Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaha, da er det helg folkens :bolledeig:

Hadde en særdeles koselig kveld i armkroken til kjæresten igår kveld etter trening, han gjør meg så godt :hjerte: Litt for godt, for igår bestemte han seg for at jeg IKKE skulle få lov å motstå godteri-suget mitt - og JEG er jo ikke akkurat vanskelig å be når det kommer til sjokolade :ler: Så da endte det opp med at jeg var oppe lenge før han idag og gikk på spinning for å bedre samvittigheten litt :sjenert::fnise:

Det var godt å få unnagjort dagens treningsøkt, bare en vanlig spin 1, men vi bestemmer intensitetsnivået selv - så da kjørte jeg på :trene: Var rimelig svett og sliten etter den timen der også!

Svigermor har allerede vært innom på lunsj; rester fra igår - pastasalat :sikle: Den var fortsatt dødsgod!! Nå er mannen ute i sola og klipper plenen for siste gang i år, og jeg kan kjenne haugen med tørre klær stirre på meg :haar: Det er vel bare å sette igang med bretting tenker jeg :husarbeid: Blæh!! Vil heller lese i den nye boka mi; Panserhjerte :strix: Men, må man så må man - skal bare drikke kaffien min først :sjenert:

Senere skal vi bort til gode venner på bailey`s og kaffe, skravling og latter :nigo: Gleder meg!!!! De er så søte :hjerte:

Imorgen er det gudhjelpedemeg allerede søndag, og her i huset; den store vaskedagen :tunge1: Jeg lurer på hvor det ble av vaskedama jeg egentlig innvilget meg selv for en god stund tilbake :klø: Tro om jeg helt glemte å kontakte henne :ler: Det er jo nesten ikke typisk meg i det hele tatt :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei søta :klemmer:

innom med en stor og varm :klemmer: til og ønsker deg en kjempefin helg :klemmer:

å så må jeg legge til at jeg også elsker Muse :strix: de har så mye bra musikk :strix:

"Uprising" er råbra :jepp:

(tror "Uprising" blir brukt til soundtracken til Twilight "New Moon". Forfatteren av bøkene er stor fan av Muse så de blir brukt i filmene) :jepp:

syns fortsatt denne er rå jeg

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O frydefulle søndag:

Huset er gullende rent

Sengene er skiftet på

Skittentøyskurven er tom

Alle klær er brettet

2 surdeigsbrød står til heving

Fyr i peisen og tente lys overalt

Ny bok; Panserhjerte av Jo Nesbø

Kakao i koppen

:strix: Verdens beste mann :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi planlegger neste sommers reisemål :fnise:

Spennende og moro! Hvor blir det?

Kjekt å tenke på neste sommer, ha noe å se frem til, og faktisk så er det jo snart jul og når det er jul så er det jammen ikke lenge til sommer og sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende og moro! Hvor blir det?

Kjekt å tenke på neste sommer, ha noe å se frem til, og faktisk så er det jo snart jul og når det er jul så er det jammen ikke lenge til sommer og sol!

Slik det ser ut nå; 5 stjerners spa-hotell i Hellas :bolledeig: All-inclusive og saltvannsbasseng :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååååå det hørtes helt herlig ut!!!!!

..kjenner at jeg gleder meg til sommeren jeg, og krysser fingrene for at vinteren går kjempefort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en heeeelt fantastisk deilig ferie! :dåne:

Åååååå det hørtes helt herlig ut!!!!!

..kjenner at jeg gleder meg til sommeren jeg, og krysser fingrene for at vinteren går kjempefort :)

Ja jeg tror det der blir nais :dåne: Gleder meg til vi kan bestille (noe vi må vente littegranne med siden mannen fikk 10.000 kr i restskatt :slåss: Også rett før jul da :sur:)

Nå sitter jeg i mørke stua mi, hører på ugla som uler ute og drikker kaffi - et tappert forsøk på å våkne forsiktig...vet ikke helt om jeg kanskje burde sette på litt lys, for det går litt seint med oppvåkningen :fnise:

I ettermiddag skal jeg til kiropraktor igjen, og som vanlig gruer jeg meg heller mye :haar: Lurer på når det skal begynne å bli bra jeg altså :sjenert: Det blir dyrt i lengden dette gitt!! Idag har jeg "en sånn" dag; jeg er lei av jobb, skuldera mi, økonomien min og kroppen min :tunge1: Satser på at kaffien slår inn snart med sin helende effekt på morgengrettenhet :fnise: Ellers er det best for alle at jeg har kontordag idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...