Diddles Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #61 Skrevet 18. juli 2009 Trening ja....her begynner ikke treningen før om enda en uke. Men da er det også full fart Håper du får en fin helg Deilig tungt å være igang igjen - gled deg Fine helga til deg også
Frigg Skrevet 18. juli 2009 #62 Skrevet 18. juli 2009 Deilig tungt å være igang igjen - gled deg Fine helga til deg også Jeg gleder meg faktisk til å komme i gang igjen, for nå har jeg jo treningsprogrammet mitt liggende inne på en slik en Så da blir det lettere og mer motiverende å komme i gang og fortsette med treningen
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #63 Skrevet 19. juli 2009 Nå skal jeg på spinning med PT og ei venninne klokka 16, så jeg drikker vann i mengder og girer meg opp med spinningmusikk Adelante Calle Ocho Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #65 Skrevet 19. juli 2009 Spinning vellykka Kinamat venter Kos i armkroken hele kvelden :hjerte: Livet smiler igjen :hjerte:
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #67 Skrevet 19. juli 2009 Nå har vi sett "The Wrestler" - comebackfilmen til Mickey Rourke...den var litt rar :klø: Jeg klarte å holde meg våken da *tar bølgen for seg selv* Nå er helga over og jobb venter i horisonten :slåss: Jeg vil ha meeeer ferie!!! 2 uker til nå så....
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #68 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Trening uke 30 PT har ferie denne uka, så I`m on my own Tar det litt easy denne uka, så får vi se om jeg kan ta det igjen uka etter...jeg liker ikke å trene styrke uten PT pga skuldera mi Mandag: O2 Low Tirsdag: Gå laaaang tur med *Aprin* Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spinn 1 Fredag: Treningsfri Lørdag: O2 Low / Spin 1 - har ikke helt bestem meg Søndag: lokke kjæresten med på langtur Endret 19. juli 2009 av Diddles
Gjest faerytale Skrevet 20. juli 2009 #69 Skrevet 20. juli 2009 Gleder meg til jeg kan være med på tur når du og *Aprin* skal gå!
Diddles Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #70 Skrevet 20. juli 2009 Gleder meg til jeg kan være med på tur når du og *Aprin* skal gå! Jeg også
Diddles Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #71 Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vi har bestilt oss kjæreste-tur til Edinburgh Vi reiser 29. september og kommer hjem igjen 3. oktober... 4 herlige dager i Edinburgh og kooose oss på Hotel Bonham Nais!!!!!!! Jeg gleder meg noe helt ekstremt :dåne: Endret 20. juli 2009 av Diddles
Gjest faerytale Skrevet 21. juli 2009 #72 Skrevet 21. juli 2009 Vi har bestilt oss kjæreste-tur til Edinburgh Vi reiser 29. september og kommer hjem igjen 3. oktober... 4 herlige dager i Edinburgh og kooose oss på Hotel Bonham Nais!!!!!!! Jeg gleder meg noe helt ekstremt :dåne: Fristende! *må sende link til mannen *
Diddles Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #73 Skrevet 21. juli 2009 (endret) Fristende! *må sende link til mannen * Ikke var det ille dyrt heller - det kan jeg si siden det ikke er jeg som betaler det dyreste; nemlig hotellet Jeg betalte 800 kr tur / retur med direktefly herfra til Edinburgh (inkl alle skatter og avgifter, bagasje, ekspedisjonsavgift osv) og så har vi 4 netter m/ full frokost (ikke kontinental altså Drittfrokost det ass!!!) på Bonham til 4000 kr Så for under 5000 kr får vi fly og hotell m/ frokost - det er ikke verst!!!! Hotellet er vel 4 stjerners tror jeg, og har scoret 9,5 av 10 poeng på kundenes tilbakemeldinger - så satser på det er kjempebra + det ligger veldig sentralt Åhhhhh, jeg gleder meg hinsides Vi har valgt å reise tirsdag til lørdag, det er da billettene er billigst (50 kr hver vei :dåne: Grisebillig!!) - ellers er det lørdag til tirsdag, og da koster billettene 699 kr uten alle avgiftene osv (koffert - og ekspedisjonsavgift kommer på 600 kr for 2 personer), så da må dere regne med rundt 2000 kr i bare fly Endret 21. juli 2009 av Diddles
*Aprin* Skrevet 21. juli 2009 #74 Skrevet 21. juli 2009 Nesten 1 mil gikk jammen unna sammen med deg! Føltes virkelig ikke som vi gikk i 2 timer! (å JA, det ble sjokolade etterpå.. )
Diddles Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #75 Skrevet 21. juli 2009 (endret) Nesten 1 mil gikk jammen unna sammen med deg! Føltes virkelig ikke som vi gikk i 2 timer! (å JA, det ble sjokolade etterpå.. ) Helt enig, vips så var vi hjemme igjen jo Kjenner det nok i leggene imorgen :dåne: Superkoslig var det *hvisker* jeg fikk ostepop til kvelds Endret 21. juli 2009 av Diddles
Diddles Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #76 Skrevet 22. juli 2009 Bryllupsbilde er hengt opp på veggen Klarte det før det var gått 1 år
Diddles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #77 Skrevet 24. juli 2009 Trening uke 31 Mandag: O2 Low Tirsdag: Spin med PT Onsdag: Treningsfri Torsdag: Treningsfri Fredag: Styrke med PT Lørdag O2 Low + Spin 1 Se der, der klarte jeg å lure inn 5 treninger på 4 dager Jeg kalles ikke utspekulert uten grunn
Diddles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #78 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Nå fikk vi endelig bokhylla vår i samme serie som resten av møblene, den skulle komt sammen med bordet og sjenken men de hadde glemt det Så nå henger den så fint på veggen her Jeg begynner å bli ganske fornøyd med stuene nå altså De siste dagene har jeg vært i elendig form, vondt i hals og hode, kvalm og slapp - jeg måtte faktisk gå fra jobb idag da er jeg jammen ikke i form, jeg går jo på jobb i halvdød tilstand Hjalp vel ikke på å kjøre seg helt ut på spinning igår heller da men Trene må man jo Men jeg gikk altså hjem idag, og sov som en stein i 5 timer :søvn: Fortsatt slapp og øm i halsen, men bedre enn igår og tidligere idag... Nå venter en rolig fredagskveld med Mord & Mysterier på tv og sjokolade i skålen Både vovvis og hamsteren har fått helgekosen sin (henholdsvis ny bamse som piper *grøss* og ny mat, leke og nytt hus til musa i bur ) Trollungen er på ferie med mammaen sin, vi savner henne ganske mye - men ikke nok til at vi ikke klarer å nyte det litt også Skal bare bytte på senga nå - nytt satengsengetøy og så ta en kjapp dusj (som kansje blir lang hvis jeg får med meg mannen ) og da er helga kommet i vårt hus også Endret 24. juli 2009 av Diddles
Gjest faerytale Skrevet 24. juli 2009 #79 Skrevet 24. juli 2009 Hååååniii, aim kåmin haaaaaoooooome! Jeg er så glad at jeg griner!
Diddles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #80 Skrevet 24. juli 2009 Hååååniii, aim kåmin haaaaaoooooome! Jeg er så glad at jeg griner! og du er hjertelig velkommen!!!!! Så godt å glede seg så mye som du gjør :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå