Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Trening uke 31 ble alldeles annerledes enn hva tanken var :tunge1: Nytt opplegg:

Mandag:

Blæh, syk

Tirsdag:

Blæh, ikke i form

Onsdag:

Blæh, siste dagen kroppen min får til å komme seg på :slåss:

Torsdag:

Spin 1

Fredag:

Styrke med PT

Lørdag:

O2 Low

Søndag:

Spin med PT

LOOKING FORWARD TO IT!!!!!!!!!!

Du er sprø!! :dåne: :fnise:

Gi beskjed når du er i form til å gå en liten mil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sprø!! :dåne: :fnise:

Gi beskjed når du er i form til å gå en liten mil :ler:

Bare litt :fnise: Jeg vil også ta av så mye som deg :slåss: :ler:

Jeg er klar for å gå ei mil i neste uke jeg, da har jeg ferieeeeeee :hoppe: Denne uka ser jeg at jeg har satt opp litt av et kjør for meg selv så...ehh...får ikke tid :hoho: Har jeg flaks så rekker jeg å spise :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt imponer over treningen din jeg. Er stolt som har vært på trening på mandag og i dag jeg. Og i morgen da ;)

Men hver dag :overrasket: Ikke her i gården nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt imponer over treningen din jeg. Er stolt som har vært på trening på mandag og i dag jeg. Og i morgen da ;)

Men hver dag :overrasket: Ikke her i gården nei :ler:

Nå har jeg jo ikke vært på trening siden sist torsdag, så da må jeg ta litt i nå når halsen endelig roer seg :nigo: Kjenner jeg får litt abstinenser når jeg ikke får brukt kroppen min på så mange dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg er så ufattelig trøtt :sukk: Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen idag...........men det går vel det og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overhører kroppen som skriker etter avslapping og stikker på spinning :trene: Det er bare spin 1 så det er jo ikke akkurat noe som tar livet av meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sur :sur: også må jeg le litt av meg selv som tropper opp til spinningtime 1 time for sent :hoho: Nå hiver jeg meg på den vanlige sykkelen og trør en times tid istedet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sur :sur: også må jeg le litt av meg selv som tropper opp til spinningtime 1 time for sent :hoho: Nå hiver jeg meg på den vanlige sykkelen og trør en times tid istedet.......

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time intens sykling ute gjorde susen det også :nigo: Svett og mindre sur, fortsatt litt irritert på meg selv men :klaske:

Nå skal jeg ta 300 situps og litt på armene så sier jeg meg fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Nå er jeg sur :sur: også må jeg le litt av meg selv som tropper opp til spinningtime 1 time for sent :hoho: Nå hiver jeg meg på den vanlige sykkelen og trør en times tid istedet.......

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp betalt bøter fra Firenze for 2000 kr :overrasket: Vi fikk dem i posten for noen dager siden, vi har tydeligvis kjørt 2 ganger, for sikkerhetsskyld - i en gate beregnet på transport osv når vi var på bryllupsreise :roll: Sure penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...