Gå til innhold

Cappos bryllupsdagbok.


cappocino

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*sukk* Høres ut som dere hadde det helt fantastisk! Gleder meg sånn til det er jeg som sitter i bilen på tur til kirken og det er jeg og min mann som sitter i bilen på vei til festhuset og skåler i champagne og så gleder jeg meg til det er jeg som hylgriner av talene og sangene og blikk og pene ord!

Nydelig rapport! :) Lykke til som nygifte og babyplanleggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der, jeg var der!!! :hoppe:

Du var noe av det nydeligste jeg har sett!!!

Og du, vi stusset også på hvem det var som var så ufine og kom springenes inn rett før deg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå høres ut som en fantastisk dag, er så lykkelig på dine vegne at dagen ble som en drøm.

Jeg har vært så heldig å sett dekorasjonene og de var fantastiske og kreative.

Begynner å glede meg til min dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en perfekt dag.. Gleder meg til å høre resten av historien.. Gratulere som fru...

Gleder meg til det blir min tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en perfekt dag. Tror jeg og mannen min også må skaffe pølse den dagen vi kommer til å gifte oss, siden han også blir veldig svingende i humøret når han er sulten. :ler: Det må da være litt romantisk også da, og troppe opp på en bensinstasjon i full brudestas og be om pølse. :wink:

Uansett så var det kjempekoselig å lese referat fra den store dagen. Gleder meg til å se bilder... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benker meg ned sammen med bente4 og venter spent på del to av referatet fra dagen deres. *tromme med fingrene og vente* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...