Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

GOD TUR DIDDLES!!!!!

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Takk BryllupsTwisted :enig:

Dere må nyte hvert øyeblikk på den store dagen deres, den går altfor fort :dåne: Gleder meg til å se bilder :sjarmor:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bolledeig: :bolledeig: Kos deg masse på ferie Diddles :bolledeig::bolledeig:

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Tusen takk LilleEkorn :kose:

Dere må også ha kjempegod tur om jeg ikke rekker innom deg før dere reiser :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kooooooooooser deg på tur snuppa :klemmer: nyt varmen og :sol: og virkelig plei deg selv med ferie :strix: :strix:

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hjemme :nigo: Brun og blid :sol:

Og det var helt fantastisk!! Idet jeg tråkka innforbi døra så rant tårene :ler: Jada jada, jeg er visst blitt hjemmekjær på mine eldre dager :hoho:

Referat kommer senere, vi må handle og hente flyttebil til vi skal flytte for svigermor de neste 3 dagene :sjenert: Så dette var en rask tur innom, I`ll be back!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: velkommen hjem :bolledeig:

gleder meg til å høre hvordan du har hatt det :hoppe: håper virkelig du har hatt en strålende og fantastisk tur, men det er godt å ha deg tilbake :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Godt å ha deg tilbake vennen! :bolledeig: Har savna deg kjempemasse!!

Håper jo du har tid til å besøke meg i den nye leiligheten :nigo: Det er jo absulott ikke langt fra deg! :hoppe: (hvor er :juhu: når man virkelig trenger den liksom??)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg løper mellom vårt hus, svigermor sitt hus og den nye leiligheten hennes (alle 3 husene står forresten fullstendig på hodet :dåne:) er jeg kjapt innom her for å skrive litt om turen vår :bond:

Det er travelt med ferie!!

Reisen ned til Alanya var lang..vi reiste herfra med fly klokka 21.00 og landet i Antalya 4 1/2 time senere - for så å skru klokka en time frem sånn at den ble 02.30 når bagasjen vår kom og vi var klar for 2 timer (!!!) med buss.

Snuppa sov nå de siste 2 timene på flyet, og omtrent hele bussturen - så for henne var det ikke så verst..denne jenta foreksempel sov ikke et sekund og var slitsomt overtrøtt, fnisete og på randen til besvimelse når vi ankom leiligheten!

Og FOR en leilighet!!!!

2 etasjer, 3 soverom og 3 bad, derav 1 av de med boblebad :nigo: Fliselagte gulver og vanvittig fint innreda, 2 store terrasser med utsikt over bassengområdet - jeg gråt nesten av glede :fnise:

Vi kræsja imidlertid ganske raskt på hver vår pute og sov noen timer før sommer og sol sto på vent!!

Første uka oppholdt vi oss stort sett ved bassenget, solen steikte, snuppa fant seg ei venninne - og vi kunne flate ut på solsengene med hver sin bok :hoppe: Hun lærte seg fort å svømme, ble akkurat som en :fisk: etterhvert, med oss som stolte tilskuere når hun svømte både på rygg og mage, dykket og herja på.

Vi byttet på å gå ut og spise og å lage mat i leiligheten for at det ikke skulle bli så dyrt, når 5 stk skal ha mat, drikke og dessert så fyker pengene gitt..

Det bør vel nevnes at det ble en del shopping............... Noen kvelder så jeg omtrent sånn ut :shoppe: når jeg kom hjem!!!

Uka etter hadde vi 4 dager med overskya - det har jeg aldri opplevd i Tyrkia midt på sommeren før, og det var ufattelig irriterende, jeg kunne omtrent kjenne at brunfargen forsvant :sur: Men vi fikk sett litt da istedet, var jo i mitt hode totalt bortkasta å ligge på ei solseng når sola gjemte seg...Så vi var på delfinshow (helt fantastisk!!!!) vi var oppe ved borgen på toppen av Alanya og vi var i dryppsteinsgrotter - så har masse fine bilder fra turen, og er veldig fornøyd selv om brunfargen kunne vært bedre....Jeg er ikke spesielt brun :sukk:

Utfordringene med å ha 2 tenåringer og en mindre unge var ikke få, jeg hadde trodd at det var tuttemor som skulle slå seg vrang innimellom - men hun var helt fantastisk!!! Oppe til langt på natt mange kvelder, spiste godt selv om maten var fremmed, elsker shopping, sol og bad...men de to tenåringene viste seg ikke akkurat fra sin beste side :slåss:

Den første uka gikk veldig fint, de virket glade og fornøyde begge to, tok seg tilogmed av snuppa innimellom når hun ville uti det dype basenget uten armringer, sånn at vi fikk sole oss litt! Uka etterpå viste kjæresten hans seg fra en litt annen side, ikke vet jeg hva det var - om hun var lei eller hormonell eller hva det var, men hun ble en liten :heks: Sur og mukkete, sa omtrent ingenting og svarte bare med enstavelsesord hvis vi snakka til henne..Hun skulle bare sole seg hele tida og hindret dermed eldstemann i å bli med på diverse aktiviteter med surmulingen sin ("neeeei, vi går på stranda vi istedet...hun har lyst å sole seg.......") Kunne se på hele han at han syntes situasjonen var vanskelig, og etterhvert ble han ganske prega av hennes humør og stemningen ble vond!

