Gå til innhold

Cappos bryllupsdagbok.


cappocino

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nytt undertøy igår. fant en bh som forhåpentligvis passer perfekt til kjolen... (utringingen) Mangler bare strømpe og strømpeholder :)

Og idag igjen skal jeg prøve kjolen!!! Hurra!! Gleder meg til å se hvordan den ser ut med riktig bh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde kjolen igjen igår! den blir sååå fin!!!

Mamma har kjøpt undertøy og slør til meg i tyskland... gleder meg til å se :)

Holder på med invitasjonene, forhåpentligvis får vi trykket de ferdig idag så jeg kan pusle litt med de imorgen og på søndag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos mamma igår og fikk se slør og bh. Bh var kjempetøff!!! Skikkelig fin samtidig som den er sexy :) Sløret ble vi litt usikre på, det lignet mer på et sjal enn slør, men da kan jeg ihvertfall bruke det som sjal.....

Også kjøpte hun et sånt bånd til å ha rundt låret ;) det var kjempesøtt! Da har jeg noe som er nytt og blått...

Ellers så begynner jeg å bli ganske frustrert over invitasjonene... det tar jo sååå mye lenger tid!

Skulle trykke de ferdig igår men fargene ble helt feil på trykkeriet og de klarer ikke å få de til å stemme med vårt utskrift!!! Åhhh!!! Frustrert! Skal prøve å få de printet et annet sted nå... hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt ordner seg med tanke på invitasjonene...Er surt når ting overhodet ikke blir som de skal. :(

Klarte liksom ikke helt å se for meg det sløret ditt.....Men du finner vel et annet et dersom det ikke egner seg som slør. Er jo faktisk under 4 måneder til dere skrider opp kirkegulvet!!

Skal si det at tiden flyr.... :nisse: snart jul jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen camie,ja nå er det under 4 mnd og jeg begynner å skjelve i buksene :hoho: har ikke fått kalde føtter eller noe sånt, men jeg vet ikke om jeg klarer den spenningen som venter meg...

Jeg kommer til å være så spent og glede meg så mye til jeg skal gå oppover kirkegulvet og alt det i forkant med pynting av lokalene etc...

Hvis du tenker deg et sjal, eller skjerf bare i en hvit tynn chiffongaktig stoff så har du sløret... Snakket faktisk med mamma om det og hun var veldig enig i at den passer ikke som slør.. så jeg setter på bittesmå diamanter på den og vips får jeg et kult sjal som jeg kan bruke. Kommer nok ikke til å ha på meg jakken hele dagen og da er det greit med noe rundt skuldrene...

Invitasjonene begynner å bli ferdige nå, gudskjelov. Vi har fått printet 2 siden, nå gjenstår det bare forsiden, og den skal vi prøve å få til idag.

Begynner å skrive de i løpet av uken og forhåpentligvis er de klare til utsendelse på mandag .... håper håper håper!!

Nå venter jeg i spenning på mine brudesko som kommer i løpet av neste uke :) og da kan jeg endelig få sydd til kjolen.

Mamma gleder seg vanvittig til å se meg, og hun får se den så fort den er ferdig :)

Blomsterdekoratøren sender også forslag i løpet av uken, gleder meg til å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står virkelig på og har kommet veldig langt ser jeg, deilig det da. Selv om du selv føler at du stresser litt, virker det som. Bare lurte på hvilken kirke og hvilke lokaler dere skal ha? Så herlig å få sydd brudekjole - det hadde egentlig jeg planer om, men jeg pinglet ut. Lykke til med videre planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig hilsen ringblomst.

Vi gifter oss i Holmenkollen Kapell, og skal ha middagsfesten på www.Eckbo.no

Idag er det 3 mnd, 2 uker og 3 dager igjen....

Forhåpentligvis er invitasjonene i boks i løpet av uken, skal begynne å skrive på konvoluttene og 2.siden av invitasjonene, der hvor navnene til gjestene skal stå. Gleder meg til det,får en følelse av at de er ihvertfall litt på vei :)

Har snakket med Cappomannen om gifteringen min og vi ble enige om at jeg kjøper den ringen jeg ønkser meg (veldig dyr, 1 karats diamantring).

