Gå til innhold

Cappos bryllupsdagbok.


cappocino

Anbefalte innlegg

Jeg tenker masse på deg i dag, Cappo, skulle gitt mye for å være der og se på deg i morgen! Du kommer til å være verdens fineste vinterbrud - håper solen som tittet fram i dag, også skinner på dere i morra!

Lykke til - jeg gleder meg til å høre alt om hvordan dere har hatt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, ville bare stikke innom for å ønske dere en vidunderlig dag i morgen. Håper dagen blir alt du drømmer om! Syns formelig jeg kjenner sitringen og de vanvittig dansende sommerfuglene du sannsynligvis har i magen din akkurat nå :P

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med dagen. Jeg ønsker dere begge alt godt. Jeg tenker på deg og vet hvordan sommerfuglene kjennes ut :lol: Nyt dagen og hverandre.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som frue!

Alt var bare helt nydelig, kjole, blomster, presten, syngedamen, været, kapellet....ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle søte hilsen!!!

Dagen vår var helt perfekt! kunne ikke ønkset meg noenting annerledes!

Kjempekos og treffe Mother of the bride og Tex!!! Lykke til videre med deres planlegging, ikke umulig jeg stikker innom i mai :)

En veldig kort sammendrag av helgen:

Fredag gjorde vi ferdig alt stasj til nachtspiel lokaler, ryddet leiligheten etc

På kvelden spiste jeg og forlover god middag med litt rødvin til. Jeg sloknet kl 12 og våknet i kjempeform på morgenen kl 7!

Hos frisøren gikk alt strålende og de var kjempeflinke!

Litt nerver hadde jeg men det var ganske godt!!

Brudepikene/kirken/presten/været var utrolig!!! Jeg storkoste meg og klarte ikke å la være å smile, selv når jeg satt ved alteret...

Håper det ikke så for dumt ut :blunke: Det kan kanskje Mother of the bride og tex svare på :P

Tok masse bilder både i kirken og ute! Blir gøy å se!

Middag var fantastisk god og talene... jeg har ikke ord! Satt og gråt og lo om hverandre!

Festen var noe av det morsomste jeg noen gang har vært med på!

Gøy å se at alle gjester hadde det så bra!

Bryllupsnatten også himmelsk, uten å si noe mer om det :kul:

En perfekt dag for min perfekte kjære og meg!

Mer kommer senere... nå skal vi hente gavene og lille vovsen vår!

Også pakke til bryllupsreisen!! JIPP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoste meg og klarte ikke å la være å smile, selv når jeg satt ved alteret...

Håper det ikke så for dumt ut :blunke: Det kan kanskje Mother of the bride og tex svare på :P

Du så ut som om du hadde badet i lykke!!! Det var helt utrolig å se deg sitte der og smile, du var så vakker at vi tørket tårene hele tiden!

Din nybakte ektemann var kjempekjekk i sjakett, den lange pelscapen din var dritlekker og dere var bare helt utrolig nydelige.....

Men du må jo fortelle om han morsomme presten!! :ler:

Da når dere hadde satt på ringene....

Ja, og så da...!!

Det var mange som hadde vanskelig å å holde seg rolig da..... :hoho:

Mamma tok en del bilder, så hvis du har lyst til å se kan du bare sende henne en pm.

Gleder meg til å høre flere detaljer både fra fest og reise.....

Stooor klem fra Tex. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gurimalla så mange flotte gaver.. har ikke sett på maken, skulle tro jeg hadde trippel bursdag og det var jul på en gang!!!!

Har fått så mye fint! Fikk til og med oppvaskmaskin!! Jøss!!!!! Vi hadde ønsket oss det men trodde aldri i verden at vi skulle få det....

