Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Da drar jeg avgårde på dobbel-time, først O2 Low så Spin 1 :nigo: Ikke helt sikker på hva jeg begir meg ut på her - men jeg har iallefall sjekket timeplanen og kommer ikke for sent :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Da drar jeg avgårde på dobbel-time, først O2 Low så Spin 1 :nigo: Ikke helt sikker på hva jeg begir meg ut på her - men jeg har iallefall sjekket timeplanen og kommer ikke for sent :hoho:

:dåne:

Du er så flink!!!!!!!!!

God helg videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Du er så flink!!!!!!!!!

God helg videre! :klemmer:

Akkurat nå er jeg bare tvers gjennom sliten :fnise:

God helg til deg og pus :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sovet på sofaen noen timer er jeg ca menneske igjen etter dagens økt på trening :fnise: Så nå står mannen og lager middag til meg; piri-piri krydret kyllingfilet med kremet saus og fløtegratinerte poteter - ikke akkurat slankekost :dåne: men åååå så godt :sikle: Etter ferien skal jeg inn i et strammere program når det gjelder kosthold, så nå skal jeg nyte "friheten" de siste dagene :ler:

Vi skal bort til et vennepar for å spille spill senere, godt å bytte stue innimellom :)

Ooo, nå er det maaaat :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Det hørtes heeeerlig ut å soooove! :dåne: Men vi skal i bryllup heller vi ;)

Kos dere sammen med venner og spill! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld var kjempekos, vi tok med vin og likør, kortstokker og brettspill og var ikke hjemme igjen før halv fire inatt :ler: Frister absolutt til gjentakelse :jepp: Var så mye flinkere til sånn før, før jeg traff kjære - da var jeg mye mer sosial :sjenert: Vi har hatt en ekstremt lang sånn "vi-treves-best-i-hverandres-selskap-periode" :rødme: Men vi er seriøst nødt til å ta oss i sammen, for vi må ta godt vare på vennene våre :)

Idag er den store ryddedagen, så skal jeg trene senere - styrke med PT :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loftet er offisielt ryddig :nigo: noe derimot lekehytta til lille frøkna ikke er lenger, for der står nemlig alt vi skal kaste som sto på loftet :ler: Tirsdag eller onsdag blir den o`store kjøre-bort-søppel-dagen og da kan vi sette igang med prosjekt lekehytte; den skal bli koselig!!!!! Jeg fant gamle bilder, blondegardiner og lamper som skal henges opp og vi skal isolere, kle og male hytteveggene innvendig :) Da tenker jeg den ser litt triveligere ut, sånn som den står nå er den sånn halv-koselig bare :fnise: Jeg malte innvendig ifjor eller året før :klø: som en midlertidig løsning, men hytta er jo som sagt ikke kledd inni så det blåser rett gjennom den :ler: Herlig!

Nå skal jeg på trening med PT kl. 18:30, må opp og varme opp først også, så om en halv time er jeg vel der oppe...noe som IKKE frister :slåss: det er jo søndag :sukk: Men, da kan jeg med god samvittighet ta meg fri imorgen :lur: ...............noe som helt sikkert ikke blir noe av, for imorgen har jeg nok LYST å trene igjen :hoho: Forstå seg på meg den som kan :ler:

Jeg har tro på at denne ferieuka kommer til å fly avgårde, siden jeg har en tendens til å over-aktivisere meg når jeg endelig har fri :roll: Da skal jeg nemlig ta igjen alt jeg ikke får gjort i hverdagen, besøke venner, pusse opp, rydde og starte nye prosjekter som bare blir halvferdige fordi jeg har ikke nok tid :dåne: Håpløs er jeg *sparker meg selv i leggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 32:

Mandag 10:00

O2 Low

Tirsdag 17:30

Spin 1

Onsdag:

Treningsfri

Torsdag ettermiddag/kveld

Spin med PT

Fredag:

Treningsfri

Lørdag 10:00

O2 Low

Lørdag 11:00

Spin 1

Søndag:

Treningsfri

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent i dag :overrasket: Jeg og kjære har syklet to mil i østmarka. Innimellom, i de versteopppoverbakkene, trodde jeg seriøst at jeg skulle dø :ler: Men fikk igjen for strevet i nedoverbakkene og på flata da. Da var det bare å tråkke i vei :jepp:

Måtte bare inn å skryte litt :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent i dag :overrasket: Jeg og kjære har syklet to mil i østmarka. Innimellom, i de versteopppoverbakkene, trodde jeg seriøst at jeg skulle dø :ler: Men fikk igjen for strevet i nedoverbakkene og på flata da. Da var det bare å tråkke i vei :jepp:

Måtte bare inn å skryte litt :flau:

Jeg så det på FB at du hadde sykla 2 mil :dåne: Jeg er I-M-P-O-N-E-R-T :jepp: Og at du på toppen av alt har fått med kjæresten, du er flink :klemmer: Det er absolutt lov å skryte etter noe sånn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei meg :sukk:

Skjønner meg ikke på disse målingene med fettprosent, de spriker noe helt vanvittig :slåss: Nå har jeg målt på en sånn maskin der du taster inn vekt, høyde og alder, den måler pulsen din og regner så ut fettprosenten - den viser nå 24.6, noe som er 4 % mindre enn når jeg målte første gang for 2 1/2 mnd siden :) MEN så måler PT fettprosenten min med klype, og da er den plutselig 30 % :overrasket: det er jo nesten 2 % mer enn første gang jeg målte, og på en sånn vekt som måler fettprosent er den enda høyere; 31.4 :dåne: Hvilken skal jeg stole på?? PT sier jeg skal følge den vi har brukt hele veien, og den har jo gått ned så der er jeg fornøyd, men hva om den er såpass unøyaktig at den reelle fettprosenten faktisk er 30 %??? Ååå, frustrerende :bond: Og ja, jeg vet det bare er tall og egentlig et lite problem, men en vil jo så gjerne ha resultater når jeg trener så mye som jeg gjør :sur: All denne treningen, vondt overalt og konstant sliten - for ingenting??? Hva mener dere jeg skal lese ut av målingene, hjelp anyone???

PT skjønner heller ikke hvorfor vekta mi omtrent ikke rikker seg, jeg har gått ned 2 små kilo liksom :klø: Musepiss i havet spør du meg :kjefte: Mtp at jeg trener 5 ganger i uka, spiser snop bare i helgene, kuttet ut "snope"kaffe, rødt kjøtt og mye brød, spiser bare fullkornsprodukter når det kommer til ris og pasta, og prøver å spise mest kjøtt og grønnsaker og minst ris/pasta/poteter...Hva i alle verdens dager må til??? Fåkk!!

MÅLING MED MÅLEBÅND

Midje / mage: 83 cm

Lår, høyt oppe: 63 cm

Overarmer: 34 cm

Dette har jeg ikke gjort før, så her har jeg ingen sammenligningsgrunnlag what so ever...men jeg merker på klærne at de er løsere, så noen cm må jo ha smeltet vekk vel :vetikke:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tja, hva skal man si? Blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet". :skratte:

Jeg har det på akkurat samme måte. en eller annen dag her, tror det var søndag/ mandag målte jeg fettprosenten min. Da var den helt ned i 27%. Men på fredag var den oppi 31% igjen, og det var etter tre dager med hard trening!!! Tror du jeg ble skuffa eller. Jeg skjønner ikke dette med fettprosenten, men som kjære sier så kan det ha mye med hvor mye væske man har i kroppen.

Det at du ikke går ned noe er ikke så rart. du bygger jo muskler som bare det da, og det veier mye. Når jeg trener som verst så går jeg ikke ned og jeg føler ikke at jeg har gått ned noe. Men kutter jeg trening en uke så merker jeg det. Da roer musklene seg og jeg ser tydelig at jeg har gått ned både på vekt og kropp.

Anbefaler å drite mye i vekta (kan være greit å måle veskeinnholdet i kroppen. Den viser nemlig hvor gammel du er :ler: Jeg er 5 år gamlere enn jeg i virkeligheten er når jeg ikke har fått i meg no :overrasket: ), men heller mål med målebånd ;) Da ser du nok resultater fortere. Men som dagt: det kan være vanskelig for deg å se resultater ettersom du trener så mye, i alle fall hvis du ligner på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tja, hva skal man si? Blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet". :skratte:

:hoho: ja det passer veldig bra inn her!!