Men det blir også min bursdag og morgengave i ett.. det var helt greit for meg. Cappomannen ville uansett kjøpt noe smykker til morgengaven og til bursdagen min, så da slår vi 3 fluer i en smekk og jeg får verdens fineste giftering!! Skal bestille den etterpå og jeg gleder meg sånn!!! :hoppe: klarer så vidt å vente til lunch, da stikker jeg:)

Var innom Brudekjolen etter messen på lørdag, skulle bare høre om brudeskoene mine hadde kommet, det hadde de ikke. Men damen sa hun har meg på listen sin og ringer med en gang de er vel i havn! Jippi!!

Håper de kommer i løpet av uken, da kan jeg få sydd ferdig kjolen.

Mamma gleder seg sånn til å se den :)

Messen på lørdag var litt skuffende. Håpet på at det skulle være litt mer å se på... Det var noen fine kjoler, men glad jeg ikke satset på å finne min der..... fikk noen tips og ideer til bordekorasjoner og blomsteroppsatser da.. det var fint!

Venter også på å få tilbudet fra blomsterdekoratøren på bordoppsatser og div.

Ellers fikk jeg spurt min stesvoger om han vil holde "takk for maten" talen og det var han kjempeglad for...

Fikk også resten av stoffet til kåpen min, så nå kan jeg begynne å sy den :) må bare finne et tidspunkt for når Cappomannen er ute av hus...

Pyntet til borddekorasjonene har også begynt å komme så nå blir det litt mer "aksjon"

Glemte å skrive det, men forrige uke hadde vi møte med toastmasteren og han jobber på spreng med å finne på noe til bryllupet. Han er veldig flink så jeg gleder meg til den oppgaven :)

Idag har jeg også funnet ut at jeg har EL :) da betyr det at syklusen min er i rute etter at jeg sluttet på ppillen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestilt gifteringen!!!! Den er bare såååå fin!! og veldig dyr... men sambo mente jeg fortjente den og det skal tross alt være et minne for livet :)

Hurra nå er jeg glad, får den om to uker... må da ta meg sammen for å ikke bruke den, tror kanskje det blir best om den blir oppbevart sammen med min brudekjole hos mamma :) hehe...

Og vi har endelig fått til å printe ut invitasjonene.. kamerat av cappomannen printer de selv og kommer med de i kveld :) og jeg har allerede kjøpt penn :)

Da blir det utsendelse av invitasjoner i løpet av uken :)

Yooohoooo!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestilt gifteringen!!!! Den er bare såååå fin!! og veldig dyr... men sambo mente jeg fortjente den og det skal tross alt være et minne for livet :)

Hurra nå er jeg glad, får den om to uker... må da ta meg sammen for å ikke bruke den, tror kanskje det blir best om den blir oppbevart sammen med min brudekjole hos mamma :) hehe...

Og vi har endelig fått til å printe ut invitasjonene.. kamerat av cappomannen printer de selv og kommer med de i kveld :) og jeg har allerede kjøpt penn :)

Da blir det utsendelse av invitasjoner i løpet av uken :)

Yooohoooo!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld begynte jeg å skrive på invitasjoenen og da begynte det å gå mer opp for meg at jeg skal gifte meg og at det ikke er lenge til... hjelp :o

men for en deilig følelse av å endelig begynne å komme i mål....

Idag skal jeg klippe til invitasjonene også er de ferdige til å sendes ut i løpet av uken tenker jeg :)

Så kan jeg begynne å konsentrere meg om å sy kåpen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, den gifteringen hørtes råflott ut! Heldig du..Jeg ønsker meg en på 0,50 carat jeg da i morgengave! Passer vår økonomi litt bedre! Kan også slå tre fluer i en smekk-jeg blir 25 år, vi har vært sammen i 10år og morgengave!! Venter i spenning jeg....

Lykke til med planleggingen, vinterbryllup høres kjempe flott ut!

Vi tenkte på Valentines Day(er litt romantisk av meg :oops: ), men mamma og stefaren min driver stedet vi skal ha bryllupet og det passet så dårlig med vinterferie o.l! Da er det så mye trafikk og mye folk at de hadde ikke hatt tid til å glede seg over bryllupet! Derfor ble det junibryllup i stedet, 2 dager etter 10 års dagen vår..

LYKKE TIL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kirke og lokale dere har valgt dere - det blir sikkert kjempebra :). Gifteringen din høres også fantastisk ut. Ikke lenge igjen nå - lykke til med invitasjonsutsending!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen junibrud04 og ringblomst.

Vi er veldig fornøyde både med kirken, vakkert om vinteren, lokalene og jeg er veldig fornøyd med gifteringen. Den er egentlig litt for dyr for budsjettet vårt, men cappomannen slår den samme med bursdag og morgengave og da går det jo opp i opp... :) Gleder meg til å gå med den... Har begynt å undersøke hva forsikringen koster på en sånn ring, må jo ha det.. :o

Cappomannnen har forsnakket seg om at han vet når utdrikningslaget mitt blir!!!! Hjelp!!! Jeg vil vite det....!!! NÅ!!!!!

Hmmm.. cappo endevender kalenderen sin i håp om å kikke etter mistenklige datoer!! OG det er ikke på samme dato som Cappomannen sin....Hmmmmm... tenke tenke tenke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag bestilte jeg lokalene til nachtspielet.

Helgen har ellers vært bryllupsfri....

skal til Svigermor idag og snakke bryllup, men også feire cappomannens bursddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heo Cappo

Høres ut som om du får et fantasisk fint bryllup. Det er kjempe koselig med vinterbryllup. Er imponert over alt du har ordnet med . du virker veldig strukturert.

Lykke til med videre planlegging. Jeg kommer innom senere for å følge med på planene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miracl3! Takk for koselig hilsen :)

Bryllupet kommer til å bli fantastisk! Jeg gifter meg jo med verdens beste gutt... :lol:

Idag er det bare 99 dager igjen... nå kan jeg si at det er under 100 dager igjen.....hjelp som tiden flyr!!

Igår fikk jeg sendt ut halvparten av invitasjonene, bare halvparten siden cappomannen ikke er ferdig med vår bryllupsside. og den halvparten er ikke internetthendig, hihi!

Resten går ut idag, cappomannen skal gjøre siden ferdig ikveld.

Igår kveld begynte jeg på kåpen min, men fant fort ut av at stoffet vi bestilte ikke er tykt nok!! Så da ble kåpesyingen utsatt.... og jeg må ut på stoff jakt :( Blæh!!

Tar meg en tur ned på grønnland i dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, det har vært kjempekoselig å lese dagboken din, dette høres jo ut som et eventyrbryllup!! Det ser i grunnen ut som vi har ganske lik smak, kjolene du har lagt ut bilde av er helt nyyyydelige! Jeg fikk sydd meg kjole selv, og jeg var faktisk inne på tanken å få sydd den MS kjolen du la ut først :wink: Men så fant jeg en med litt lengre bolerojakke og tok den i stedet! Dette er en veldig spennende tid for deg, nyt resten av planleggingen! Kjolen blir sikkert flott, lykke til med alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsner i dagboken min Ingeborg og Mikkelbrud!

Dette er bare mer og mer spennende!!!

Idag fikke jeg første sms fra en i utlandet som hadde fått invitasjonen, det var litt spesielt siden jeg ikke har hørt fra de på lenge... :)

Og cappomannen har begynt å få påmeldinger på mail så dette er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rolig og bryllupsfri helg! Egentlig ganske deilig.. ikke at jeg begynner å bli lei allerede men det er godt å kunne fokusere 110 % på min kjære :hjerte:

Men idag fortsetter planleggingen. Skla en tur ned på grønnland og kjøpe stoff til kåpen. Håper jeg finner noen fine stoffer da. Må jo komme igang med syingen på nytt!

Og håper virkelig at skoene kommer i løpet av denne uken.. begynner å bli ganske utålmodig .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...