Fikk hentet alle gavene fra eckbo og fikk med oss blomstene og resten av bryllupskaken, som det var igjen hele to etasjer (av 4)

Så til dere kommede bruder, ikke ha altfor mange kaker.. med mindre dere har en kakemons til familie... :ler:

Mamma var med oss og ryddet litt og hentet voffsen. Lille gutten vår skal være hos besta i to uker! Litt synd å reise fra han, men nå kjenner jeg og min nybakte ektemann at vi trenger tid til oss selv og vi trenger hvile!

Merker at planlegging av bryllup tar på kreftene! Men gud det var verdt det!

Forloveren var på besøk i sted også og hun hadde ikke ord for hvor flott det var..

Meldinger og hilsener strømmer på fra venner og familier om at dette var det mest fantastiske bryllupet de hadde vært med på... så utrolig gøy!

Jeg gleder meg veldig over at alle gjestene hadde det så bra!!!

Så gjennom gjesteboken og der var det endel morsomme bilder av litt for fulle gjester ...... :hoho:

Men jeg kjenner litt at "nedturen" melder seg.... alle snakker om at spesielt bruden får en "knekk" rett etter bryllupsdagen, for da er det liksom over og jeg merker at det er noe som "mangler".

Men jeg vet ikke om det er bare fordi jeg er så sliten idag....

Jeg vet ihvertfall en ting å det er at jeg kommer til å savne å skrive inne på KG om hva si skal ha og bruke til vårt bryllup!

Men jeg kommer jo selvfølgelig til å gi råd etc til andre kommende bruder.

Nå pakker vi til bryllupsreisen, vi skal nemlig til Dubai :) Gleder meg masse!!!!

Lykke til videre alle kommende bruder, jeg følger med på dere :)

Nygift og lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er vi tilbake fra en fantastisk bryllupsreise!!!!

Og hjemme venter hverdagen :):(

Litt blandede følelser etter hjemkomsten. Litt trist over at alt er over (bryllupet), men også litt glad fordi vi kan fokusere på andre ting (baby)

Men det hjelper med gode venner og familier som fortsatt sender mail og sms med gratulasjoner og lykkeønskninger!

Skal skrive en mer utfyllende rapport etterhvert, må bare komme meg tilbake til meg selv etter lille jetlagen....

....og godt å komme tilbake til KG igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til et litt mer utfyllende referat fra reisen' date=' du.... :ler: [/quote']

Kommer en referat både fra bryllupet og reisen, må bare få litt i orden i heimen først, er ikke ferdige med bryllupsgavene enda......

Så fort jeg har fått meg jobb :)

Men vi satser på en liten en i løpet av året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja... da var det vel på tide med en liten oppdatering....

Har hatt sååå mye å gjøre i det siste at referat har vært det siste jeg tenkte på .... i tillegg til å leve på minnene fra bryllupet har jeg vært på en haug av intervjuer og prøvd å rydde opp i bryllupsfakturaer.... må si dette var ingen billig affære.... bryllupet kommer på bortimot 200.000,- fikk knust budsjettet vårt med ca 50.000,- ja ja. verdt pengene var det i allefall!!

Vel fredagen før bryllupet hadde jeg og cappomannen gjort ferdig nachtspiel lokalene, handlet inn øl og snacks. Gikk over klærne til cappomannen og snakket masse sammen om hvordan dagen vår kommer til å bli... sommerfuglene var gigantiske når vi endelig hadde klart å si hadet til hverandre senere på dagen.

Møtte min forlover og vi hentet kjole hos min svigermor og leverte den til frisøren, den skulle henge der til neste dag. Så jeg slapp og ha den med meg på lørdag, da hadde jeg nok av andre ting å tenke på....

På kvelden hadde jeg og min forlover kjøpt kyllingmiddag og vin, vi koste oss masse. Så på gamle bilder fra vår tid sammen og mimret ganske mye.

Jeg fikk gjort neglene mine og vasket håret før jeg sloknet kl 12.

Lørdag morgen og vi våknet rundt 7! Jeg tror jeg var våken siden kl 5 men er litt usikker... lå ihvertfall og forestilte meg hvordan hele dagen kom til å bli... eller drømte? Vet nå ikke det nå....

