Diddles Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 18. juli 2009 Trening ja....her begynner ikke treningen før om enda en uke. Men da er det også full fart Håper du får en fin helg Deilig tungt å være igang igjen - gled deg Fine helga til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. juli 2009 #62 Del Skrevet 18. juli 2009 Deilig tungt å være igang igjen - gled deg Fine helga til deg også Jeg gleder meg faktisk til å komme i gang igjen, for nå har jeg jo treningsprogrammet mitt liggende inne på en slik en Så da blir det lettere og mer motiverende å komme i gang og fortsette med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #63 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå skal jeg på spinning med PT og ei venninne klokka 16, så jeg drikker vann i mengder og girer meg opp med spinningmusikk Adelante Calle Ocho Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juli 2009 #64 Del Skrevet 19. juli 2009 Ha en fortsatt fin søndag diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 19. juli 2009 Spinning vellykka Kinamat venter Kos i armkroken hele kvelden :hjerte: Livet smiler igjen :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. juli 2009 #66 Del Skrevet 19. juli 2009 :hjerte: Livet smiler igjen :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 19. juli 2009 Nå har vi sett "The Wrestler" - comebackfilmen til Mickey Rourke...den var litt rar :klø: Jeg klarte å holde meg våken da *tar bølgen for seg selv* Nå er helga over og jobb venter i horisonten :slåss: Jeg vil ha meeeer ferie!!! 2 uker til nå så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Trening uke 30 PT har ferie denne uka, så I`m on my own Tar det litt easy denne uka, så får vi se om jeg kan ta det igjen uka etter...jeg liker ikke å trene styrke uten PT pga skuldera mi Mandag: O2 Low Tirsdag: Gå laaaang tur med *Aprin* Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spinn 1 Fredag: Treningsfri Lørdag: O2 Low / Spin 1 - har ikke helt bestem meg Søndag: lokke kjæresten med på langtur Endret 19. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 20. juli 2009 #69 Del Skrevet 20. juli 2009 Gleder meg til jeg kan være med på tur når du og *Aprin* skal gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 20. juli 2009 Gleder meg til jeg kan være med på tur når du og *Aprin* skal gå! Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vi har bestilt oss kjæreste-tur til Edinburgh Vi reiser 29. september og kommer hjem igjen 3. oktober... 4 herlige dager i Edinburgh og kooose oss på Hotel Bonham Nais!!!!!!! Jeg gleder meg noe helt ekstremt :dåne: Endret 20. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 21. juli 2009 #72 Del Skrevet 21. juli 2009 Vi har bestilt oss kjæreste-tur til Edinburgh Vi reiser 29. september og kommer hjem igjen 3. oktober... 4 herlige dager i Edinburgh og kooose oss på Hotel Bonham Nais!!!!!!! Jeg gleder meg noe helt ekstremt :dåne: Fristende! *må sende link til mannen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Fristende! *må sende link til mannen * Ikke var det ille dyrt heller - det kan jeg si siden det ikke er jeg som betaler det dyreste; nemlig hotellet Jeg betalte 800 kr tur / retur med direktefly herfra til Edinburgh (inkl alle skatter og avgifter, bagasje, ekspedisjonsavgift osv) og så har vi 4 netter m/ full frokost (ikke kontinental altså Drittfrokost det ass!!!) på Bonham til 4000 kr Så for under 5000 kr får vi fly og hotell m/ frokost - det er ikke verst!!!! Hotellet er vel 4 stjerners tror jeg, og har scoret 9,5 av 10 poeng på kundenes tilbakemeldinger - så satser på det er kjempebra + det ligger veldig sentralt Åhhhhh, jeg gleder meg hinsides Vi har valgt å reise tirsdag til lørdag, det er da billettene er billigst (50 kr hver vei :dåne: Grisebillig!!) - ellers er det lørdag til tirsdag, og da koster billettene 699 kr uten alle avgiftene osv (koffert - og ekspedisjonsavgift kommer på 600 kr for 2 personer), så da må dere regne med rundt 2000 kr i bare fly Endret 21. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 21. juli 2009 #74 Del Skrevet 21. juli 2009 Nesten 1 mil gikk jammen unna sammen med deg! Føltes virkelig ikke som vi gikk i 2 timer! (å JA, det ble sjokolade etterpå.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Nesten 1 mil gikk jammen unna sammen med deg! Føltes virkelig ikke som vi gikk i 2 timer! (å JA, det ble sjokolade etterpå.. ) Helt enig, vips så var vi hjemme igjen jo Kjenner det nok i leggene imorgen :dåne: Superkoslig var det *hvisker* jeg fikk ostepop til kvelds Endret 21. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 22. juli 2009 Bryllupsbilde er hengt opp på veggen Klarte det før det var gått 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 24. juli 2009 Trening uke 31 Mandag: O2 Low Tirsdag: Spin med PT Onsdag: Treningsfri Torsdag: Treningsfri Fredag: Styrke med PT Lørdag O2 Low + Spin 1 Se der, der klarte jeg å lure inn 5 treninger på 4 dager Jeg kalles ikke utspekulert uten grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #78 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Nå fikk vi endelig bokhylla vår i samme serie som resten av møblene, den skulle komt sammen med bordet og sjenken men de hadde glemt det Så nå henger den så fint på veggen her Jeg begynner å bli ganske fornøyd med stuene nå altså De siste dagene har jeg vært i elendig form, vondt i hals og hode, kvalm og slapp - jeg måtte faktisk gå fra jobb idag da er jeg jammen ikke i form, jeg går jo på jobb i halvdød tilstand Hjalp vel ikke på å kjøre seg helt ut på spinning igår heller da men Trene må man jo Men jeg gikk altså hjem idag, og sov som en stein i 5 timer :søvn: Fortsatt slapp og øm i halsen, men bedre enn igår og tidligere idag... Nå venter en rolig fredagskveld med Mord & Mysterier på tv og sjokolade i skålen Både vovvis og hamsteren har fått helgekosen sin (henholdsvis ny bamse som piper *grøss* og ny mat, leke og nytt hus til musa i bur ) Trollungen er på ferie med mammaen sin, vi savner henne ganske mye - men ikke nok til at vi ikke klarer å nyte det litt også Skal bare bytte på senga nå - nytt satengsengetøy og så ta en kjapp dusj (som kansje blir lang hvis jeg får med meg mannen ) og da er helga kommet i vårt hus også Endret 24. juli 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. juli 2009 #79 Del Skrevet 24. juli 2009 Hååååniii, aim kåmin haaaaaoooooome! Jeg er så glad at jeg griner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 24. juli 2009 Hååååniii, aim kåmin haaaaaoooooome! Jeg er så glad at jeg griner! og du er hjertelig velkommen!!!!! Så godt å glede seg så mye som du gjør :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå