Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommentar fra PT: "fy faen du blir fort sterk"

:hoppe: :hoppe: :trene: :trene: :hoppe: :hoppe:

Idag løfta jeg 50 kg strak mark, 10 kg mer enn sist :nigo: Keep it coming sier bare jeg!!!

Nå skal jeg ha 2 dager treningsfri, imorgen er det frisør og fredag lønningspils :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen min :klemmer:

må si at du er strålende flink til trening :hoppe: skikkelig imponerende :jepp:

å så er det moro med så bra tilbake melding fra PT :jepp:

kos deg med velfortjente treningsfrie dager og nyt dem :klemmer:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe og sjokolade :sikle: Noe må til for å holde meg våken litt lenger enn halv elleve :sjenert: Skjønner ikke hvorfor jeg er så ufattelig trøtt, greit at det er travelt, men what`s new liksom - det er det jo alltid :ler: Igår når jeg var hos frisøren fikk jeg "kjeft" fordi hun kunne se på hodebunnen min at jeg hadde stressa mye i det siste...Jeg har nemlig seboreisk eksem, og den utløses bl.a. av stress - da er hele hodebunnen flakete :spy: Ekkelt!!! Men altså, hva skal man gjøre da, jobben min er jo som den er med travle dager og høyt sykefravær, og treningen trenger jeg for både kropp og sinn..Men jeg læxer nå da, med kg, kaffe og sjokolade :fnise:

I stad når vi kom hjem så tordna det og lynte rett over hodet på oss, dødsskummelt når det knitrer i hele huset :haar: Heldigvis har vi nytt elektrisk anlegg etter lynnedslag for et par år siden, så det er helt up 2 date og slår seg ut med en gang det er "fare på ferde" :tommelopp: Et lite øyeblikk her så jeg kvalitets-kosetida mi på kg fly ut av vinduet, men så slutta det og jeg kunne slå på pc`en igjen *puh* :dåne: :ler:

Imorgen skal vi i bryllup til kjæres bestekamerat :hoppe: De gifta seg på Tinghuset i Oslo i mai, men skal ha kirkebryllup her imorgen :strix: Vi fikk nemlig ikke muligheten til å være med i Oslo, så da er jeg superglad for at de til slutt bestemte seg for kirkebryllup her :rødme: Bruden kommer hit for å kle seg og få litt hjelp med håret, så skal vi kjøre de til kirka og så ned til lokalet der resten av gjestene står og venter; de vet nemlig ikke at det blir kirkebryllup, de tror bare det er fest :lur: Så da skal jeg be dem om å sette seg inn i maxi-taxien som står og venter og si vi skal på omvisning eller noe sånn :fnise: Tenker de blir glade når vi kjører opp til den bittelille koselige kirken vielsen skal være i :) Jeg gleder meg som en unge :hoppe:

Har for anledningen kjøpt meg nye rålekre røde pumps på Bianco - jeg har alldeles fått dilla på sko som accessories og arbeider meg nå opp en fin liten samling lekre sko :fnise:

Jeg ønsker meg bl.a disse:

Blå Diamond Pump

Svarte og krem Satin Strap Sandal

Fantast Bootee

Miracle Bootee

Jeg må virkelig vinne i Lotto for dette er bare noe av det jeg måååå ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :hug:

Innom med en STOOOOOOOR :klemmer: for å ønske deg en goooooooooooooooood helg :hug:

by the way :dåne: L O V E the shoes!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :hug:

Innom med en STOOOOOOOR :klemmer: for å ønske deg en goooooooooooooooood helg :hug:

by the way :dåne: L O V E the shoes!!!! :dåne:

STOOOR :klem1: tilbake til deg snups!! Og skoene må bare elskes - de fortjener det :ler: Jeg er redd jeg kommer til å måtte bruke mye penger på sko fremover :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Nå har jeg nettopp sett de nye skoene live og de er driiiitlekre! :dåne:

Og tusen takk for at du reddet helga mi Diddles! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOOOR :klem1: tilbake til deg snups!! Og skoene må bare elskes - de fortjener det :ler: Jeg er redd jeg kommer til å måtte bruke mye penger på sko fremover :sjenert:

ååhh...:hug: stooor :klemmer: tilbake søta!!

Ja, skoene var virkelig fantastisk flotte :jepp: ..sko er jo ikke det dummeste å bruke penger på, må jo ha noe på bena :fnise: fikk skikkelig lyst på dem selv!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skummelt å være her! Kjenner skoshoppenervene bare klør i hele meg! Og jeg får lønnen fra Sverige i morgen! This aint good! :dåne: "Heldigvis" har de bare DNA ved jobben, så jeg får ikke kjøpt de

12

parene jeg fant inne på Bianco nå.. :sjenert::plystre:

12

par fra eller til, hva er vel det?

Håper du har hatt en fin mandag kjære deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og sjekka nettbanken nettopp :sjenert:

:hakeslepp:

blir ikke mye skohandling resten av mnd ihvertfall :ler: Meeen, så reiser vi jo til Edinburgh i slutten av september - og der har de også sko :lur: Sko vi ikke har her :strix:

Jeg skulle egentlig på spinning idag, men rakk det ikke :sukk: Merker motivasjonen ikke akkurat er på topp heller, så jeg stressa ikke akkurat for å nå det heller da :tunge1: Imorgen er det PT-trening, da nytter det ikke å vri seg unna :fnise:

Jeg får gjøre litt husarbeid da idag, støvsuge og brette klær ;) Burde vel strengt tatt tørka støv også men :slåss: Det er det kjedeligste jeg vet om :dåne:

Inatt når vi skulle legge oss hadde verdens største edderkopp overtatt soverommet vårt :sjokk: Jeg tørte ikke gå inn på rommet engang, sto i døråpningen og spionerte på den for å se at den ikke stakk av før kjære kom inn og kunne ta den..tror dere ikke faenskapen pilte bak lista i taket over senga idet kjære kom inn???? :kjefte: Vi (ehh...dvs kjære..jeg sto fortsatt i døråpningen :fnise:)støvsugde og styrte på, mens eddisen hadde sikkert the time of his life bak lista - det er jo hult bak der!! Klarte ikke å føle meg trygg på at den var borte, så gjett hvem som hang opp myggnett over senga klokka 01.30 inatt.............??

for da kan ikke edderkoppene ha fest på meg mens jeg sover :nigo:

1-0 til meg, idag skal jeg kjøpe mer Radar!!!!

:twisted: Død over edderkoppene :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...