Gå til innhold

Diddles


Diddles

Anbefalte innlegg

Julegaven til mannen min er i boks :strix: Ikke rart han elsker meg :fnise: Denne gaven er garantert suksess!!

...for dere som er nysgjerrige så ligger julegavelista på side 1 i boka mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en bra gave! :dåne: Tipper han blir fornøyd med deg da ja!

Her har vi avtalt å kjøpe gave sammen - til hverandre, men det glemte jeg ut og kjøpte metallica biletter i stedet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser:

...å våkne til 20 grader i huset er rett og slett bare ekkelt!!!! Fyrer i peisen og har satt alle oljeovner på fullt - nå skal temperaturen OPP :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært sjeleglad om jeg hadde våkna til 20 grader i huset jeg.. Det er bedre enn 12, for å si det sånn! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Jeg hadde vært sjeleglad om jeg hadde våkna til 20 grader i huset jeg.. Det er bedre enn 12, for å si det sånn! :fryser:

Signerer denne!! Her fyres det også for harde livet! ...for å komme opp i 20 grader :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært sjeleglad om jeg hadde våkna til 20 grader i huset jeg.. Det er bedre enn 12, for å si det sånn! :fryser:

:hakeslepp: er det mulig - inn i et hus????????? :dåne: Jeg hadde nekta å stå opp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor rart det er med temperatur og hvordan det kan føles til forskjellige tider :sjenert: Idag morges så var det 21 grader i stua og jeg syns det var gruuuusomt varmt, uten å ha trent og uten ullgenser eller teppe eller noe. Men nå er det også 21 og jeg er skikkkkelig kald!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke kaldt når det er 20 grader inni huset da :fnise:

Er du en frysepinn eller?

:ironi:

:engel:

Ja :ler: Jeg lever og ånder for at det "snart" er sommer igjen :sol: Takk og pris for fleecepledd og ullundertøy :nigo:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor rart det er med temperatur og hvordan det kan føles til forskjellige tider :sjenert: Idag morges så var det 21 grader i stua og jeg syns det var gruuuusomt varmt, uten å ha trent og uten ullgenser eller teppe eller noe. Men nå er det også 21 og jeg er skikkkkelig kald!

Kanskje du har hatt feber :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må altså bare ut med litt frustrasjon - igjen om hvor utrolig dustete jeg synes det er at mammaen til snuppa her ikke engang kan hilse på når vi møtes :roll: Idag har vi vært på kurs, selvsagt på samme sted - og to ganger har jeg prøvt å få blikkontakt og hilse, uten respons - jeg er luft, usynlig rett og slett..det plager meg ikke noe nevneverdig at hun overser meg når vi treffes uten jenta, men det er trist at den lille ungen får med seg at mamma og jeg ikke er på talefot :sukk: Barnslig synes jeg det er :snurt: Jeg er et liiiite hakk fra å sende henne en mail eller melding på facebook og spør om vi ikke kan være på hils - ikke for noe annet enn for ungen sin skyld, jeg trenger ikke å være venner og hun trenger ikke å like meg - men jeg synes det er normal folkeskikk å hilse på mennesker en vet hvem er :regler: (Jeg har tross alt like mye med dattera hennes å gjøre som hun selv har - om ikke mer i perioder! Ikke for det at jeg hadde skrevet det i brevet da :fnise: DA hadde det blitt spetakkel :dåne:)

Men jeg blir vel bare ennnda mindre populær av noe sånt......Hva tror dere der ute? Er det lurt å gjøre noe sånn, eller skal jeg bare fortsette å la det ligge, og håpe på at en vakker dag så går det opp et lys; "aha - jeg kan jo si hallo?" Men på den andre siden kan hun jo trenge mer tid...det er jo "bare" 5 år siden det ble slutt :ironi: Der tok spydigheten meg gitt :plystre:

:sukk: idag er en sånn dag; det er innmari kjipt å være meg :sukk: og det irriterer meg litt at hun klarer å gi meg følelsen av å være mindre verdt - for det er sant som søsteren min sier; jeg har like mye rett til å være som hun har...Opp med haka - vis at jeg ikke bryr meg!!!! Jeg gjør tross alt en god jobb med å hjelpe til å oppdra datteren deres.......Jeg får tenke på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist at folk skal oppføre seg slik. De tenker bare på seg selv og ikke barna sine. Hva i all verden vil jenta si når moren hennes ikke hilser på deg?

Og ja...du har like mye rett i å være som hun har. Og synd for hun så er det du som nå er sammen med verdensbeste mann(i følge deg :fnise: ) og ikke henne. Men det må hun bare godta og komme seg videre her i livet!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist at folk skal oppføre seg slik. De tenker bare på seg selv og ikke barna sine. Hva i all verden vil jenta si når moren hennes ikke hilser på deg?

Og ja...du har like mye rett i å være som hun har. Og synd for hun så er det du som nå er sammen med verdensbeste mann(i følge deg :fnise: ) og ikke henne. Men det må hun bare godta og komme seg videre her i livet!!

:klemmer:

Hva jenta sier?

Hva med:

Mamma liker deg ikke!

Hvorfor er du og mamma uvenner?

:dåne:

Hva sier en da liksom?! Stakkars jenta!! :kose:

Jeg har sagt at det er helt greit om mammaen ikke liker meg, hun må få bestemme selv hvem hun liker og ikke..

Og på det andre spørsmålet har jeg sagt at jeg ikke er uvenn med mammaen hennes, men at jeg heller ikke er en venn siden vi ikke kjenner hverandre..

Jeg blir lei meg jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dustekjerring :trampe:

Det var vel det mest fornuftige jeg fikk til å si!!

:klemmer:

:ler: ja det er vel egentlig ikke mer å si enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det blitt torsdag gitt :overrasket: og begge ungene er på plass :hjerte: Eldstemann har vært her siden søndag da, men lille snuppa kom idag - så da er begge hjemme igjen :strix: De ringte fra skolen idag, så kjære måtte hente vesla, hun var pjusk i pelsen etter vaksinen igår stakkar :kose: Ikke ofte vi ser henne ligge strekk!! Nå fikk hun åpne kalenderen sin, og der var det en "magisk klut" - gjett hvem som bare måtte dusje med en gang :ler: Så da synger hun i dusjen mens jeg unner meg kaffe og KG :nigo:

Kiropraktoren ringte i stad, jeg hadde helt glemt ut timen - selv om jeg tenkte på det tidligere idag :klaske: Den glemme-boka mi begynner etterhvert å bli ganske stor og tung :ler: Han var grei da og sa han skulle se mellom fingrene på det denne gangen, så jeg slipper å betale for timen - også fikk jeg ny time til imorgen tidlig..gruer meg litt til å gå til han om morgenen, for jeg må jo på jobb etterpå *grøss* Formen er ikke på topp fra før av, og blir vel ikke bedre av at han skal knekke og stikke i meg :sjenert: Jaja, nytter ikke å ta sorgene på forskudd har jeg hørt :fnise:

Det jeg kan glede meg til med å gå på jobb imorgen er prosjektene vi har på gang imorgen; male julebilder på lerret, teatergruppe og mat over bål :nigo: Like gøy for store som små :fnise:

Nå er superprinsessa mi ferdig dusja, så nå er det kos kos kos før Jul i svingen begynner på barnetv :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: :slåss: :frustrert:

:murvegg::roll::sinnatagg::rope: :dåne: :kjefte::regler::pisk: :slår: :trampe::scorpis:

Er det mulig????????

Lille superprinsesse skal på ball på lørdag, avslutning for danseskolen. Dette har vi visst om lenge, men har ikke fått vite datoen av et visst kvinnemenneske..Idag ringer hun og sier det er på lørdag, så kommer hun med kjolen og sier til mannen min "jeg henter henne klokka 12 jeg da på lørdag" Vi er tydeligvis ikke velkomne, det gjorde hun svært så tydelig :overrasket: Og når mannen min da sier at vi skal ned selv, så hun trenger ikke hente henne så sier hun bare "kommer klokka 12 på lørdag jeg da" som om hun ikke hørte hva kjære sa!

Årrrrrrrrrrrhhhhhh, jeg er så j***** lei av dette her - jeg klikker snart!!!!

Det må vel gå an å ta seg litt sammen for ungen sin del vel?!?? Hun har jo sagt lenge at hun vil vi skal være der :sukk: Men det driter jo mammaen en lang gang i, hva dattera vil, og hva vi vil!! Jeg orker ikke mer av henne, blir sint bare jeg tenker på mennesket..Traff på henne idag også i jobbsammenheng - akkurat lik som igår; overlegen og sur :dåne: Er det mulig?!

Jeg er lei lei lei av at hun ødelegger humøret mitt - eller rettere sagt; at jeg lar henne ødelegge! Hun er ikke verdt tårene og sinnet mitt - hun fortjener bare at jeg smiler og ler, og gir en lang F i hvordan hun oppfører seg :jepp: DET hadde nok irritert henne :lur:

Prosjekt "legg-om-til-jeg-driter-i-deg-fordi-jeg-har-det-så-bra-stilen" er herved igang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...