Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Ny dagbok :vinke: og nytt navn, men ikke ukjent her inne ;)

Jeg er enda 28 år, og har tenkt å holde fast i det en stund til :fnise: Jeg er gift med mannen med stor M :strix: og har en supert liv sammen med han, 2 barn jeg er "bonus-mamma" for og vår litt slitsomme men o`så søte tibbe :hjerte:

Jeg stortrives med jobben min, har gode venner jeg setter høyt og er overlykkelig over å ha begynt å trene igjen etter lenger tids opphold pga skade..

Jeg ser på meg selv som heldig :strix:

Velkommen innom, håper på mye besøk :nigo:

JULEGAVELISTEN 2009

Diddles gjør rare ting hun ikke kan forklare

Høydepunkt i graviditeten

Utstyrsliste

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søta :klemmer:

gratulerer masse med ny bok :klemmer: innimellom er det greit å starte med blanke ark ;)

gleder meg til å følge boka di videre :jepp:

ha en strålende tirsdag snuppa :hug:

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo snuppa :klem:

Gratulerer med ny bok :hoppe: Det er som Miso sier; godt å starte med blanke ark innimellom!!!

Sender deg en gooooood tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bok! :hoppe:

Klart jeg er med! Ha en flott tirsdag!

:klemmer:

Gleder meg til å følge boka di!! :)

:klemmer:

Hei søta :klemmer:

gratulerer masse med ny bok :klemmer: innimellom er det greit å starte med blanke ark ;)

gleder meg til å følge boka di videre :jepp:

ha en strålende tirsdag snuppa :hug:

:roser:

Hallo snuppa :klem:

Gratulerer med ny bok :hoppe: Det er som Miso sier; godt å starte med blanke ark innimellom!!!

Sender deg en gooooood tirsdag :klemmer:

Ahhh, fint å stå opp til masse besøk :) Takk snille jentene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden vi reiser til Tyrkia imorgen (:overrasket::hakeslepp: :klø: hvor er det blitt av de siste ukene???) blir dagen idag heller hektisk!! Siden vi sov litt lenge også, så gjør jo det sitt til at vi må sette igang fortere enn svint :fnise:

PLAN FOR DAGEN:

Spise frokost

Støvsuge

Pusse sjenkene svigermor skal ha tilbake :nigo:

Pakke :bolledeig:

Kjøpe bikini

Ordne siste rest i forhold til svigermor og flytting

Sole oss

Trene

Få besøk av foreldrene mine

Gå tur med vovvis

Vaske klær

Brette klær

Lade kamera og videokamera

Legge innpå de siste lydbøkene på Ipoden min

Glede oss!!!!!!! :jepp: Ikke no`problem!

:dåne:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH... er bare bittelittegranne misunnelig!! :sjenert: men unner dere virkelig en fantastisk tur :hoppe: :hoppe: skjønner såååå godt at du gleder deg, det har du virkelig lov til :bolledeig:

snart skal du på tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH... er bare bittelittegranne misunnelig!! :sjenert: men unner dere virkelig en fantastisk tur :hoppe: :hoppe: skjønner såååå godt at du gleder deg, det har du virkelig lov til :bolledeig:

snart skal du på tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå snakka jeg med ei venninne nettopp, mammaen hennes har leilighet i Alanya; og det ligger på mellom 35 - 40 grader der nå :hoppe: Jeg skal bli så bruuuuuuuuun :dåne: :dåne: :dåne: Neger-Diddles :ler:

Skal dere på tur i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innenlands :sukk: har ikke råd til utenlands ferie i år!! ikke akkurat nå, men mulig vi tar en tur til varmere strøk i november :Nikke:

men vi skal sannsynligvis kjøre mot sogn og fjordane i år! :jepp: koste oss med bilferie i fjor så prøver å ta en tur i år også :Nikke: men vil gjerne til syden,men akkurat nå går det ikke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg fineste rosa Kari Traa-bikinien :nigo: Veldig fornøyd med den, selv om den er mye mer dekkende enn de jeg pleier å bruke :ler: Må nesten være litt anstendig når vi reiser med unger :sjenert: Fiiiin er den i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innenlands :sukk: har ikke råd til utenlands ferie i år!! ikke akkurat nå, men mulig vi tar en tur til varmere strøk i november :Nikke:

men vi skal sannsynligvis kjøre mot sogn og fjordane i år! :jepp: koste oss med bilferie i fjor så prøver å ta en tur i år også :Nikke: men vil gjerne til syden,men akkurat nå går det ikke :sukk:

