Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som dere hadde en fantastisk tur! :)

...og veldig godt å høre at jeg ikke er eneste som liker den serien! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Starbucks er så fantastisk jeg.. :sjenert: Kanskje jeg bare har bestilt feil ting? Jeg har bare drukket en middelmådig latte og en utvannet iskaffe der.. :vetikke:

Ha en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ha vært uheldig Mazzi, for de har den beste kaffen jeg vet om.... men; det er som Diddles sier; ikke akkurat sunt, og jeg ville blitt smellfeit.. Karamell-latte er jo ikke supersunt akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får bare se på det sånn som min herlige nevø ser på det:

Tante, du er ikke like god å sitte på fanget til fordi du har ikke så store lår som mormor. Du må bare bli gammel nok, så blir du tykk nok til å være god å sitte på fanget til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk mobilen din ;)

Oj! Jeg har vært på trening :sjenert: Men den kinasjappa nærmest rådhuset har best mat :jepp: Nå syns ikke jeg vi har god kinamat i denne byen da men :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Oj! Jeg har vært på trening :sjenert: Men den kinasjappa nærmest rådhuset har best mat :jepp: Nå syns ikke jeg vi har god kinamat i denne byen da men :sur:

Takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i form :sukk: Ikke annet å forvente etter at mannen min var syk i forrige uke, men jeg vil ikke dette!! Vondt i hals og hode, slakk og fryser :slåss: Det passer meg midt i ryggen!! Det er helt pyton å stå opp når en føler seg sånn, og siden eldstemann er her denne uka og jobber i høstferien må jeg ekstra tidlig opp for at alle skal få tid på badet - jeg ønsker meg 1 bad til :dåne: Egentlig så kunne jeg begynt på jobb senere idag siden jeg har kontordag, men så sitter jo eldstemann på med meg og begynner på jobb 7:45 :klaske:

Jepp, idag er en sånn dag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satser på jeg blir bedre av å ta livet mer med ro idag :Nikke: Ingen trening idag sa kiropraktoren - ikke for det at jeg hadde klart noe uansett; å sette nåler inn i muskelknuter var ikke akkurat behagelig :haar: Kjennes ut som en elefant har trampa på armen min, den er ufattelig mørbanka :hakeslepp: Utrolig nok holdt jeg på å si, de nålene var tynne som hårstrå!! Men så rota han godt inni der med de da, for å treffe knutene på flest mulig punkter *grøss* Gruer meg allerede til torsdag og ny omgang nåler..............

Formen ellers er sånn tålelig grei, alltid verst om morgenen og kvelden :sjenert:

Idag blir det enkel middag, klarer ikke å kutte :ler: Kyllingvinger og grov ris får duge idag :sjenert: Skal sørge for "skikkeligere" mat imorgen :jepp:

Ikveld skal mannen ha besøk av en kompis, og når jeg har vært sosial nok me de litt, så jeg skal slange meg i den andre stua; lese bok og se på tv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare se på det sånn som min herlige nevø ser på det:

Tante, du er ikke like god å sitte på fanget til fordi du har ikke så store lår som mormor. Du må bare bli gammel nok, så blir du tykk nok til å være god å sitte på fanget til.

:skratte: søtingen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer søvn er litt for lite gitt :natti: prøver å våkne opp med en kopp kaffe etter frokosten min her, men kroppen hører ikke etter :roll: Vil sove mer sier den..........

Ute regner og blåser det som aldri før, og vi skal ut på tur i barnehagen :bolledeig: Gjett hvem som skal pakke ullundertøy, lavvo og pannekakerøre :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:hakeslepp: 3 timer????? Fordi formen er dårlig eller bare generell insomnia? Uansett helt enig i at det er altfor lite!! Du får :veslejenta: litt i kveld! :jepp:

God tur i ruskeværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en stor :klemmer: og håper sola begynner å komme frem hos dere sånn som den gjør hos oss nå utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: 3 timer????? Fordi formen er dårlig eller bare generell insomnia? Uansett helt enig i at det er altfor lite!! Du får :veslejenta: litt i kveld! :jepp:

God tur i ruskeværet!

Vi måtte selvfølgelig ta "en sånn" prat etter vi hadde lagt oss :roll: Avogtil altså :slåss: Mannfolk!! Spare spare på ting vi burde snakt om for dagesvis siden - si det nå som det er når jeg spør da, ikke klokka 1 om natta :regler: Jeg blir liksom litt grumpy når jeg er trøtt da :ler:

Sove fra 03.30 til 06.30 var liksom ikke nok :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...