Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

Å, jeg får ikke e-post når det kommer noe nytt i denne dagboka :sur: Og derfor er jeg ikke så flink til å stikke innom :flau:

Stakkar eldstemann da :troest: Ikke rart det kanskje ble litt heftig i Tyrkia da :sjenert: Huff, den første kjærlighetssorgen er ikke noe kjekk nei :sukk: Men det er jo bra at din kjære har snakket med ham da! :) Det er jo ikke så mye mer man kan gjøre enn å være der om de trenger det. Og tenåringer er jo ikke de som deler mest heller!!

Jeg måtte le høyt her når jeg leste om alt svigermoren din har samlet på :fnise: At det går an! :dåne:

Btw; jeg er i nyleiligheten i ettermiddag/kveld om du vil komme innom (men jeg vet ikke hvor lenge jeg blir der da...)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg får ikke e-post når det kommer noe nytt i denne dagboka. Og derfor er jeg ikke så flink til å stikke innom

Stakkar eldstemann da. Ikke rart det kanskje ble litt heftig i Tyrkia da. Huff, den første kjærlighetssorgen er ikke noe kjekk nei. Men det er jo bra at din kjære har snakket med ham da! Det er jo ikke så mye mer man kan gjøre enn å være der om de trenger det. Og tenåringer er jo ikke de som deler mest heller!!

Jeg måtte le høyt her når jeg leste om alt svigermoren din har samlet på. At det går an!

Btw; jeg er i nyleiligheten i ettermiddag/kveld om du vil komme innom (men jeg vet ikke hvor lenge jeg blir der da...)

Er du hjemme?????????? :hakeslepp: Fader også - ikke for at du er hjemme altså :fnise: - men jeg skal på trening med PT nå, og etterpå har jeg en kaffe-date med bestis :sukk: Men det er ikke lenge til du flytter hjem for godt, og DA :lur: da skal vi :skravle: myyye oftere :hoppe::danser::hoppe:

:klemmer: Godjenta!!!

Gruer meg til treningen nå, det er ufattelig tungt å komme igang igjen :sjenert: og istad når jeg var på vekta (uten lov :sjarmor:) hadde jeg lagt på meg - igjen :sur::grine::kjefte: Jeg må seriøst bytte p-piller, ikke får jeg mensen og jeg legger på meg og legger på meg...og nei, jeg er ikke gravid :regler: kan bli fortvila av mindre, alt det slit til ingen nytte...må legge kostholdet mitt kraftig om her!!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Yes, I'm home ;) Men snart bor jeg hjemme hele tiden. Har gått litt i ett faktisk :nigo: Trodde tiden skulle gå kjempetregt, men gjør masse hele tiden :)

Og du... skal ikke du snart slutte med pillen da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du... skal ikke du snart slutte med pillen da? :lur:

:sjenert: vi får nå se på det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av svigermor og klarer ikke skjule det :sukk: Det er jo bare henne verden sirkulerer rundt, og skulle jeg tro noe annet så er hun raskt på pletten og minner oss på det :tunge1:

Det gode humøret mitt er som blåst bort, for tror du ikke hun "tilfeldigvis" dukka opp når vi skulle spise middag? Jo takk, middag med syting og klaging til dessert - herlig :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall ikke gravid, så da kan jeg stryke en ting på lista over ting som gjør meg nedfor :hoppe: Tok akkurat en test og "ikke gravid" lyste så fint mot meg :nigo: Letta :dåne: Jeg vil nemlig gjerne bestemme selv når jeg skal bli bolla............. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!! :klemmer:

Skjønner at sånt som svigermoren din holder på er slitsomt, har en mor som er sånn :sukk: utrolig slitsomt!

