Gå til innhold

Cappos bryllupsdagbok.

cappocino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal dit etter jobben rundt kl 17 tenker jeg.

Skal ha hvit ullkåpestoff, håper de har det der i forholdsvis bra kvalitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koselig å lese i dagboken din!

Min kjære og jeg har bestemt oss for vinterbryllup vi også. Men det blir ikke før i februar 2005. Men tiden flyr jo, det kan vel du skrive under på..?

Ble veldig inspirert av ideene dine, men lurer på hvilke farger og blomster dere skal bruke? Det er vel ikka alt av blomster en får tak i om vinteren?

Lykke til videre! Skal følge med deg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært en laaaaaaaaang shoppingrunde på Grønland og har forsåvidt funnet det jeg skal ha.. (etter den femte butikken)

Jeg fant offwhite ullstoff som jeg skla sy kåpen av, jeg hadde allerede bestilt stoff før men det viste seg at stoffet var altfor tynt og lett og foringen syntes igjennom, og det skla vi ikke ha noe av..... så idag fant jeg ullstoff, men jeg har ikke kjøpt det. Fant nemlig ut at det er samme løeverandøren som jeg bestilte brudekjolestoffet mitt fra så imorgen skal jeg ringe og høre om de har det på lageret og bestille derfra istedet...

**krysse fingre for meg at de har det stoffet inne***

Ellers så har jeg vært hos min forlover idag og sett på "ungkaren", og tenkt så heldig jeg er som har funnet mannen i mitt liv og slipper alle dårlig dater etc..... Phuuu.. blir nesten litt sliten i ørene av å høre på de jentene bitche....

Cajsa: vi skal ha mellomblågrå, sølvgrå og kritthvitt som fargetema.

Blomster har jeg ikke bestemt meg enda for men det heller mot hvite roser på alle dekorasjonene, med sølvkvister (kongler?) , granbar? eller noe annet grønt. I min brudebukett ønsker jeg meg orkideer, men det skal cappomannen fikse.. men han vet at jeg vil ha det så da regner jeg med at det blir til det :D cappo fornøyd!!

De fleste blomstene går faktisk ann å få tak i på vinteren, var litt redd for det selv men blomsterdekoratøren sa at dette var det minste problemet.. eneste som kan være en liten utfordign er blå blomster siden det er så få av de... Jeg tror jeg velger hyiasinter også til å ha i dekorasjonene....

Cappo takker for alle fine hilsner og går og legger seg...

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nå begynner jeg å få dårlig tid (egentlig ikke men det føles sånn ut)

Men jeg har fått bestilt prøver, må være sikker på at jeg får riktig stoff denne gangen....

Så nå får jeg vente til prøvene kommer og så bestille da, ellers så blir det ny tur på Grønland ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :kjempesinna::frustrert::kjempesinna::frustrert:

Fra å være kjempepositivt overrasket over servicen fra Brudekjolen begynner frustrasjonen og sinnen komme!!!!

Har bestilt et par sko gjennom de og de skulle komme i løpet av to uker, vel nå har det gått over 4 uker og de aner ikke når de kommer!!!!!!

Og jeg trenger skoene for å sy opp kjolen! Systuen har enormt mye å gjøre og visste ikke om de ble ferdige med kjolen hvis jeg ikke fikk lagt den opp snart!!!!

Ååååhhhh!!!! litt sinna ja !!!

Og igår var det 3 mnd forlovelsesdagen vår.... :hjerte: sukk!!

Men det betyr også at det er 3 mnd og 1 dag igjen til vi gifter oss!!!!

Og ja det er lite tid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miracl3. Har ingen bilde av kåpen enda.... men det blir som en lang kåpe som går ut fra lårene (ikke ettersittende) Blir glatt, uten lommer og med hette. KÅpen skal være hvit med fuskepels rundt hele kanten.

Og nå ser det ut til at jeg får låne en kåpe istedet, siden jeg ikke har fått tak i stoff enda så passer det egentlig bra :) en ting mindre å ordne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mase litt mer ordentlig på Brudekjolen da' date=' vise litt tenner... [/quote']

Jepp har nå ringt igjen og fortalt at nå må jeg ha svar. Siden systuen også skal ha tid på å legge opp kjolen....bla bla bla...

Damen på brudekjolen skjønte det og skulle ringe igjen til fabrikken og ringe meg tilbake :) Og det gjorde hun, det viste seg at det var en liten misforsåelse og at skoene er nå sendt og de er her sannsynlig på tirsdag/onsdag.