Jeg skjønner ikke hvordan væskemengde i kroppen kan virke inn på fettprosenten, jeg trodde fett var fett og vann var...ja vann :ler: I så tilfelle så spiller vel syklusen inn, og den er jo ikke akkurat på sitt mest ideelle i forhold til vekt o.l. nå om dagen da :plystre:

Men så er jeg ikke inni dette måle-greiene i det hele tatt heller, før har jeg trent og sett på vekt og klær når resultatene har kommet :sjenert: Så dette med fettprosent er nytt land for meg! Jeg synes uansett det er noe dritt :ler: Og idag gråt jeg som en liten unge foran stakkars PT :flau: Det er godt vi er venner utenom også, ellers hadde vel fyren trodd jeg var gal :hoho: Stakkars mann, godt jeg betaler han - han her hjemme må lide gjennom gråte og raserianfallene mine helt gratis han :ler:

Jeg vil at vekta skal gå nedover litt fortere enn dette her altså :regler: Jeg er vel en smule utålmodig, det skal sies, men også PT klør seg litt i hodet over at det går så tre-e-e-e-gt!!! Nå skal vi sette opp meny for de neste ukene som PT skal "godkjenne" i forhold til mengde kjøtt, grønnsaker og pasta/ris/poteter, så får vi se...jeg må jo gjøre ett eller annet feil her som får så lite resultater?? Føler ikke jeg trør i meg så mye junk og snop heller, men det er som kjære sier at fører jeg dagbok over hva jeg spiser i løpet av en uke så kan jeg sikkert kutte ut en del av det :sjenert: Kanskje jeg må skrive det også inn her, hva jeg spiser - så har jeg oversikten :klø:

Uansett så er det visst bare å ta seg selv i nakken og jobbe videre :jepp: Jeg gir ikke opp lett, avogtil kan det å være sta som et esel lønne seg :fnise: Og det at fettprosenten min kanskje er 30 istedet for 24.6 - ja det er ihvertfall motiverende!!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever stølhet på et helt nytt nivå nå etter jeg begynte med markløft :dåne: :dåne: :dåne: :ler: Er det mulig!!?!

En vet ikke hva krampe er før en har hatt det i ryggstrekkerene :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har vi sett Twilight ikveld - og den er herved høyt oppe på lista over yndlingsfilmer :rødme: Jeg er nesten-forelska i en vampyr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet mitt er nok at jeg heller spiser for lite når jeg trener og er så opptatt av hva jeg skal ha i meg. :ler:

Heldigen :sjenert: Jeg blir så avsindig sulten jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slanking og vekt og alt det der er noe herk, rett og slett!

Skjønner ingenting jeg heller, ingen tegn på at jeg går ned i det hele tatt! Så nei, dette med vekt er uforståelige ting.... kommer aldri til å forstå meg på det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slanking og vekt og alt det der er noe herk, rett og slett!

Skjønner ingenting jeg heller, ingen tegn på at jeg går ned i det hele tatt! Så nei, dette med vekt er uforståelige ting.... kommer aldri til å forstå meg på det :sjenert:

Hei vennen :klemmer: Sjeldent syn :overrasket:

Idag er det mer overkommelig å tenke på måling og veiing, som sagt så er det jo ikke verdens undergagn, jeg må jo bare fortsette :jepp: Kjipt der og da, men så kommer jeg på andre ting og glemmer litt det kjipe ;)

Idag foreksempel skal jeg på baby-besøk til ei venninne, jeg har ferie ooooooog det er :sol: - hva mer kan en ønske seg en mandag formiddag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du klarer å holde oppe humøret likevel, det er jeg heller dårlig på og begynner å bli forferdelig lei av alt dette styret :sjenert:

Har blitt lite kg nå ja, lille ungen tar all tiden min og nå vil jeg få meg litt søvn mens han sover... er så forferdelig trøtt! har vært noen tøffe netter siden lille gutten har slitt med å få gått ordentlig på do og blitt veldig urolig i baken av det, og når det endelig nå har løsnet så kommer det altfor mye :sjenert: jaja, skal prøve å få meg søvn jeg... :)

ha en tipptopp mandag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...