Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med å ha gått ned!! :hoppe: :hoppe:

Kan du lære meg litt åssen du får det til? :sjenert: Det har stoppet helt opp for meg nå...

:danser: jeg aner ikke hvordan det har gått til, for jeg har nemlig spist akkurat det jeg har hatt lyst på :klø: På kurs grilla vi marshmallows og Center - jeg spiste meg kvalm og likevel har jeg tatt av når jeg kommer hjem :hoppe: Litt av hemmeligheten kan jo være at jeg drikker et stort glass vann før hvert måltid, noe som gjør at jeg klarer ikke spise så mye som jeg har lyst på :nigo: pluss trening da :ler: Det har gått ganske tregt her da jenta mi, jeg har tross alt trent ganske tungt siden slutten av mai :sjenert: Har jo ikke akkurat gått fort nei :hoho: Jeg la jo faktisk på meg 1,2 kg de første ukene etter jeg hadde begynt å trene :dåne: Tålmodighet darling, det må til ;) Jeg skal IKKE gi meg :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening uke 37

Mandag:

Treningsfri

Tirsdag:

Funk

Onsdag:

Prøve å skvise inn PT time enten før eller etter personalmøte...

Torsdag:

Ragga

Fredag:

PT spin eller Krønsj

Lørdag:

Spin 1

Søndag:

Treningsfri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Jah, det synes jeg absolutt :hoppe: Mandag? Da har jeg ikke trening :ler:

Det kan tenkes at kroppen min ikke er helt enig med å gå tur da etter tung helg, men vi kan jo uansett møtes? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her altså :sjenert: Det er bare så travelt for tida, og masse tanker i hodet mitt om ting som skjer rundt omkring...Selv om folk kanskje kan synes det virker kjedelig ut så elsker jeg mitt såkalte "A4-liv" :rødme: Ville ikke byttet det bort mot noe!!! Sånn, der var det sagt - katten er utav sekken :hoho:

Travle dager på jobb også, vi sender folk avgårde på kurs hele høsten og i tillegg er det fortsatt ferieavvikling..det bidrar jo til mer hektiske dager, og selv om jeg liker at det koker litt rundt meg kjenner jeg at idag burde det vært fredag :dåne: Jeg er sliten! En liten dag igjen så er det helg med my loved ones :strix:

Ungene er på plass, og godt er det :strix: Nå ser det ut for at eldstemann blir boende mest hos oss fremover også :hoppe: Litt uholdbar situasjon hos mammaen med lite plass og arbeidsro, småsøsken og i det hele tatt...Vi er jo bare glad til på en måte, da får vi sett mer til han :hjerte: Det er snakk om 50-50 fordeling, og at han er noen dager ekstra i tillegg utenom det, spesielt i perioder der de har mye prøver osv...

Idag har jeg vært på dansetime, ragga :nigo: Har hatt laaaang treningspause nå; siden sist søndag :overrasket: Det er jammen meg 11 dager!!!!!!!!!! OMG, godt å være igang igjen :tommelopp: I helga blir det 2 timer PT trening sånn som det ser ut - hvis PT får viljen sin :fnise: Jeg heller nemlig mot å tilbringe all min tid med familyen :sjenert: Men jeg vet jo jeg må trene, så det blir vel med tanken..........

Nå står rundstykkedeigen på hev her, *Aprin* ville ha oppskrift på rundstykker, og når jeg hadde sendt den så måtte jeg bake selv også :ler: Ikveld blir det Prison Break og ferske rundstykker med kakao "attåt" :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsov meg til trening idag :flau: Så nå sitter jeg her med skjegget i postkassa, begge timene jeg ville gå på er overstått og jeg vil ikke trene styrke alene :sjenert: Så da blir det kos med familien istedet, pluss jeg skal ut og se når ei venninne av meg gifter seg; dagen før bryllupsdagen vår :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...