Gå til innhold

Minun maailmani


Minttu

Anbefalte innlegg

Da er du litt mindre enn meg, og litt heldigere :fnise:

Men det spørs jo også hvor høy og hvordan bygd man er da, jeg er 1.72 og helt normal vil jeg tro :ler:

Har ikke sett det nei, så det var video på vg og folk har prata om det, men jeg orker ikke se på det selv! :ler:

Det er ikke dumt det, Mazzi, men lommebokka mi er så liten, bare så vidt plass til kortene jeg har der.

Og den haugen med 10cent jeg har, til sammen har jeg 3 euro..

:fnise:

Men idag fikk jeg min "personlige almanacka"! så jeg kan jo lime inn noe der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn er det med meg og, er smal men har skikkelig bollemage, og litt for mye på innsiden av låra.. Er så mange bukser som passer bra når man har sånne bein :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weho! 9 mnd til Apocalyptica konsert og ferie i Finland! :happy:

Selv om det er en god stund til, er det godt å ha noe så bra å se frem til :)

Så det er bare å vente til festivaler kommer med datoer og band, så kan man begynne å planlegge ferien for fullt! Jeg har så lyst til å dra på festival!!

So far har jeg bare konsertbilletten til Apocalyptica, første rad i Olavinlinna slottet!

:)

Weho! Føler meg litt sånn som Perttu.

overhappy.jpg?t=1318031291

:ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bukser er ikke det letteste med bollemage og store lår - har funnet en favoritt fra Only faktisk, med høyt liv den holder inn magen og sitter godt over lårene slik at man ser ut at man har fine former ;)

Ha en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg vil ha slik bukse! Fant en i sommer, men var jo bare knøttsmå størrelser. Har et par Marc Lauge bukser fra B-young, og når jeg sitter kan jeg liksom ta buksa over magen, så den blir borte :fnise: Men hjelper jo ikke så når jeg står og går, da må jeg dra de på meg.

Takk, i like måte :klem:

Igår lasta jeg ned en haug med musikkvideoer fra youtube, fra Apocalyptica, Amorphis, Turisas, 69 Eyes, Backyard Babies, Poisonblack, Pain osv, så nå spilles de alle av på tv'n via ps3! :happy:

Mens jeg vasker, tørker støv, rydder, vasker opp, støvsuger, vasker klær.. Gjøre det fint og flott til kjære kommer hjem ;)

Vi passer katta til kjæres mor, og han røyter så, og tuller med teppet på kjøkkenet og går på bordet og tar ut blomsterjord fra blomstene om natta.. Så må rydde opp etter han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg sliter også med å finne bukser som sitter fint. Har en favorittbukse som jeg kjøpte på nett, ganske lav i livet, og det trodde jeg aldri jeg kunne bruke. Men da er det faktisk lettere å skjule magen min. Får litt lovehandles da, men et sted må jo fettet tyte ut :ler:

Kjøpte en onlybukse jeg også, og den liker jeg veldig godt. Trodde aldri jeg skulle finne bukser på Vero Moda, men fant faktisk 2-3 som passet fint. Jeg har også to par Mark Laugebukser fra b.young, og de er ok, men ikke mer enn det.

Ha en fin lørdag, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å finne bukser, ikke at jeg prøver nok kanskje, men jeg orker ikke :ler:

Har ei fra b.young som er trang i bena, og satt fint, men nå er den blitt slaskete i baken så jeg må dra den opp hele tida! Og jeg liker best sånne småtrange bukser, har to og resten er helt vanlige i beina og henger i rumpa..

En jeg elsker er den jeg kjøpte i Helsinki nå, er en Mango bukse. Men, den er så trang i legga og låra, også er den litt for stor i rumpa og lav i livet så jeg må alltid dra den på meg! Men den sitter jo oppe lell, siden den er så trang i låra :ler:

Jeg skulle jo på byen da vet dere og måtte pynte meg for Apocalyptica, så da den første kølsvarte, trange buksa jeg prøvde passa, ja da kjøpte jeg den! :ler:

Kosta bare 34 euro og, så ikke så ille :)

Takk! Du og :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis bruker jeg 33 tommer i bukser, men den fra Only var i 31 tommer, og jeg kjenner nå at den er litt løs over rumpa ;)

Har også en bukse fra Sorbet, sitter fint på så lenge jeg ikke bøyer meg.. Da blir jeg plutselig rørlegger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tommer skjønner jeg meg ikke på :fnise:

Men i annen str ligger jeg på 40 vil jeg tro, men har en bukse i 38 og, en fra B.young.