Nest siste dagen ringte jeg hjem til mamma og gråt i telefonen, måtte rådspørre meg med henne; hva skulle vi gjøre?? Kvelden før hadde vi middagsgjest og hun hadde ødelagt hele kvelden med surt fjes og tisking og hvisking - det endte opp med at gjesten gikk tidligere enn forventa og hun halte eldstemann med seg ned på rommet klokka halv tolv om kvelden :overrasket: Han hadde lyst å sitte oppe med oss og spille kort, men det gikk ikke hans vei for å si det sånn!

Mamma sa vi måtte prate med de og få de til å forstå hvor skapet sto - situasjonen var ganske uholdbar, jeg ville bare gråte og kjære var sint!! Jeg skalv over hele kroppen når jeg kom inn, det krevde enormt av meg å ta meg i sammen, jeg kunne jo ikke stå og gråte foran alle de andre.......Så jeg spurte jeg; "hva er galt? Dere virker så leie...Kan vi hjelpe med noe?!" Hvorpå han mumlet noe ned i gulvet, hun så på meg som om jeg var en idiot, freste ut et surt nei og trampa ned trappene :overrasket: Han sto igjen som en annen sokk og visste ikke hvor han skulle gjøre av seg stakkar. Jeg sa klart fra, at både jeg og kjære merket at noe var galt og at det gjorde vondt i hele meg når stemningen ble sånn. Jeg fortalte at jeg hadde gått ut for å få grine i fred og at de fikk bare se til å skjerpe seg hvis "ingenting er galt" :kjefte: Jeg sa de oppførte seg som utakknemlige små unger og ikke som nesten voksne som de faktisk er! Etter 5 timer taushet fra deres side snakket hun til meg som om ingenting var skjedd :roll: Forstå seg på tenåringer, jeg kan virkelig ikke huske vi var sånn....................................:engel:

Siste kvelden ble slett ikke verst, på tross av furting tidligere på dagen - vi gjorde det vi kunne for at vi skulle kose oss, og de tok seg isammen heldigvis!

Vi har konkludert med at vi har hatt en fin ferie, veldig annerledes enn de andre feriene våre, men fin! Neste år reiser vi alene :ler: Og vi er allerede igang med å planlegge øyloffing i Hellas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sykt til svigermor er innstallert i den nye leiligheten og alt er på sin rette plass :dåne: Idag kom de og henta noen av møblene vi har hatt her, en sjenk og et anretningsskap som er del av spisestuen hennes..gamle møbler vi snakker om her, nesten 80 år gamle :overrasket: og veldig fint holdt!! Så den ene stua vår er ganske tom, og sånn blir den stående en ukes tid til vi får de nye møbelene :nigo: Godt å ha noe å glede seg til, akkurat nå for tida ser huset ut som om noen har hatt krig her :sukk: Ikke mye tid til :husarbeid: når svigermor skal flytte.........

Vi har nå rydda så godt det lar seg gjøre nå ikveld, så nå venter film og kos i armkroken :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Høres ut som dere har en litt mer avansert flytting enn oss :dåne:

Og det høres ut som om det har vært en fin tur til Tyrkia - selv om tenåringene slo seg litt vrange! Kanskje de er et sånt par som ikke kan reise to uker på ferie sammen? ;)

Ha en fin dag vennen min! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har en litt mer avansert flytting enn oss :dåne:

Og det høres ut som om det har vært en fin tur til Tyrkia - selv om tenåringene slo seg litt vrange! Kanskje de er et sånt par som ikke kan reise to uker på ferie sammen? ;)

Ha en fin dag vennen min! :klemmer:

Du skulle sett alt dama samler på :overrasket: Dette mennesket har ikke mindre enn 2 av hver sort, somregel mer!!

Foreksempel:

Kaffe - 50 poser

Sukker - 20 kg

Potetmos - 40 poser

Hårbørster - 20 stk

Enkle laken - minst 45 stk (og dama har bodd alene i 20 år!)

Tomme reke og rømmebeger, plantasjenposer osv - uendelig

:hoho: vi har ledd oss fillete etterhvert som vi har pakka ned og opp igjen! Hun har mengder av ALT et menneske kan ha, har ikke tall på hvor mye mat som var gått ut i f.eks 1998 (!!!!!!!!!) vi har kastet - og da måtte vi lure oss til å kaste det for "maten er fullt brukendes, det er jo bare 'best før' dato på de" :skratte: Yeah right, hvem vil spise skinkebokser som er 10 år gamle, rekk opp ei hånd! :klaske: Gamle damer altså :fnise: Farmor også var sånn, en gang jeg skulle hjelpe henne å rydde i kjøkkenskapene fant vi 15 år gammelt kakestrøssel, så gammelt at fargen var vekke :skratte: Men kaste det, er du gal?! :riste: Raringer!

