Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortsatt sår i halsen, har vondt i hodet og slapp i kroppen :redd: Tenk om jeg har fått svineinfluensa da?? :klø: :haar: Nei dette skal trenes vekk :kjefte: På mandag er det rett tilbake i hardtrening, nytter ikke med slaraffenliv, da blir jeg jo bare syk :overrasket: Knasker Bio-Resistens og Selolje, så får vi se om ikke immunforsvaret mitt karrer seg på beina igjen :fnise:

Skrevet

Huffa meg. Ikke noe særlig å være syk på sommeren.

God bedring vennen! :klemmer:

Skrevet

Jeg har gjort et kupp :dåne: :dåne: :dåne: O`lykke!!!

Shimano spinningskoene jeg har suglet på over 2 mnd nå var på salg på XXL til ufattelige og litt latterlige 399 kr :overrasket::hoppe::danser: Normalpris er 999 kr, og det syntes jeg var litt mye siden jeg egentlig hadde fullt brukendes sko fra før :sjenert: Disse er så fiiine, og gode på foten :nigo: Veldig fornøyd!! Gleder meg til tirsdag og spinning med PT!!

Skrevet

Da har jeg pratet med legevakta siden jeg fortsatt er slapp og har vondt i hals og hode, pluss en natt med vanvittig tørrhoste inatt :dåne:

Jeg fikk beskjed om å ta en egenmeldingsdag og ta kontakt med fastlegen imorgentidlig for å ta prøve :redd: Jeg HATER blodprøver!!!! Spørs da om jeg ikke blir sykemeldt mens de avventer svar :sur: Legevakta tar visstnok bare prøver av de i risikogruppene foreløpig, fastlegene tar resten...

Kjære har lekt doktor og lyst ned i halsen min - han sier jeg har blemmer nedi der :spy: ikke rart det gjør vondt!

Æsj, jeg synes det er så innmari kjipt å være borte fra jobb når jeg vet at flere andre er det samme :sukk: Men samtidig vil jeg ikke ta sjansen på å smitte ungene, hvis dette er svineinfluensa (jeg har mine tvil altså...) så er de barna under 5 år i risikogruppen; altså de som er i størst fare for å bli alvorlig syke!! DET ansvaret vil ikke jeg ha :regler: Og når en er gift med en mann som er høyt oppe i systemet i samme bedrift, og han sier "hold deg hjemme" ja da får jeg vel det da :roll::tunge1: Men kjipt er det :kjefte:

Skrevet

det er greit å ta forholdsregler nå som det er så mye smitte av svineinfluensa. Og vi som jobber i barnehage er vel de som kommer til å bli tatt ut av jobben hvis det fortsetter å smitte i denne farten. Så det er nok lurt av deg å ta en egenmeldingsdag og komme deg til legen ;) Uansett hvor mye du hater blodprøver :jepp:

God bedring snuppa! :klemmer:

Skrevet
det er greit å ta forholdsregler nå som det er så mye smitte av svineinfluensa. Og vi som jobber i barnehage er vel de som kommer til å bli tatt ut av jobben hvis det fortsetter å smitte i denne farten. Så det er nok lurt av deg å ta en egenmeldingsdag og komme deg til legen ;) Uansett hvor mye du hater blodprøver :jepp:

God bedring snuppa! :klemmer:

Ja det er nettopp det, hadde jeg jobba på kontor eller noe så hadde jeg ikke vært så redd....tenk om det er svineinfluensa da, jeg var jo på jobb 2 dager forrige uke i dårlig form :haar: Æsj dårlig samvittighet here I come!!

Skal ringe legen imorgen tidlig jeg :Nikke: Holdt på å si dyrlegen :skratte:

Skrevet

Hvem er du??? :klø:

God bedring, krysser fingrene for at du ikke har svineinfluensa.

Skrevet
Hvem er du??? :klø:

God bedring, krysser fingrene for at du ikke har svineinfluensa.

:fnise: jeg er hemmelig :fnise: Du finner det nok ut om du leter litt :lur:

Skrevet
:fnise: jeg er hemmelig :fnise: Du finner det nok ut om du leter litt :lur:

Lete.... :klø: Får tenke litt og se hva jeg finner ut av. Ikke lett dette her.... :fnise:

Skrevet
Lete.... :klø: Får tenke litt og se hva jeg finner ut av. Ikke lett dette her.... :fnise:

:fnise:

Skrevet

Og jeg som hadde klart for meg trening i neste uke nå når PT kommer tilbake :sur: fåkk og dra, hva skal jeg finne på da?? :klø: Får ta tusenvis sit-ups da :jepp: Kjære har kjøpt sånn ab-roller, six-pack here we come :ler:..............................................det er hvis jeg klarer å gjøre annet enn å sitte her og ligge på sofaen vel og merke :fnise:

Snille kjæresten min har lånt DEN jentefilmen til meg ikveld siden jeg er syk; "Han er faktisk ikke interessert" (filmen heter det altså :ler:)

Gode mannen er alltid så snill med meg :rødme:

Skrevet
Søt mann du har. :hjerte:

Mmmm, han er herlig :hjerte:

Skrevet

Nesten like herlig som min virker det som. :fnise:

Skrevet
Nesten like herlig som min virker det som. :fnise:

Ja tror de er litt samme ulla :Nikke:

Skrevet (endret)

Har akkurat snakket med prinsessa "vår" i telefonen, hun er på ferie med mammaen sin, og jeg savner henne fælt :grine: Men var godt å høre stemmen hennes, hun hørtes veldig glad og fornøyd ut - og kanskje kanskje får vi henne hjem på torsdag, hvis ikke hun velger å dra til tanten og onkelen istedet; mammaen skal nemlig på Madonna-konsert i Oslo :nigo: Det er egentlig mor sine 2 uker nå, så sånn sett er vi barnefri, men sier ikke nei takk til å få henne hjem før :sjenert:

Endret av Diddles
Gjest faerytale
Skrevet

Lykke til med blodprøven i morgen! Husk at det er ikke så vondt som vi tenker oss... men jeg er akkurat lik selv!

:klemmer:

Skrevet
Lykke til med blodprøven i morgen! Husk at det er ikke så vondt som vi tenker oss... men jeg er akkurat lik selv!

:klemmer:

Takk :klemmer:

Sitter her i ensomheten for jeg klarer ikke sove, bare hoster og hoster...kan ikke holde på sånn, mannen skal tross alt opp om få timer og på jobb - så mens jeg venter på at hostetabletter skal virke sitter jeg her........................ikke så inspirerende akkurat :fnise:

Skrevet

Håper du fikk sove til slutt i natt. Lykke til hos legen i dag.

Skrevet

Håper du fikk deg noe søvn inatt diddles :klemmer: lykke til hos legen og med blodprøvene. bare vær så rolig du klarer og ikke se på at de stikker, snakk litt og tenk på andre ting :Nikke::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...