Uansett fikk i meg litt frokost, 1 og 1/4 brødskive gikk ned... skikkelig tøffe greier !!! Men litt mat måtte jeg jo ha...

Fikk pakket ferdig stasjet og dro til frisøren rundt kl 8.

Hos frisøren ble sommerfuglene litt roligere.. nå var det ingenting jeg kunne få gjort.. alt var på plass og det gjenstod bare å kose seg :)

Og det gjorde vi :) Jeg og forlvoer ble behandlet som dronninger, fikk sjampis og ble så utrolig fine :) Sukk!!!! Synd det gikk så fort!

Etter stylingen og sminken kom min mor og stefar med brudepikene, de fikk kledd på seg finstasen og gjort klart håret. De var sååååå fine !!!!

Jeg fikk på meg kjolen og frisøren tok en kikk og fikset så alt skulle være perfekt!

Brudesvennene kom like før vi skulle dra. De var sååååå utrolig søte!!! Fikk tårer i øynene når jeg så de sammen !

I limoen på vei opp til kirken klarte jeg ikke å la være å smile. Jeg viste dagen kom til å bli perfekt uansett hvordan det kom til å bli..... jeg skulle jo gifte meg med drømmeprinsen!

Stefar var mer nervøs enn meg og brudepikene /vennen syns det var veldig stas og få være med i limoen! Og jeg fikk masse andre ting å tenke på enn å bekymre meg om alt mulig... veldig lurt å ha med de små...

Kom litt tidlig opp til kirken så vi måtte vente litt ute, men det var godt å ha litt god tid. Fikk god tid til å ordne kjole og blomster. Guttene fikk på seg corsagene og jentene minibuketter. Stefar var stolt som en hane!!!

Så begynte kirkeklokkene og ringe og jeg hørte masse visking og tisking gjennom dørene... ingen tvil om at det var noen mennesker der! :-)

Gledet meg veldig til å se alle.... og mest min kjære!

Så begynte musikken og hjertet mitt hoppet et par takter....hadde jo hørt på inngangsmarsjen vår i 2 mnd nå og nå var tiden inne for å gå ned kirkegulvet til den.... MEN... i det dørene skulle åpnes buste to av våre venner inn og løp inn i kirken rett foran oss.... ja ja... jeg måtte bare le for var det noen som kunne finne på å gjøre det var nettopp disse to surrehuene... Jeg klarte allikevel ikke å la være å smile.... Ingenting kunne ødelegge den dagen, men jeg ble litt ukonsentrert, tror det var det som gjorde at vi gikk altfor fort opp kirkegulvet (syns jeg ihvertfall)

Fikk sett noen kjente fjes på veien opp.. koselig når det kom kollegaer og venner av familien :)

Vel fremme så jeg min elskede og han kunne ikke sett vakrere ut enn da!!! Jeg fikk et par tårer i øynene mens jeg sa stille at jeg elsket han!

**sukk****

Svigerfar som satt bak min kjære var i full gang med bildene.... det overrasket meg for jeg trodde ikke han hadde lyst til å ta bilder mens han satt der oppe... men jeg var veldig takknemlig for det!!!

Seremonien var vakker. Barndomsvenninnen min var veldig flink med sangen. Organisten gjorde jobben sin! og presten var morsom... hele tiden snakket han om sengeleker (?) :hoho: vi lo ganske godt i hvertfall!

Vi fikk kysset hverandre etter ekteskapsinngåelsen og da var jeg den lykkeligste på jorden (jeg er fortsatt det altså)

Resten av seremonien husker jeg ikke så mye av, godt vi fikk filmet det! Var mest opptatt av å holde min kjære i hånden!

Etter seremonien var det så hyggelig å få hilse på alle gjestene!

Og jeg ble ganske overrasket over å se Tex og Mother o.f.B!!!! Selv om jeg visste at dere kom....men man er vel ikke forberedt på det..

