Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Trening ja....her begynner ikke treningen før om enda en uke. Men da er det også full fart ;)

Håper du får en fin helg :klemmer:

Deilig tungt å være igang igjen - gled deg :ler:

Fine helga til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig tungt å være igang igjen - gled deg :ler:

Fine helga til deg også :klemmer:

Jeg gleder meg faktisk til å komme i gang igjen, for nå har jeg jo treningsprogrammet mitt liggende inne på en slik en ;)

Så da blir det lettere og mer motiverende å komme i gang og fortsette med treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på spinning med PT og ei venninne klokka 16, så jeg drikker vann i mengder og girer meg opp med spinningmusikk :hoppe:

Adelante

Calle Ocho

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :trene::hoppe::trene::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning vellykka

:strix:

Kinamat venter :strix:

Kos i armkroken hele kvelden :strix:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: Livet smiler igjen :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi sett "The Wrestler" - comebackfilmen til Mickey Rourke...den var litt rar :klø: Jeg klarte å holde meg våken da *tar bølgen for seg selv*

Nå er helga over og jobb venter i horisonten :slåss: Jeg vil ha meeeer ferie!!! 2 uker til nå så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 30

PT har ferie denne uka, så I`m on my own :nigo: Tar det litt easy denne uka, så får vi se om jeg kan ta det igjen uka etter...jeg liker ikke å trene styrke uten PT pga skuldera mi :sukk:

Mandag:

O2 Low

Tirsdag:

Gå laaaang tur med *Aprin* :hoppe:

Onsdag:

Treningsfri

Torsdag:

Spinn 1

Fredag:

Treningsfri

Lørdag:

O2 Low / Spin 1 - har ikke helt bestem meg :sjenert:

Søndag:

lokke kjæresten med på langtur :hjerte:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jeg kan være med på tur når du og *Aprin* skal gå! :hoppe:

Jeg også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt oss kjæreste-tur til Edinburgh :hoppe::hjerter_rundt::hoppe:

Vi reiser 29. september og kommer hjem igjen 3. oktober...

4 herlige dager i Edinburgh og kooose oss på Hotel Bonham :lur: Nais!!!!!!!

Jeg gleder meg noe helt ekstremt :dåne:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Vi har bestilt oss kjæreste-tur til Edinburgh :hoppe::hjerter_rundt::hoppe:

Vi reiser 29. september og kommer hjem igjen 3. oktober...

4 herlige dager i Edinburgh og kooose oss på Hotel Bonham :lur: Nais!!!!!!!

Jeg gleder meg noe helt ekstremt :dåne:

Fristende! :jepp: *må sende link til mannen :lur: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende! :jepp: *må sende link til mannen :lur: *

:ler:

Ikke var det ille dyrt heller - det kan jeg si siden det ikke er jeg som betaler det dyreste; nemlig hotellet :sjenert::hoho: Jeg betalte 800 kr tur / retur med direktefly herfra til Edinburgh (inkl alle skatter og avgifter, bagasje, ekspedisjonsavgift osv) og så har vi 4 netter m/ full frokost (ikke kontinental altså :tunge1: Drittfrokost det ass!!!) på Bonham til 4000 kr :nigo: Så for under 5000 kr får vi fly og hotell m/ frokost - det er ikke verst!!!! Hotellet er vel 4 stjerners tror jeg, og har scoret 9,5 av 10 poeng på kundenes tilbakemeldinger - så satser på det er kjempebra + det ligger veldig sentralt :) Åhhhhh, jeg gleder meg hinsides :bolledeig:

Vi har valgt å reise tirsdag til lørdag, det er da billettene er billigst (50 kr hver vei :dåne: Grisebillig!!) - ellers er det lørdag til tirsdag, og da koster billettene 699 kr uten alle avgiftene osv (koffert - og ekspedisjonsavgift kommer på 600 kr for 2 personer), så da må dere regne med rundt 2000 kr i bare fly :overrasket:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten 1 mil gikk jammen unna sammen med deg! :hoppe: Føltes virkelig ikke som vi gikk i 2 timer! :overrasket:

(å JA, det ble sjokolade etterpå.. :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 1 mil gikk jammen unna sammen med deg! :hoppe: Føltes virkelig ikke som vi gikk i 2 timer! :overrasket:

(å JA, det ble sjokolade etterpå.. :skratte: )

Helt enig, vips så var vi hjemme igjen jo :ler: Kjenner det nok i leggene imorgen :dåne:

Superkoslig var det :klemmer:

*hvisker* jeg fikk ostepop til kvelds :sjenert:

:fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsbilde er hengt opp på veggen :nigo: Klarte det før det var gått 1 år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trening uke 31

Mandag:

O2 Low

Tirsdag:

Spin med PT

Onsdag:

Treningsfri

Torsdag:

Treningsfri

Fredag:

Styrke med PT

Lørdag

O2 Low + Spin 1

Se der, der klarte jeg å lure inn 5 treninger på 4 dager :lur: Jeg kalles ikke utspekulert uten grunn :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk vi endelig bokhylla vår i samme serie som resten av møblene, den skulle komt sammen med bordet og sjenken men de hadde glemt det :roll: Så nå henger den så fint på veggen her :hoppe: Jeg begynner å bli ganske fornøyd med stuene nå altså :nigo:

De siste dagene har jeg vært i elendig form, vondt i hals og hode, kvalm og slapp - jeg måtte faktisk gå fra jobb idag :overrasket: da er jeg jammen ikke i form, jeg går jo på jobb i halvdød tilstand :ler: Hjalp vel ikke på å kjøre seg helt ut på spinning igår heller da men :sjenert: Trene må man jo :regler: Men jeg gikk altså hjem idag, og sov som en stein i 5 timer :søvn: Fortsatt slapp og øm i halsen, men bedre enn igår og tidligere idag...

Nå venter en rolig fredagskveld med Mord & Mysterier på tv og sjokolade i skålen :sikle: Både vovvis og hamsteren har fått helgekosen sin (henholdsvis ny bamse som piper *grøss* og ny mat, leke og nytt hus til musa i bur :fnise:) Trollungen er på ferie med mammaen sin, vi savner henne ganske mye - men ikke nok til at vi ikke klarer å nyte det litt også :fnise:

Skal bare bytte på senga nå - nytt satengsengetøy :sjarmor: og så ta en kjapp dusj (som kansje blir lang hvis jeg får med meg mannen :dusje::lur:) og da er helga kommet i vårt hus også :strix:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hååååniii, aim kåmin haaaaaoooooome! :bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Jeg er så glad at jeg griner!

:ler: og du er hjertelig velkommen!!!!! :klemmer:

Så godt å glede seg så mye som du gjør :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...