Så ja, flyttingen er avansert, og innebærer møbler både fra vårt hus og hennes...skal bli godt å være ferdig med det!!

Tenåringene våre er rett og slett ikke vant med å være så mye med hverandre, så jeg tror nok de fikk seg en wake-up der ja :ler: Mulig de ble en smule lei av hverandre...

Nå skal vi klippe plener og kanter her hjemme før det bærer ned for å pakke ut videre...jeg kjenner jeg begynner å bli lei av å se krystallglass og sølvgafler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten til eldstemann har gjort det slutt med han og han er sønderknust :sukk: Hjertet mitt blør for han :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten til eldstemann har gjort det slutt med han og han er sønderknust :sukk: Hjertet mitt blør for han :trist:

åååå.. nei!! Stakkar.. :sukk: han som er så søt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

har lest om turen deres og det var godt å høre at dere var fornøyde med boplassen og fikk mye bra vær :nigo: men det var absolutt ikke trivlig å høre om hvordan de to tenåringene oppførte seg!!

å så leser jeg videre at det ble slutt.. det var utrolig trist, håper det går bra med han!! han fortjener en som er mye bedre, en som oppfører seg ordentlig!! sender masse tanker!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Innom og oppdaterer meg litt!!

Høres ut som dere fikk en flott ferie, tross tenårings-trøbbel. Stakkars eldstemann, ikke så lett å bli dumpet gitt.. Sender han en god :klem: jeg..

Å hjelpe eldre mennesker å flytte er ikke så greit..da min bestemor skulle flytte, så ble hun nektet å være med når skapene på kjøkkenet skulle ryddes :fnise: Like greit, ellers hadde de holdt på å krangle om at ting ikke skulle kastes ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå.. nei!! Stakkar..han som er så søt

Ja han er det :rødme: Men, that`s life, jeg hadde vel blitt mer sjokkert om de hadde holdt sammen livet ut :sjenert: Den første kjærlighetssorgen er så tung og vond, jeg brukte årevis på å bli kvitt min...håper han slipper det, de hadde jo ikke vært så lenge sammen som jeg var med eksen min heller da :sjenert:

Hei vennen!!

har lest om turen deres og det var godt å høre at dere var fornøyde med boplassen og fikk mye bra vær. Men det var absolutt ikke trivlig å høre om hvordan de to tenåringene oppførte seg!!

å så leser jeg videre at det ble slutt.. det var utrolig trist, håper det går bra med han!! han fortjener en som er mye bedre, en som oppfører seg ordentlig!! sender masse tanker!!

Hei Miso-hønni :nigo:

Ja vi hadde en veldig fin tur, men neste år reiser vi uten barn :sjarmor: Vi har allerede avtalt med kjæres bestekamerat og kona hans om å reise til Hellas på øyhopping, så får vi se :ler:

Eldstemann går det bedre med, kjære snakka med han igår og da hørtes han mye lettere ut, så litt lysere på det hele - og ville gi henne tid til å tenke :sjenert: Håper de finner ut av det, og hvis ikke så...ja...da treffer han vel noen andre tenker jeg :kline::ler:

Altså, jenta er søt og grei hun, det ble vel bare vanskelig å være henne når de sleit med forholdet sitt og hun på toppen av det hele var langt hjemmefra :troest:

Innom med en sommerklem

Oooo, :kose: på tilbake!!!!

Innom og oppdaterer meg litt!!

Høres ut som dere fikk en flott ferie, tross tenårings-trøbbel. Stakkars eldstemann, ikke så lett å bli dumpet gitt.. Sender han en god :klem: jeg..

Å hjelpe eldre mennesker å flytte er ikke så greit..da min bestemor skulle flytte, så ble hun nektet å være med når skapene på kjøkkenet skulle ryddes. Like greit, ellers hadde de holdt på å krangle om at ting ikke skulle kastes ennå...

Hei hei Lille Ekorn :klemmer:

Fint å ha deg innom!!

Å ha barn i seg selv er ikke bare lett, og tenåringer er som kjent en annen rase enn oss andre så...:fnise: Nå er vi heldige vi da, det er jammen ikke mye trøbbel med han vi har :hjerte:

Svigermor er nå innkvartert i ny leilighet og tutler litt på selv på egenhånd nå om dagene - så får vi ta et raid til helga og henge opp bilder osv...Kjære skal ned og henge opp den nye tv`en hennes ikveld mens jeg er på trening :nigo: Jeg kjenner jeg trenger en liten svigermor-pause :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 lange uker uten trening og bare slaraffenliv på en solseng i varmen er jeg back in game og treningen er igang igjen :hoppe: Jeg har lovt kjære å trappe ned til 4 ganger i uka, og noen uker bare 3 ganger :ler: Han savna meg her hjemme :fnise:

Trening uke 29

Mandag:

O2 Low

Tirsdag:

Treningsfri

Onsdag:

Spinning med PT

Torsdag:

Treningsfri

Fredag:

Styrke med PT

Lørdag:

O2 Low

Søndag:

Treningsfri

Dette må da være et ganske overlevbart opplegg?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...