Og gjett om jeg ble positivt overrasket igjen, hvis skoene ikke kom itl onsdag, for da skal jeg til systuen igjen så skulle jeg få låne med meg et par like sko for å legge opp kjolen. Det var god service det :)

Joa.. snille jenter pleier å komme langt de men når tålmodigheten tar slutt blir det andre boller.... ja.... hehe :ler:

Også fikk jeg telefon fra gullsmeden om at ringen min er ferdig og jeg kan komme når jeg vil og hente den... Hurra!! Bortsett fra at Cappomannen sa at han skal hente den og han skal ta være på den til bryllupsdagen, han er visst redd jeg skal bruke den før..... skjønner ikke hvordan han kan tro det....??? :oops: hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var 3 mnd til vi gifter oss dagen over....

Nå kan jeg si at det er under 3 mnd til vi gifter oss..... HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cappomannen er på utdrikningslag i dag til en kamerat som gifter seg i desember! Og snart er det vår tur som han sa før han gikk ut døren.... Hjelp!!!!

Må også begynne å tenke på at hvilken som helst helg så er det min tur... kribler i magen, helt enig med deg Tex!!!

Hjelp!! !Kommer til å trenge noe nerveberoligende hele desember og januar.....

Hvordan skal jeg overleve dette???

.....gleder meg sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg lest gjennom dagboken din!Kjempeartig! Jeg og kjente det kriblet i magen der du skrev at det er under 3 mnd igjen..hihi..

Jeg følger spent med videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille på bryllupsfronten nå.. skulle prøve kjolen imorgen men det ble utsatt til torsdagen. Ja ja, får bedre tid til prøving på torsdag!

Imorgen skal jeg hjem til mamma og prøve kåpen hun har fått låne til meg :) den skal visst være kjempefin!

Fikk bestilt meg fuskepels i hvitt idag da :) det var gøy! skal sy meg sjal og en liten fuskepelsveske ! Stoffet kommer på fredag/lørdag!

Ellers så kribler det ganske bra i magen ja...

Ikveld skal jeg overraske cappomannen med en god middag og masse bryllupssnakk..... hihi!! Han vet det ikke enda.... ellers hadde han vel rømt huset....

Men nå må vi ta oss sammen igjen og kjøre på videre med bordkort, blomster, transport etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig morgen :)

Våknet av meg selv idag morges, cappomannen tilbød seg å gå tur med cappohunden så jeg kunne dra meg litt i sengen. For en herlig kjæreste :)

Var hjemme hos mamma igår og prøvde en cape som hun har lånt til meg av en venninne som giftet datteren bort i fjor februar, også på holmenkollen kapell :) det var vanvittig moro å snakke med en som har vært gjennom det. Hun var hos mammaen min også. Capen var kjempefin. offwhite farge med hvitt pusepels rundt hele. Capen var kjempelang, kommer nok til å gå ned i bakken, så jeg må være forsiktig...

Fikk masse gode tips, bl a at vi bør ikke satse på limo, hvis være er noenlunde samme som i februar ifjor, storm og masse nysnø kommer nok ikke noen verdens limoer opp den bratte bakken til kirken :o en tankevekker ja.... eneste bilene som kom frem var en 4 hjulstrekker taxi, av merke Toyota Rav4 og hundai Crv.. ja ja da får vi se etter annen type bil.. Noen som har en audi 4 hjulstrekk å låne??? hihi!!

En annen ting som jeg var redd for var gulvet i kirken, om den blir kjempemøkkete fra all snøen og sanden etc...men det var ikke noe problem hos de.. Phuuuu ble litt beroliget ja :)

ellers har blomsterdekoratøren sendt meg mail idag om at vi kan avtale å møtes en dag i begynnelsen av november for å se på blomster, og jeg gleder meg :hoppe::hoppe: Endelig begynner detaljene å fall på plass også...

Skal til sydamen og prøve kjole idag! Jippi!! Som jeg gleder meg!!! Da har forhåpentligvis skoene mine kommet også....

så nå sitter jeg på jobben og teller ned timene til jeg skal dra, har med meg alt stasj til prøvingen, stoffet til sløret, undertøyet også får jeg skoene.. eneste jeg glemte nå er faktisk strømper.. men det kan jeg få låne fra brudekjolen. håper jeg :)

Fikk også veldig godt tips, å legge ut kurver på toalettene i selskapslokalene med f eks stømper, minttabletter, tamponger, plaster, og masse annet så gjestene kan forsyne seg med :)

Mer rapport kommer etterpå, etter prøvingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært på menighetskontoret og levert vigselspapirer :)

Hjelp!! kilte masse i magen når jeg stod og snakket med ansvarlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...