Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt sår i halsen, har vondt i hodet og slapp i kroppen :redd: Tenk om jeg har fått svineinfluensa da?? :klø: :haar: Nei dette skal trenes vekk :kjefte: På mandag er det rett tilbake i hardtrening, nytter ikke med slaraffenliv, da blir jeg jo bare syk :overrasket: Knasker Bio-Resistens og Selolje, så får vi se om ikke immunforsvaret mitt karrer seg på beina igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort et kupp :dåne: :dåne: :dåne: O`lykke!!!

Shimano spinningskoene jeg har suglet på over 2 mnd nå var på salg på XXL til ufattelige og litt latterlige 399 kr :overrasket::hoppe::danser: Normalpris er 999 kr, og det syntes jeg var litt mye siden jeg egentlig hadde fullt brukendes sko fra før :sjenert: Disse er så fiiine, og gode på foten :nigo: Veldig fornøyd!! Gleder meg til tirsdag og spinning med PT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pratet med legevakta siden jeg fortsatt er slapp og har vondt i hals og hode, pluss en natt med vanvittig tørrhoste inatt :dåne:

Jeg fikk beskjed om å ta en egenmeldingsdag og ta kontakt med fastlegen imorgentidlig for å ta prøve :redd: Jeg HATER blodprøver!!!! Spørs da om jeg ikke blir sykemeldt mens de avventer svar :sur: Legevakta tar visstnok bare prøver av de i risikogruppene foreløpig, fastlegene tar resten...

Kjære har lekt doktor og lyst ned i halsen min - han sier jeg har blemmer nedi der :spy: ikke rart det gjør vondt!

Æsj, jeg synes det er så innmari kjipt å være borte fra jobb når jeg vet at flere andre er det samme :sukk: Men samtidig vil jeg ikke ta sjansen på å smitte ungene, hvis dette er svineinfluensa (jeg har mine tvil altså...) så er de barna under 5 år i risikogruppen; altså de som er i størst fare for å bli alvorlig syke!! DET ansvaret vil ikke jeg ha :regler: Og når en er gift med en mann som er høyt oppe i systemet i samme bedrift, og han sier "hold deg hjemme" ja da får jeg vel det da :roll::tunge1: Men kjipt er det :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit å ta forholdsregler nå som det er så mye smitte av svineinfluensa. Og vi som jobber i barnehage er vel de som kommer til å bli tatt ut av jobben hvis det fortsetter å smitte i denne farten. Så det er nok lurt av deg å ta en egenmeldingsdag og komme deg til legen ;) Uansett hvor mye du hater blodprøver :jepp:

God bedring snuppa! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit å ta forholdsregler nå som det er så mye smitte av svineinfluensa. Og vi som jobber i barnehage er vel de som kommer til å bli tatt ut av jobben hvis det fortsetter å smitte i denne farten. Så det er nok lurt av deg å ta en egenmeldingsdag og komme deg til legen ;) Uansett hvor mye du hater blodprøver :jepp:

God bedring snuppa! :klemmer:

Ja det er nettopp det, hadde jeg jobba på kontor eller noe så hadde jeg ikke vært så redd....tenk om det er svineinfluensa da, jeg var jo på jobb 2 dager forrige uke i dårlig form :haar: Æsj dårlig samvittighet here I come!!

Skal ringe legen imorgen tidlig jeg :Nikke: Holdt på å si dyrlegen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er du??? :klø:

God bedring, krysser fingrene for at du ikke har svineinfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du??? :klø:

God bedring, krysser fingrene for at du ikke har svineinfluensa.

:fnise: jeg er hemmelig :fnise: Du finner det nok ut om du leter litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: jeg er hemmelig :fnise: Du finner det nok ut om du leter litt :lur:

Lete.... :klø: Får tenke litt og se hva jeg finner ut av. Ikke lett dette her.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lete.... :klø: Får tenke litt og se hva jeg finner ut av. Ikke lett dette her.... :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som hadde klart for meg trening i neste uke nå når PT kommer tilbake :sur: fåkk og dra, hva skal jeg finne på da?? :klø: Får ta tusenvis sit-ups da :jepp: Kjære har kjøpt sånn ab-roller, six-pack here we come :ler:..............................................det er hvis jeg klarer å gjøre annet enn å sitte her og ligge på sofaen vel og merke :fnise:

Snille kjæresten min har lånt DEN jentefilmen til meg ikveld siden jeg er syk; "Han er faktisk ikke interessert" (filmen heter det altså :ler:)

Gode mannen er alltid så snill med meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat snakket med prinsessa "vår" i telefonen, hun er på ferie med mammaen sin, og jeg savner henne fælt :grine: Men var godt å høre stemmen hennes, hun hørtes veldig glad og fornøyd ut - og kanskje kanskje får vi henne hjem på torsdag, hvis ikke hun velger å dra til tanten og onkelen istedet; mammaen skal nemlig på Madonna-konsert i Oslo :nigo: Det er egentlig mor sine 2 uker nå, så sånn sett er vi barnefri, men sier ikke nei takk til å få henne hjem før :sjenert:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest faerytale

Lykke til med blodprøven i morgen! Husk at det er ikke så vondt som vi tenker oss... men jeg er akkurat lik selv!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med blodprøven i morgen! Husk at det er ikke så vondt som vi tenker oss... men jeg er akkurat lik selv!

:klemmer:

Takk :klemmer:

Sitter her i ensomheten for jeg klarer ikke sove, bare hoster og hoster...kan ikke holde på sånn, mannen skal tross alt opp om få timer og på jobb - så mens jeg venter på at hostetabletter skal virke sitter jeg her........................ikke så inspirerende akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk deg noe søvn inatt diddles :klemmer: lykke til hos legen og med blodprøvene. bare vær så rolig du klarer og ikke se på at de stikker, snakk litt og tenk på andre ting :Nikke::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...