Gjest Rekaaa Skrevet 3. mars 2010 #401 Del Skrevet 3. mars 2010 Så bra å lese, spesielt det siste, liker at dere har det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. mars 2010 #402 Del Skrevet 4. mars 2010 Enig med reka, koselig at dere har det bra Jeg tipper den 8., jeg! Så utrolig nært det er nå! Kan jeg også få vite navn på pm, forresten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. mars 2010 #403 Del Skrevet 4. mars 2010 Fint navn dere har valgt Spesielt, men fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mars 2010 #404 Del Skrevet 4. mars 2010 Så godt å lese at dere har det bedre sammen nå, og det å prøve ut kjerringråd er nok ikke så dumt heller Jeg er også nysgjerrig på navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 5. mars 2010 Æsj... Trodde kanskje vannet mitt endelig gikk i natt! Våknet av at det plutselig rant og det ble vått i sengen, men var ikke snakk om masse væske... Det var rundt 4-5, men ikke kjent noe særlig etterpå, så var nok bare utflod Fikk opp forhåpningene så ikke sovet siden og kjeder meg! PS: Litt usikker på om jeg burde ringe jordmor, men har kjent bevegelse så alt virker jo fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. mars 2010 #406 Del Skrevet 5. mars 2010 Ring jordmoren du Bare for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #407 Del Skrevet 5. mars 2010 What! Jeg har drømt om deg i natt! Var helt sikker på at det ikke var en drøm, men jeg ser jo at du ikke har skrevet et innlegg om at du er 3 cm og etter sjekk på sykehuset er du 4-5cm.. Men sånn ellers er jeg enig med Janne, ring for å være sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mars 2010 #408 Del Skrevet 5. mars 2010 ring du vennina mi hadde nesten ingen ting, det kom bare litt og litt i trusa, som utflod liksom. men det var vannet som hadde begynt å gå(fant ikke noen bedre forklaring : sjenert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. mars 2010 #409 Del Skrevet 5. mars 2010 Spennende dette da Bare å ringe en gang for mye enn for lite. Du er førstegangsfødende så du har lov til å ringe i hytt og pine når det er ting du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 5. mars 2010 Orket ikke ringe... Føles helt "normalt" ut, bortsett fra at jeg er sliten, kvalm, uggen og trøtt Nesten rart å si det, men jeg håper ikke jeg føder i dag/ i morgen! Null energi, tanken på å måtte dra inn til byen og JM gjorde meg helt dårlig... Er hos mamma nå, E jobber kveld og tidlig i morgen (ikke er vi helt på talefot heller, begge to bare ignorer hverandre, blir litt for mye "oppå" hverandre. Ingen krangling, men ikke mye annet heller for å si det sånn, og jeg føler for å slappe av og ikke måtte tenke på oss ). Litt hormoner ute å går også Slitsomt at dagene går så opp og ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #411 Del Skrevet 5. mars 2010 Men tenk, snart har du den lille babyen din hos deg Helt utrolig, men så spennende! En helt nylaget og liten person som du skal bli kjent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. mars 2010 #412 Del Skrevet 6. mars 2010 I morgen skjer det (er nesten overbevist om det ). Håper du har det bra. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 6. mars 2010 Ingenting skjer! Gah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 6. mars 2010 #414 Del Skrevet 6. mars 2010 Legger igjen spor her jeg, spennende å se om det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #415 Del Skrevet 6. mars 2010 Legger igjen spor her jeg, spennende å se om det skjer noe snart! Hei hei! Vi venter og venter nå ja, E maser hver gang vi møtes etter en stund borte fra hverandre og stryker på magen :rødme: Litt koselig og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. mars 2010 #416 Del Skrevet 6. mars 2010 lille J kommer til slutt, bare å vente nå :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #417 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er den ventingen da... Det å ikke vite hva jeg helt venter på også Det er litt skummelt også... Tenk at vi får ansvar for et helt nytt lite liv, en liten kropp som er helt avhengig av oss! Hadde vært litt lettere om jeg hadde en dato å forholde meg til Nå føler jeg på alle smerter som finnes...sikkert funnet opp noen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. mars 2010 #418 Del Skrevet 6. mars 2010 Så spennendeeee Hvordan er formen i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 7. mars 2010 Får ikke sove... Mensensmerter i rygg og mage Gomler på French Fries Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 7. mars 2010 #420 Del Skrevet 7. mars 2010 Vet hvordan du har det! Her måtte jeg bare stå opp til slutt for det er så varmt om natta at jeg ikke klarer å sove. Åpner jeg vindu fryser sambo ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg