Gå til innhold

Cappos bryllupsdagbok.


cappocino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal du ha prosesjon?? Det har jeg ikke hørt før!! Fortell!!!

Ja jeg tror det, ble litt inspirert av deg Tex :) Men vi skal ikke ha det så veldig fancy med foreldrene eller prest. Tenkte å ha brudepikene og vennenne inn først også meg da..

Det går ann det ikke sant? Bare brudepikene/svennenne og meg? og ikke prest og foreldre?

Lastet ned litt marsjer forrige uke og syns trumpet voluntary er så utrolig fin også har jeg lyst at min barndomsvenninne skal spille den på trompet sammen med organisten :) Hvis det lar seg gjøre så gjennomfører vi det, men hvis ikke må jeg revuirdere...

På min dag er jo jeg prinsesse og min kjære er prins ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kjolen i boks :) Måtte justere litt på pynten :) Og nå ble den så fin att!!!!!

Holder på med bordplasseringen om dagen og det er jammen meg ikke lett og spesielt når ikke alle gjestene har svart... :murvegg:

På lørdag skal vi prøve igjen med klær til cappomannen og brudesvennene :) Gleder meg til å se alle gutta!

Brudepikekjolene har kommet og de er sååå fine !!!!!

Gjenstår å finne sko og jakker til brudepikene..... Mamma er på saken så jeg håper det går i orden snart :)

Har funnet meg tiara! veldig enkel som passer perfekt til vintermotiv :)

Og imorgen har jeg prøvetime hos frisøren, huske på å ta med meg den da.... Hehe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker igjen idag!!! Hjelp, nå kjenner jeg virkelig sommerfuglene!

Prøvetimen igår gikk kjempebra! Håret kommer itl å bli kjempebra! Fikk noen gode råd og tips, frisøren giftet seg i sommer så hun vet hva jeg gjennomgår! Og hun er så søt og beroliger meg hele tiden :) Trenger det..

Idag var vi og prøvde sjakett til cappomannen og brudesvennene! Herregud så søte de ble :) Fikk et par tårer i øynene og det gjorde pappa til brudgommen også, snufs!!! som han sa selv, han kommer itl å storgråte på bryllupsdagen!

Imorgen drar jeg til konditor og får med meg bilder av bryllupskaker! Nå må vi sette igang!

Menyen er i boks :) Må bare få den ned på papiret...

Bordkortene har vi såvidt begynt på :)

Bordplassering er det litt verrre med men vi har noen bord som er klare!

Skal ringe til organist på mandag og booke møte med han.

Barndomsvenninnen min skal synge "Det vakraste" i kirken :) gleder meg for hun er såå flink!

Må løpe nå men videre oppdatering etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg funnet det jeg har lett leeenge etter og som jeg har slitt med.. konfekt/drops til å ha i posene til hver gjest!!!

Nå har jeg bestilt disse sølvhjertene og hvite mandlene på nettet http://www.confetti.co.uk/shopping/newshop...Start=6&cat=215

Ahhhh endelig!!!!!

Der har de også gjestebøker etc som er MYE rimeligere enn noen hadde kjøpt hos bryllupscompagniet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var på tide! Fant ut at jeg har ikke så god tid til å lage de selv, pluss at kjøkkenet ser ikke ut, starter med å pusse opp der litt..... eller forbereder til oppussing mens vi drar på bryllupsreise :) Har en snill fetter og onkel som har lyst å gjøre det for oss :)

Så da blir det ingen besøk til Texeland :( litt synd for det hadde sikkert vært kjempemorro!!! Men tiden strekker nok ikke til!!!

Vi får heller hilse på hverandre 17 januar ;)

Idag har vi kjøpt mange julegaver så nå har vi bare noen få igjen :) Phuuu det gikk overraskende bra! Cappomannen var såååå tålmodig!

Flinke gutten!!!

Kjøpte lim og glitter på Panduro Hobby idag også, skal pynte godteposene med det helt på tuppen av posen, ser sånn frostet aktig ut! Det ble kjempestilig!!!

Imorgen må jeg booke møte med organisten vår .

Skal også en tur på eckbo for å se på utvalget av bryllupskaker! Gleder meg!!!!

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misuuuuneeeeeeliiiiiig!!! Vil også gifte meg i januar, vil også planlegge sånn som du gjør, og vil også ha sånn verdens-fineste-vinterbrud-kjole som det du skal ha... *sutrer*

Men tror du sambo får ut fingeren? Neida.... Her skal det ventes...... :roll:

:ler:

Jeg er en snikleser hos deg, skjønner du! Og er, som du ser, misunnelig!!! Det høres rålekkert ut - håper vi får se bilder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imari :) den som venter på noe godt....... :)

Smør deg med tålmodighet, dagen din vil komme før du aner det og da kan du sette igang med planleggingen !!! Kos dere som kjærester så lenge dere kan!! Det er kjempestas å være kjærester....

...men jeg skjønner at du vil vise hele verden at din kjære er din for resten av livet!!!!

Idag hadde vi samtale med presten og det gikk kjempebra! Han er så utrolig koselig og "god".. Cappomannen fikk litt noia når vi gjennomgikk rutinene ved alteret... stakkar han ble helt rød i toppen! Han er så søt!!!

Fikk ikke tak i organisten da, det var dumt. Prøver igjen imorgen.

Fikk vært på eckbo da og sett på bryllupskaker. De kan lage alle mulige kaker så det er bare å finne et vi syns er fint Skal dit igjen imorgen og bestille....

Venter ellers i spenning på mine godiser. Gleder meg så veldig til de kommer! Da kan jeg begynne å pakke de inn i posene...

Har også begynt på menyene og såvidt tenkt på kirkeprogrammet.

Imorgen er det en mnd igjen og jeg gleder meg som en unge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det søren klype meg ikke mange dagene igjen til du blir frue!!

Tipper det begynner å dukke opp en sommerfugl eller to :kgblunk:

Ha en kjemefin julehelg, så sees vi i kirken om ikke alt for lenge.

Klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det ikke lenge igjen.... godt å få noe annet å tenke på i julen ;)

Har noen småting som må fikses men det regner med at det går i boks rett over nyåret.

Først skal vi kose oss ferdig i julen og ønkse det nye året velkommen ;)

God Jul alle 2004 bruder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bare" 3 uker igjen idag !!!

Hjelp som tiden har flydd...

Skulle egengtlig ha reist på fjellet idag og kost oss masse med skikjøring men dessverre så ble det ikke noe av idag men imorgen er vi igjen klare til snø og ski :)

Har fått snakket med brudepikene mine og stesøster, så nå skal alt være i skjønneste orden håper jeg, Skal nok besøke de et par ganger til før bryllupet så vi får fikset siste detaljer....

Men det er bare 3 uker ijgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre uker går så fort, og om en måneds tid, når alt har roet seg, kan du løpe inn på bryllup og le av oss andre stakkarer som stresser med det du har lært er unødvendig tøys :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR!

Lykke til i innspurten!

Når det nærmer seg dagen, går aktiviteten her på KG drastisk ned, det har vi sett fra mange kommende bruder, og det kunne ha vært gøy med flere innlegg fra de siste ukene.

Fortell litt mer, da, Cappo!

Hva brukes tiden til de siste to ukene?

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.... imorgen er det to uker og det er helt riktig at aktiviteten på KG har gått drastisk ned ..... håper jeg har litt tid fremover til å være her...

Det som gjenstår:

bryllupskaken

bekrefte limo

ordne med nachtspiel lokaler

klargjort blomster

snakke med organisten

bordkort

bordplassering, ble litt kluss siden et vennepar av oss forlovet seg nå...kjempekos men krøll for oss...

snekre ferdig "hvem er hvem" liste

bildepresentasjonen

hente kjolenn og stasj hos mamma

kjøpe sko til cappomannen

møte med eckbo, kjøreplan

hente kameraene

pynte etc på fredagen før

talen

øve med brudepikene og vennene

øve på vals

....også litt jobbsøking

Neste lørdag vet jeg det er bryllup i Holmenkollen Kapell så da tenkte jeg å ta en liten tur dit for å se hvordan de har gjort det.

Ja det er vel det som må gjøres....

Skal prøve å oppdatere dagboken daglig ...

GODT NYTT ÅR ALLE BRUDER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg ikke mange dagene til du blir Fru....Skal si at tiden går fort!! Har du alt under kontroll nå cappo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...