Sånn er den nye, helt svarte min og! Må ha lang singlett når jeg bruker den og passe på så den dekker baken :ler:

http://www.youtube.com/watch?v=mqH0kSKTxKU

Den her er så fin, sitter med frysninger :hjerte::fnise:

Liker han Jonne altså, jammen flink til å synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ganske så like :) Det er så forskjell på bukser,som sagt har jeg en i 38 og den jeg kjøpte i Helsinki nå er 44! Pleier å bruke 40-42 som deg. Er tydeligvis meninga at de som skal passe/fylle inn den buksa i 44 skal ha fyrstikklegger og være skikkelig brei over baken! :ler:

Legga mine er normale vil jeg tro,mens det er for mye på låra og hoftene,baken er ikke så ille tror jeg :ler: Så lurer på hvordan jeg hadde sett ut skulle jeg ha fylt den buksa,en ordentlig trekant form da vee :) haha! Klær altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg jammen på hvordan det blir å dra på hytta neste helg!

Det er snø i hafjell, og flere på facebook skriver at det snør!

Her regner det skikkelig, får håpe snøen ikke dukker opp her med det første.

Idag har min kjære bursdag! :bursdag:

Så idag har vi kost oss med fyr i peisen, stearinlys på bordet, og vafler :happy: Lagde vafler til frokost, klokka 14!

Kjære fikk et kubbelys av meg som jeg hadde pynta med sånn gull"tusj" man skal bruke på lys, så nå står det et lys på bordet med kjæres navn og "25 år! Hurra!" :)

Kjære fikk bestemme middag idag, spurte igår om vi skulle på egon eller om han ville ha biff, men kjære ville ha kyllingfilet med maggi juicy chicken, potetbåter og kyllingsaus :ler: :happy:

Og til kveldsmat vil han ha arme riddere og kakao! "Mens vi ser på åndenes makt!" :)

Så idag har vi en skikkelig avslapping- og kosedag :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:happy:

Nå har jeg sett litt på finske "Tanssii Tähtien Kanssa" eller "Dancing With The Stars", som norske skal vi danse med andre ord ;)

Jarppi fra The Dudesons er med, så måtte jo se han danse! Han er ikke en man ser for seg danse sånn :fnise:

Men jammen er han flink :) Var artig å se, og moro å høre folk prate finsk! Ah, det er på en måte litt kjett å ikke skjønne noe av hva folk prater om når man er i Finland, men allikevel er jeg vandt med det og bryr meg ikke lenger. Bare moro :)

Det er rarere å komme hjem og se norsk reklame og høre norske folk når man kommer hjem, etter to uker i Helsinki blir man så vandt med finsken og alt rundt seg, så alt er bare rart med engang man kommer hjem. Men, det er nå meg :lol:

1208172.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver jeg å undersøker tog, fly og hotellpriser for Stockholm :)

Har aldri vært i Stockholm, så har lyst til å dra dit, ta en langhelg :)

Er jo billig for både tog og fly, men tar litt tid med tog da!

Men men, en dag skal jeg få dratt dit, men jeg vet ikke om jeg vil nå i løpet av vinteren, så kanskje til våren.

Bare moro å undersøke litt :)

Har så lyst til å dra dit, og jeg har så lyst til å dra til Helsinki igjen snart! Men jeg må nok vente noen mnd på å kunne dra dit..

Jeg trenger å komme meg bort. Og bli inspirert og motivert. Oppleve nye ting! I mellom tider skal jeg jobbe masse med meg selv, og planlegge herlig Finland ferie, så den blir enda bedre! :)

Og det er så moro at jeg ikke bare skal til Helsinki, men også Savonlinna! Og hvem vet, kanskje en annen by også, kommer ann på hvilke band som spiller på hvilke festivaler :)

Men, en ting jeg kom på, er at HIM mest sannsynlig kommer med ny plate neste år, da blir det jo konserter også!

Jeg har likt dem siden 2005 og må få sett dem nå, så så fort de skal ha konsert i Helsinki... I'll be there! :hjerte:

429c_Stockholm_CH.jpg?t=1318433826

Stockholm

90998660wqbwEUIqIMG_I8M0658_large-1.jpg5118093839_3715588022_b_large.jpg?t=1318437013

Helsinki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, du må gi meg rapport når du er hjemme igjen! :opplyser:

Fortell om hvordan det er der, om dere var på noen bra restauranter, kafeer, bra butikker osv :)

Åh, det hadde vært moro om jeg kunne dratt til Helsinki på bursdagen min, oppleve våren i byen flower_icon.png Men det blir nok bare med tanken, for det er nok ingen som blir med meg :sjenert:

Gidder liksom ikke være forever alone på bursdagen min! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Stockholm? :)

Jeg har så lyst til å dra dit :happy:

Men spørs nok om jeg må dra alene, men det går greit det, da blir det hvert fall shopping og kaféturer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...