Håper uansett at du får en kjempefin dag og en strålende helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Skjønner du til tider blir dritt lei svigermoren din ja! ;) Er det sånn nå at hun kommer når som helst? Hadde fått mannen min til å sette opp noen regler med en gang :gjeiper:

Og du... godt du ikke er gravid da ;) hihi... jeg hadde likt det jeg :) Men er noe med det å bestemme det selv!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrkeprogram fredag 17.07.09

30 minutter oppvarming

Knebøy:

8 rep x 25 kg (oppvarming)

8 rep x 45 kg

5 rep x 90 kg

5 rep x 90 kg

Enkel markløft:

Ny øvelse, så her var det bare teknikktrening!!

3 x 10 rep x 20 kg

Bryst:

6 rep x 20 kg (oppvarming)

3 x 8 rep x 33 kg

Biceps - enkel roing (en arm om gangen)

10 rep x 6 kg (oppvarming)

8 rep x 9 kg

2 x 5 rep x 13,5 kg

Biceps - vekter

8 rep x 5 kg (oppvarming)

2 x 8 rep x 10 kg

Triceps - vekter

3 x 10 rep x 2,5 kg (jeg er ufattelig svak i "den vonde" armen :flau:)

Rygghev:

3 x 12 stk

Mage:

3 x 5 vanlige + 5 crunch

3 x 15 i siden (ikke vanlige skrå, jeg cruncher til siden - ufattelig tungt :dåne:)

Idag påsto han at han var snill med meg :ler: Jeg gruer meg til han slutter å være snill :redd:

Og, jeg har kjøpt meg proteinshake, fordi jeg er så utrolig dårlig på å få i meg frokost :sjenert: Så fra nå av er det shake til frokost og ellers kun når jeg har dårlig tid (f.eks lørdag morgen før trening....:bond:) Spiser jeg ikke nok så tærer kroppen nemlig på musklene mine før den angriper fettet :slåss: og disse sårt tilkjempede musklene skal INGEN få spise opp :kjefte::fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

Skjønner at sånt som svigermoren din holder på er slitsomt, har en mor som er sånn :sukk: utrolig slitsomt!

Håper uansett at du får en kjempefin dag og en strålende helg

I det store og hele er dama snill og grei, føler meg stygg som klager sånn på henne - hun er jo tross alt ganske gammel...Jeg har bare fått så alldeles min dose at jeg vil :spy: bare jeg tenker på henne - så da kan du jo tenke deg hvordan det er å få besøk av henne til alle tider :fnise:

Fredag er alltid en bra dag, og denne er veldig bra :nigo: Lille prinsesse er på ferie med mammaen sin i 14 dager og eldstemann er på overnatting hos kjæresten (:overrasket: alt han får lov til når jeg ikke er hjemme :regler:) ergo har vi huset for oss selv og en helaften skimtes i horisonten :lur:

:klemmer:

Skjønner du til tider blir dritt lei svigermoren din ja! Er det sånn nå at hun kommer når som helst? Hadde fått mannen min til å sette opp noen regler med en gang

Og du... godt du ikke er gravid da hihi... jeg hadde likt det jeg Men er noe med det å bestemme det selv!

Hun kommer når som helst ja, og helst når det ikke passer :roll: Nytter ikke lage regler for henne, da blir hun dårlig sånn at kjære må ned til henne istedet :slår: Eller så terroriserer hun han med å ringe og ringe for hver minste ting....ikke bare bare å være enebarn heller gitt!!!

Jeg er überletta for at jeg ikke er gravid :dåne: :dåne: :dåne:

Det passer alldeles ikke inn i prosjekt kom i form :fy_fy: Her skal det trenes og shapes kraftig opp før noen bolle skal inn i denne ovnen :regler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har spisebord og sjenk kommet på plass i stua vår, og det ble sååå fint :hoppe: Stua vår ser nesten litt eksklusiv ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Forresten har spisebord og sjenk kommet på plass i stua vår, og det ble sååå fint :hoppe: Stua vår ser nesten litt eksklusiv ut :nigo:

Da må jeg nesten komme på besøk snart og se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de blitt kjærester igjen nå? :hjerte:

Ja de ble det igår :ler: Ikke langt mellom topp og bunn i det forholdet der :skratte: Jaja, så er han nå glad igjen da - det er det viktigste for meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nesten komme på besøk snart og se :lur:

Ja det må du nemlig, og fortelle meg hva hemmeligheten din er :bond: Du vet jeg blir gaaaal av sånt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Ja de ble det igår :ler: Ikke langt mellom topp og bunn i det forholdet der :skratte: Jaja, så er han nå glad igjen da - det er det viktigste for meg :rødme:

Det er det viktigste! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest faerytale
Ja det må du nemlig, og fortelle meg hva hemmeligheten din er :bond: Du vet jeg blir gaaaal av sånt :dåne:

Ja, jeg vet du blir gal, og jeg digger det :hoho:

Gleder meg til å komme på besøk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: Haaaallooo Diddles!!! :hoppe::danse:

Så godt å høre at dere hadde en fin tur selv om den ble litt annerledes :klemmer:

Skjønner godt at du blir lei av din svigermor.. sånt skjer jo uansett hvor glad eller ikke glad man er i folk når det blir så mye styr.

Så flink du er som kommer igang med treningen så fort igjen! Minner meg på at jeg også burde begynne igjen... men jeg orker ikke tanken!!! Jeg har også lagt på meg i ferien og jeg er heller ikke gravid.. selv om alle tror det nå som jeg har lagt på meg :sjenert: Kan ikke folk bare passe sine egne saker sier nå jeg!

Skal du på jobb igjen også nå eller har du mer ferie?

Godt å ha deg tilbake igjen og være tilbake selv også og sitte på KG :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening ja....her begynner ikke treningen før om enda en uke. Men da er det også full fart ;)

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaaallooo Diddles!!!

Så godt å høre at dere hadde en fin tur selv om den ble litt annerledes

Skjønner godt at du blir lei av din svigermor.. sånt skjer jo uansett hvor glad eller ikke glad man er i folk når det blir så mye styr.

Så flink du er som kommer igang med treningen så fort igjen! Minner meg på at jeg også burde begynne igjen... men jeg orker ikke tanken!!! Jeg har også lagt på meg i ferien og jeg er heller ikke gravid.. selv om alle tror det nå som jeg har lagt på meg Kan ikke folk bare passe sine egne saker sier nå jeg!

Skal du på jobb igjen også nå eller har du mer ferie?

Godt å ha deg tilbake igjen og være tilbake selv også og sitte på KG

Hei Buffy-sweetie :kose:

Ja turen var kos den, men jammen var det godt å komme hjem, tårene trillet når jeg kom inn døra :fnise:

Trening måtte jeg bare komme igang med, jeg har PT vet du :trene: Han lar meg ikke ligge på latsida, men gud bedre meg så sinnsykt tungt det var å komme igang igjen :dåne: Det var mye verre å begynne på `an igjen nå enn det var å begynne å trene etter nesten 2 år :overrasket: Men han trøster med at jeg kommer fort inn i det igjen, og igår løftet jeg 90 kg, noe som er 30 kg mer enn før vi reiste - så det er bare kondisjonen som har tatt ferie :nigo: Og den skal tilbake nåh!!! Idag kom jeg meg ikke opp og ut av senga, hadde egentlig avtalt trening med ei venninne klokka 10 og sånn halvveis avtalt spinning med han som er PT klokka 11 (ikke en betalt time altså, en sånn time for alle) men jeg klarte ikke å stå opp så det ble ingen av delene på meg :ler: Var deilig å sove lenge da :nigo:

Nå skal vi på shopping, må ha nytt sengetøy og en lampe til stua - en som passer til spisebordet vårt :) Det er så fiiiiiiiiiint :dåne:

Jeg skal jobbe 2 uker til før jeg skal ha 1 uke ferie til, så deler vi opp den siste ferieuka sånn at det blir flere langhelger :hoppe: Første langhelg blir i september, da reiser vi til Edinburgh - på hans regning :lur::nigo: Gleder meg masse til det!!! Vi har jo både 1 års bryllupsdag i september og jeg har bursdag - så september er en stor mnd for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...