Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 27. juli 2009 Joda, sov fra 03.30 til 06.30 - da måtte jeg opp å ringe på jobb, bare for å oppdage at ped.lederen vår som jeg allerede hadde gitt beskjed til om at jeg var syk hadde tidligvakt Så jeg tuslet meg tilbake til sengs og sov til 10, etter det har jeg ligget i senga og lest en ufattelig kjedelig bok Det var på tide å stå opp nå....Har time til legen klokka 14.00, antagelig har jeg streptokokkinfeksjon sa de pga de hvite blemmene..vi får se, tror ikke jeg har svineinfluensa i hvertfall, føler meg en tanke bedre idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. juli 2009 #102 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Ingen streptokokkinfeksjon, og svineinfluensa mente legen det ikke var nødvendig å teste meg for - og når jeg får spørsmålet om jeg trenger sykemelding takker jeg jo selvfølgelig nei til det og går dermed på jobb imorgen Tjukk og sår i halsen og vondt i hodet, slapp i kroppen og i det hele tatt, men paracet er min beste venn så... 4 dager på jobb så er det ferie Endret 27. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. juli 2009 #104 Del Skrevet 27. juli 2009 Ingen streptokokkinfeksjon, og svineinfluensa mente legen det ikke var nødvendig å teste meg for - og når jeg får spørsmålet om jeg trenger sykemelding takker jeg jo selvfølgelig nei til det og går dermed på jobb imorgen Tjukk og sår i halsen og vondt i hodet, slapp i kroppen og i det hele tatt, men paracet er min beste venn så... 4 dager på jobb så er det ferie Da kan jeg jo komme på sykebesøk da om du vil (og nei, det er jo ikke bedre å bare holde seg hjemme og bli frisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 27. juli 2009 Da kan jeg jo komme på sykebesøk da om du vil (og nei, det er jo ikke bedre å bare holde seg hjemme og bli frisk ) Ja litt senere så Nå lager mannen middag til meg, så skal vi (hvis jeg får lov) gå tur med vovvis Deretter er det fritt frem, bare å komme Jeg er ikke typen til å holde meg hjemme og bli frisk når jeg kan stå på beina, er jeg hjemme da må jeg omtrent være låst til senga Sånn er jeg oppdratt, vi jobber ting av oss - blir ikke friskere av å ligge til sengs (hilsen pappaen min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #106 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Diddles! Kjedelig å lese du har blitt syk! Håper formkurven peker oppover nå! Jeg prøver å finne på noe lurt så du skal få sett litt bilder, det ligger ingen åpent ute. Det eneste jeg kommer på er at du må sende meg en PM! God bedrings- fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Jeg er slakk som en våt sokk Har sovet siden klokka 16 nå Mulig jeg var litt kjapp i avtrekkeren med å melde min tilbakekomst på jobb allerede imorgen Men prøve skal jeg!!! Endret 27. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. juli 2009 #108 Del Skrevet 27. juli 2009 Burde nok holde deg hjemme en dag til, men vet hvordan det der er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #109 Del Skrevet 27. juli 2009 Huff, passe på kroppen sin!!! God bedring Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. juli 2009 #110 Del Skrevet 27. juli 2009 Burde nok holde deg hjemme en dag til, men vet hvordan det der er... Eeeeenig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. juli 2009 #111 Del Skrevet 27. juli 2009 Altså... jeg måtte liksom holde meg hjemme og rydde jeg sa mannen På en måte er det nesten bare mine ting igjen Men det er fordi jeg har måttet ta heeele kjøkkenet også! Henging neste uke? på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 27. juli 2009 Burde nok holde deg hjemme en dag til, men vet hvordan det der er... Ja jeg vet... Huff, passe på kroppen sin!!! God bedring Diddles! Takk Eeeeenig! :slåss: Du skal være på min side du liksom Altså... jeg måtte liksom holde meg hjemme og rydde jeg sa mannen På en måte er det nesten bare mine ting igjen Men det er fordi jeg har måttet ta heeele kjøkkenet også! Henging neste uke? på! Så streng mann du har Like greit, jeg sovna som en stein Henging neste uke er jeg med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. juli 2009 #113 Del Skrevet 27. juli 2009 Men kjære deg da. Du kan jo ikke gå på jobb når du er dårlig. Ikke bare deg selv du skal tenke på, men alle de du jobber med også Kan hende du fortsatt er smittsom vet du. Men noen er jo mer sta enn andre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Men kjære deg da. Du kan jo ikke gå på jobb når du er dårlig. Ikke bare deg selv du skal tenke på, men alle de du jobber med også Kan hende du fortsatt er smittsom vet du. Men noen er jo mer sta enn andre da *holder seg foran ørene og synger høyt* LALALALALAAAAAAAAA Legen hadde vel sykemeldt meg om jeg var smittsom vel :klø: Hun spurte om jeg trengte sykemelding, hun sa ingenting om at jeg måtte holde meg hjemme Jeg er IKKE smittsom noen er mer sta enn andre ja................ Endret 27. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 27. juli 2009 Vi har nettopp sett et program på tv3 om jenter som tar flere brystoperasjoner etter hverandre for de aldri blir fornøyd - og seriøst; det der skal jeg IKKE gjøre!!! Fysjom, det så helt grusomt ut Nei takke meg til puppene mine, de er ikke store men de er ihvertfall ekte saker, og jeg får ganske mye positiv feedback på de også De holder for meg og kjære, hva andre måtte mene gir jeg en lang i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. juli 2009 #116 Del Skrevet 28. juli 2009 Vi har nettopp sett et program på tv3 om jenter som tar flere brystoperasjoner etter hverandre for de aldri blir fornøyd - og seriøst; det der skal jeg IKKE gjøre!!! Fysjom, det så helt grusomt ut Nei takke meg til puppene mine, de er ikke store men de er ihvertfall ekte saker, og jeg får ganske mye positiv feedback på de også De holder for meg og kjære, hva andre måtte mene gir jeg en lang i!! Det er ikke så ille som det ser ut som Jeg har gjort det og er kjempefornøyd. Men jeg gjorde det rett og slett pga at jeg ikke fant klær som passet. Puppene var alt for små ift resten av kroppen. Og myten om at silikonpupper er harde, klumpete osv er bare tull. Mine kan man hverken se eller kjenne er opererte Fiiiine puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 28. juli 2009 Fiiiine puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 28. juli 2009 Melding fra lillesnupp: "Pappa jeg har bestemt meg, eg kåmer imorgå kvell" hun er tvers gjennom søt Jeg får go`jenta hjem imorgen :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 28. juli 2009 JEG VIL PÅ TRENING!!!!!!!!!!!!!!! :sur: :sur: :sur: På torsdag driter jeg i alt vondt og går på spinning samme hva Får være måte på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 28. juli 2009 Trening uke 31 ble alldeles annerledes enn hva tanken var Nytt opplegg: Mandag: Blæh, syk Tirsdag: Blæh, ikke i form Onsdag: Blæh, siste dagen kroppen min får til å komme seg på :slåss: Torsdag: Spin 1 Fredag: Styrke med PT Lørdag: O2 Low Søndag: Spin med PT LOOKING FORWARD TO IT!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå