*Aprin* Skrevet 28. juli 2009 #121 Del Skrevet 28. juli 2009 Trening uke 31 ble alldeles annerledes enn hva tanken var Nytt opplegg: Mandag: Blæh, syk Tirsdag: Blæh, ikke i form Onsdag: Blæh, siste dagen kroppen min får til å komme seg på :slåss: Torsdag: Spin 1 Fredag: Styrke med PT Lørdag: O2 Low Søndag: Spin med PT LOOKING FORWARD TO IT!!!!!!!!!! Du er sprø!! :dåne: Gi beskjed når du er i form til å gå en liten mil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 28. juli 2009 Du er sprø!! :dåne: Gi beskjed når du er i form til å gå en liten mil Bare litt Jeg vil også ta av så mye som deg :slåss: Jeg er klar for å gå ei mil i neste uke jeg, da har jeg ferieeeeeee Denne uka ser jeg at jeg har satt opp litt av et kjør for meg selv så...ehh...får ikke tid Har jeg flaks så rekker jeg å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juli 2009 #123 Del Skrevet 29. juli 2009 :dåne: Jeg er sååå imponert over deg!!!! Kunne du smittet meg med litt motivasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. juli 2009 #124 Del Skrevet 29. juli 2009 Kan jeg også være med å gå en mil neste uke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. juli 2009 #125 Del Skrevet 29. juli 2009 Er helt imponer over treningen din jeg. Er stolt som har vært på trening på mandag og i dag jeg. Og i morgen da Men hver dag Ikke her i gården nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 29. juli 2009 Kan jeg også være med å gå en mil neste uke?? Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 29. juli 2009 Er helt imponer over treningen din jeg. Er stolt som har vært på trening på mandag og i dag jeg. Og i morgen da Men hver dag Ikke her i gården nei Nå har jeg jo ikke vært på trening siden sist torsdag, så da må jeg ta litt i nå når halsen endelig roer seg Kjenner jeg får litt abstinenser når jeg ikke får brukt kroppen min på så mange dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. juli 2009 #128 Del Skrevet 29. juli 2009 Helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 29. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. juli 2009 #130 Del Skrevet 29. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 30. juli 2009 Uff jeg er så ufattelig trøtt Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen idag...........men det går vel det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2009 #132 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) :klemmer: Endret 30. juli 2009 av bryllupsTwisted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 30. juli 2009 Åååå, kaffe Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 30. juli 2009 Overhører kroppen som skriker etter avslapping og stikker på spinning Det er bare spin 1 så det er jo ikke akkurat noe som tar livet av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #135 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå er jeg sur også må jeg le litt av meg selv som tropper opp til spinningtime 1 time for sent Nå hiver jeg meg på den vanlige sykkelen og trør en times tid istedet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. juli 2009 #136 Del Skrevet 30. juli 2009 Nå er jeg sur også må jeg le litt av meg selv som tropper opp til spinningtime 1 time for sent Nå hiver jeg meg på den vanlige sykkelen og trør en times tid istedet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 30. juli 2009 1 time intens sykling ute gjorde susen det også Svett og mindre sur, fortsatt litt irritert på meg selv men Nå skal jeg ta 300 situps og litt på armene så sier jeg meg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. juli 2009 #138 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå er jeg sur også må jeg le litt av meg selv som tropper opp til spinningtime 1 time for sent Nå hiver jeg meg på den vanlige sykkelen og trør en times tid istedet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 31. juli 2009 Ferie Nå skal vi være hjemme og kose oss i 9 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå har jeg nettopp betalt bøter fra Firenze for 2000 kr Vi fikk dem i posten for noen dager siden, vi har tydeligvis kjørt 2 ganger, for sikkerhetsskyld - i en gate beregnet på transport osv når vi var på bryllupsreise Sure penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå