å få besøk av mamma og stefar, og de likte burgerne mine ;) Skolebrød også jeg måtte pakke inn mamma sin så hun kunne få med resten, for hun ble så mett av middagen :ler:

Også var det jo litt stas da, og ordne skikkelig middag og gjærbakst og imponere litt :)

Og kjære støvsugde og vaska gulvene og bretta sammen klær idag, og jeg vaska på badet, vaska opp og ordna middag. Så leiligheten var flott og klar for besøk :)

Broren min var nedi byen for det var no grilling og konkurranse i skateparken, så da vi var ferdige med å spise gikk vi ned dit og møtte han. Han ble med opp igjen og drakk masse brus og spiste et halvt skolebrød, han fikk også med seg resten hjem!

Mamma har flere ganger tatt med ting hjemmefra for meg, idag hadde hun med mini-pc'n, papirene ang.fly imårra og tirsdag, pass og konsertbilletten. En ting vi helt har glemt er kofferten min! :ler: Så hun kommer med den og kryssord a 7.30 imårra, så da er det bare å vente med å pakke! Bussen til gardermoen går 12.30,så ittno stress :)

Ikke skal jeg ha med så mye klær heller,skal da bare være der i 4 netter, og jeg har tenkt til å gå innom alle butikker og handle masse klær og sko! :D

Ta å pakke ned det viktige i veska, pass og billetter. Og finne frem kameraer og lade de :)

Tusen tusen takk PH! :) Håper, og regner med, at jeg får en koselig tur :) Og at konserten blir superbra! :) litt stusselig å dra alene, men tror det går bra nå siden jeg var litt alene i sommer ,og det er jo ikke mange dagene :)

Ei jeg går i klasse med og har blitt godt kjent med, hun sa jeg måtte sende mld når jeg er fremme og gi lyd fra med på facebook, og jeg måtte love henne å være forsiktig :ler:

Hun er så gossin :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med på timekspressen på vei til Gardermoen :)

Og siden jeg er mellom 16-26år, kosta det bare 175kr! Billig,er jo en tur på 1.5t, og vel,bybussen hjemme koster 30kr om du ikke har busskort..

Jeg har slettes ikke stressa, 7.30 idag kom mamma med kofferten min for vi kom på igår at den var hjemme, så 8.30 idag pakka jeg alt :) Trenger jo ikke ha med noe omtrent da for 4 netter,og jeg har planer om å shoppe!

I tillegg kom Apocalyptica t-skjorta mi igår, så mamma hadde den med,flaks :happy:

Også hadde hun med kryssord,så nå vet dere hva jeg skal gjøre på bussen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh.huggu mitt! Jeg har drøkki så mange apocalyptica drinker, "broken pieces" at jeg fikk vel drøkki a whole piece.. haha!

Har møtt alle kara og fått tatt bilde med dem :nigo:

På slutten av kvelden gikk jeg inn i vip område og drakk med Mikko i Apocalyptica og trommisen i 69 eyes :)

Kyllä kyllä! :D

voi vittu.¨

heh, jeg får ikke ordna bildet av meg og Paavo og lagt det inn her, men dere kan se det på facebook! :lol:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Skjønner du hadde det artig i natt, for du som pleier å ha perfekt rettskriving, hadde ikke akkurat det da gitt :ler:

Godt å se at du koser deg og har det artig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det supermoro! :ler:

Og ble passe full,tror det ble rundt 10 drinker :sjenert: og i de vår det ikke ett shotteglass med no,men to og bare litt battery i tillegg.

Klokka er nå 14.30 her og jeg ligger fortsatt i senga, får vel ordne meg snart og gå til Iguana og få i meg en kyllingburrito :)

Men først må jeg få i meg en paracet :ler:

Jeg koser meg skikkelig her,men må si det blir godt å komme hjem :):klem:

I kveld er det konsert,det blir så morro!! :happy:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tror ikke du var helt edru igjen da du var innom her i går, jeg :fnise:

Godt at du koser deg. Håper konserten i går levde opp til forventningene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var edru jo, bare ganske fyllesjuk :ler: Jeg fant igjen 5 kvitteringer fra bäkkäri og så det var trekt 59kr 4 ganger på kontoen,og jeg vet jeg la 2-3 kvitteringer i noen glass på bäkkäri.. Ikke rart jeg vart fin :sjenert:

Konserten igår var fantastisk!! Den beste konserten jeg har vært på! Fy søren for noen fantastiske, talentfulle, energifulle og herlige karer!! :happy:

Det var sitteplasser,og jeg hadde plass ganske nærme scena. Og jammen er det forskjell på folk,på venstresiden av meg satt det to damer på alderen som mamma og likna på hu,på høyresiden hadde jeg ei mor,en sønn og en far i dress! :ler: Men som kjære sa,finner har bedre musikksmak enn andre :fnise:

Vel,nå skal jeg snart gå på flyet og vende nesa mot Noreg. Noe mer om turen får dere imårra eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...