Takk det betydde faktisk ganske mye for meg! Vi må treffes igjen en dag!

Etter kirken dro vi avgårde for å ta bilder... vi ventet til alle gjestene hadde dratt så dro vi tilbake til kirken og tok masse bilder inne og ute. Det var ingen vielse rett etter oss så vi var heldige :)

Fikk tatt mange bilder, tror svigerfar tok 14 ruller.... Jippi!! Gleder meg veldig til å se!

Men vi glemte å ta bilder av oss og våre forlovere... det var så hektisk på kirketrappen at vi rett og slett glemte det!!! Er så sinna #"()&()#&)#() for det nå!!! men jeg håper noen har tatt et bilde av oss under festen etterpå..

Etter bildene var det på tide og dra ned til selskapslokalene. Vi hadde også da god tid, og godt var det! Vi fikk snakket sammen i limoen, drakk litt sjampis. Anbefaler å ha den lille tiden sammen bare dere to!

men det var en stund før middagen og brudgommen begynte å bli skikkelig sulten, og med hans svingende humør når sukkernivået daler, måtte vi stoppe innom en bensinstasjon å ta en liten pølse... :hoho::hoho::hoho: Det er ingen som vet! Men var ganske gøy! Fikk noen rare blikk og kommentarer men det viktigste at vi hadde det morsomt!!! Allereda da hadde vi drukket en hel sjampis så vi begynte å bli litt fnisete :)

Vel fremme på eckbo ble vi ønsket velkommen av alle i entreen. Moren min tok oss imot og ønsket oss all hell og lykke. Hovmesteren gav oss et par sjampis som vi skålte med! Så fikk vi litt tid til å ta bilder av familien og venner etc... og litt tid på å hilse på. Men det var langt nær nok tid til å hilse på alle..... Beregn god tid!!!! Synd å ha en følelse av at du ikke har hilst på alle...

Så var det tid for middagen og gjestene gikk inn i salen først! Og vi ble ønsket velkommen nok en gang.... kjempekos!

Hele tiden gikk jeg i en slags lykkerus! Smilte fortsatt fra øre til øre! Det var helt herlig!

Middagen var helt fantastisk! Gjestene ble ønsket velkommen av min stefar, som jeg var veldig stolt av, han er ikke den som taler mest....toastmasteren ble introdusert og alle så ut som hadde det kjempehyggelig, og det var det viktigste for meg!

Talene var utrolige! Jeg klarte selvfølgelig ikke å holde meg! Gråt og gråt og smilte samtidig!! alle var så flinke!!!! Jeg holdt en liten tale til min mor, stefar, mine svigerforeldre, forlover og selvføgelig min kjære. Han felte en liten tåre mens våre foreldre grein :P Mission accomplished!!! Hehe!

Borddekorasjonene var helt utrolige, kan ikke beskrives! Legger ut bilder etterhvert når jeg har fått de i riktige formater etc.

Dekorasjonene generelt var helt ubeskrivelige!

Fikk utrolig mange flotte gaver! Fikk gaver fra mennesker som vi ikke kjente, venner og bekjente av familiene. utrolig hyggelig! Gleder meg til å begynne på takkekortene!

Etter middagen ble det serviert kaffe og avec i salongen ved siden av mens matsalen ble ryddet og DJ rigget opp til dans.

Fikk snakket med alle gjestene og det var godt!

Før brudevalsen gikk vi polenese inn i danselokalene. Det var gøy det! Anbefaler å gjøre det hvis dere har plass..... hyggelig å få ale samlet til valsen!

Valsen gikk over stokk og stein.... jeg glemte å ta opp slepet mitt og endte med å tråkke litt på det.. men det var gøy og vi klarte oss visst veldig bra!!!!

Del to kommer snart... må bare spise middag med min kjære.. det er tross alt 1 mnd bryllupsdagen vår :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...