Men du, det er jo meldt dødsfint vær hjemme også da, det kan være veldig fint å feriere i Norge - vi har et utrolig vakkert land!! Ett år var vi oppe ved Trollveggen og kjørte opp Trollstigen :dåne: For en opplevelse!! På samme turen kjørte vi gjennom Geirangerfjorden :hakeslepp: Jeg satt bare og måpte ut vinduet :fnise: Nyyydelig!!!!!!!!!! Jeg har en drøm om å komme meg opp på Preikestolen også, men jeg har ekstrem høydeskrekk og hadde sikkert :dåne: før jeg var halvveis :hoho: Flere av vennene våre har vært der oppe, og bildene derfra er !

Men så er det noe med å reise til syden også, en kobler av på en helt annen måte enn hjemme :jepp: Sol og varme i november hadde ikke jeg takket nei til ihvertfall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny dagbok vennen!

Misunner deg sååå at der skal til Tyrkia i morgen :jepp: Har fortsatt 1 1/2 uke igjen før ferie jeg, men det begynner å bli stille og rolig da.

Jeg og kjære bestemte oss i dag for at vi skal leie bil og ha bilferie i sør-norge i år. tror det blir veldig bra :hjerte:

GOD TUR I MORGEN!

Kos dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny dagbok vennen!

Misunner deg sååå at der skal til Tyrkia i morgen :jepp: Har fortsatt 1 1/2 uke igjen før ferie jeg, men det begynner å bli stille og rolig da.

Jeg og kjære bestemte oss i dag for at vi skal leie bil og ha bilferie i sør-norge i år. tror det blir veldig bra :hjerte:

GOD TUR I MORGEN!

Kos dere masse :klemmer:

Takk takk :enig: Gleder meg halvt forderva :fnise: Pakker som en gal her, dagen har flydd idag :dåne: Vi har hatt besøk av mamma og pappa ikveld og mammaen til kjæresten til eldstemann (øh..den ble avansert :ler:) så kvelden har også flydd :ler:

Oooog, i en alder av 28 får jeg fortsatt lommepenger av mamma og pappa når jeg skal ut og reise :hoho: Fine greier!!!

Kos deg masse på biltur med din kjære :strix:

*tilbake til pakkingen* :bond:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bok! :hoppe:

Tenk at du skal reise idag! :overrasket: Du må virkelig kooooose deg Diddles, nyyyyte ferien og bare glemme alt annet! Ha en superduper fantastisk ferie! Det fortjener du :klemmer:

Ha en goooood ferie! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plan for den o`store reisedagen:

Stå opp :fnise:

Spise frokost

Vaske og rydde huset

Dusje

Treffe bestis for å :skravle: over kaffe og is på kaien

Gå tur med vovvis

Børste vovvis

Levere vovvis på hundepensjonat kl 16.30

Prøve å sove litt (vi skal reise hele natta :natti:) - helt håpløst :fnise:

Hente go`jenta hos mammaen sin

Hente storebror på jobb

Gå over alt vi har pakka; har vi glemt noe?!

Legge inn de siste lydbøkene på Mp3 spilleren til lille snupp

Klokka 18.30 blir vi henta og kjørt på flyplassen :reise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bok! :hoppe:

Tenk at du skal reise idag! :overrasket: Du må virkelig kooooose deg Diddles, nyyyyte ferien og bare glemme alt annet! Ha en superduper fantastisk ferie! Det fortjener du :klemmer:

Ha en goooood ferie! :klemmer:

Takk Tassie :nigo: Godt å starte med blanke ark innimellom ;)

Nå er virkelig reisenervene på plass, jeg har en million sommerfugler i magen :fnise: Rart å tenke på at i morgen ligger jeg s-t-r-e-k-k på en solseng, svetter og koser meg :ler:

Weeeeeeeeeeeee!!!!! Ferie :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...