Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)

Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

By:Larm er bare en bra festival ;) Som fikk tiden til å gå :fnise:

Bra band:

The Cumshots

Goat the Head

Phone Joan

Jaga Jazzist

Lars Vaular (yup, hadde aldri trodd det, men fytti så bra liv!)

Ingrid Olava

Forza

:sol:

6 dager igjen!

:popcorn:

Jeg håper VIRKELIG det skjer noe i helgen! Nå begynner jeg å bli utålmodig... :snurt:

Ting å se frem til som får dagene til å gå:

-Besøk i morgen av svigerforeldre som tar med seng og mamma som tar med Becoen :)

-Kafè på fredag med venninne

-Ikea må besøkes når man orker (stellebord, strykebrett, stellematte og balje må i hus)

-Gravidbilder skal tas i kveld :hjerte:

-Bag må pakkes!

-Baking og frysing

-Vaske og stryke alle klær/håndklær

-Fotballkamper

-OL

-Ny mobiltelefon kommer snart!

-Kinobesøk, The Road og Shutter Island

:)

Ellers går det bare bra! E er i et helt nytt humør og uvant humør :fnise: Han gjør masse koselige ting! :rødme:

Nå mangler egentlig bare lille J!

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi se bilder da??

Og stryker du handklær???

Ikke de vi bruker, men de J skal bruke hadde jeg planer om å stryke :) Liker å stryke faktisk :fnise:

De uten ansikt blir kanskje kastet ut hit, men det kommer nok på fjesboken ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers går det bare bra! E er i et helt nytt humør og uvant humør :fnise: Han gjør masse koselige ting! :rødme:

Nå mangler egentlig bare lille J!

Så spennende Serenity! Godt å høre. Jeg heier på deg ;)

Lykke til :)

klem vingle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var hyggelig lesing!! :) Så fint at dere har det bra begge to, og tenk snart har dere den lille gullklumpen hos dere også :nigo: Det blir en spennende helg regner jeg med ;)

PS: Jeg synes også det er ganske OK å stryke, faktisk :fnise:

Håper du har en kjempefin kveld! Kos dere masse, og nyt den siste tiden som bare 2 i heimen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du skal ha nok å ta deg til de neste dagene. Du må bare huske på å få slappet av litt også, slik at du har krefter igjen når ting begynner å skjer :)

Gleder meg til å se bilder :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er mongo! Djises... Når blir de egentlig ferdig med denne stadige oppdateringen?

Her skjer det lite fremgang på gravidfronten. Veldig lite fornøyd med kroppen i disse dager, så bilder har blitt lagt på hylla, vet jeg kommer til å angre, men jeg føler virkelig IKKE for å bli tatt bilder av E. Kanskje om det hadde vært en fotograf jeg ikke kjenner, men av en eller annen grunn er jeg skikkelig usikker naken/halvnaken foran E :sjenert::sukk:

Det går bra mellom oss, så det er hos meg problemet ligger med utseende. Prøvd å snakke litt med ham, men får det ikke frem på en måte så han forstår hvor alvorlig det egentlig er, så nå holder jeg det bare for meg selv, men det vokser jo bare da :/ Nå har det gått så langt at jeg ikke kler meg naken foran ham, enten må lyset av, eller så setter jeg meg ned på sengen først og kryper raskt under dyna når genseren er tatt av... Jeg har ALDRI hatt problemer med nakenhet før, så håper det bedrer seg litt etter fødselen og jeg får begynt å trene igjen :)

Sov hjemme hos mamma i natt, og frister ikke å dra hjem. Vet jeg blir skuffet uansett. E skal til en kompis og kommer sent hjem. Orker ikke tanken på sex, eller tanken på at han ikke vil ha sex med meg, tanken på å kose når jeg ikke føler han synes jeg er attraktiv eller kommentarer han synes er søte, men som jeg blir dårlig av.

De par siste ukene har vi hatt det veldig bra, null krangling, besøk av familie, hatt det supert med venner på begge sider, samarbeidet bra, men når kvelden kommer og han sier positive ting til meg så føler jeg ikke de betyr noe. Nå i det siste driver han skryter masse, sier jeg fortjener mye og at jeg er den beste jenta i verden osv. Men hvorfor sier han at jeg fortjener ditten og datten når jeg aldri ser noe til det? Det irriterer meg at han sier slike ting, samtidig som jeg ikke forventer å få gaver/blomster/oppmerksomhet/mat, men når han sier det selv så blir det jo til at jeg tenker mye på det.

Hormoner! Kan være superglad i et øyeblikk og laaaangt nede i det neste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

skjønner du føler det tungt når det blir all talk og lite handling liksom.. det er det verste med gutter nesten!

håper du føler deg bedre snart også, er helt sikker på at du er flott...

og så håper vi lille J kommer snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur:

Pain, pain, pain...

Og GARANTERT bare kroppen som kødder med meg! Ikke sett snurten til slimpropp, blod eller vann, så menssmertene og takene som kommer i tide og utide bare er der for å plage... Kommer sikkert til å gå sånn i 2 uker før noe faktisk skjer! Smerte kan jeg fint takle, men når det føles bortkastet ut skjønner jeg ikke vitsen :fnise:

:bond:

:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Termin idag :filer:

Er han her? Nope... :sur:

Well, MAX 14 dager til vi får holde ham! Åååh, jeg gleder meg sånn! Nå begynner ting å falle på plass også, leiligheten er strøken, alt er vasket, seng er bygget, tidligere leieboer har flyttet ut (rommet er ikke pusset opp, men det er ikke stress, koser meg bare med tanken!), sola skinner, det er måkt i veiene rundt her så trilleturer kan man gå på om det ikke skal snø enda mer da *lei snø*, vi får en stooor boks med nyvasket klær i dag sammen med kjørepose og netting/sikring til vognbagen slik at vi kan kjøre med ham i bil, sykehusbag er påbegynt, de to forskjellige bæreselene er prøvd med bamser og vi har hatt middag med de nærmeste på begge sider her hjemme (slik at alle ble enda bedre kjent) så nå kan han komme altså!

Skulle visst ikke mer enn litt sol til for at jeg ble gravid og lykkelig igjen :hjerte:

Noen som vil gjette når han kommer? *lage tippetråd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippetråd!

Rekaaa: 5. mars

E: 5.mars

Miam: Natt til 6.mars

Mamma: 6.mars

Minttu: 6. mars

Renesmee: 7. mars

Vingle: 7. mars