Gå til innhold

Toalettkurver


Juni-brud

Anbefalte innlegg

For en stund siden var det en her inne som kom med en super ide! De skulle ha kurver på toalettet der de skulle ha diverse ting.

Syntes den ideen var helt topp, og "låner" den.

Er det noe jeg mangler/ bør ha med?

Dette skal vi ha;

Damer;

- bind

- OB

- hårspray

- 2 tynne strømper

- blank negllakk

- gnagsår plaster

- vanlig plaster

- paracet

Herrer;

- hår gelè

- plaster

- gnagsår plaster

- paracet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde slike kurver i vårt bryllup (men de ble ikke så mye brukt). I tillegg til det du har nevnt ville jeg nok hatt noen neglfiler i damenes kurv. Også en viktig ting som jeg absolutt synes bør med (i begge kurvene): nål og tråd. Dette kan det fort bli bruk for og er innmari kjekt å ha tilgjengelig.

Forøvrig finner du tråd her med tips:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=31107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt slike kurver kan kanskje fortelle hva som ble brukt, var det noe det ble for lite av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hatt slike kurver kan kanskje fortelle hva som ble brukt, var det noe det ble for lite av??

Hos oss ble det mer enn nok av alt, fordi de kun ble brukt nål og tråd. Og hvem brukte det? Joda, det var meg som trengte å sy på hempa på slepet mitt etter at den røyk. :ler:

Min erfaring er derfor at disse kurvene ikke er noe å styre så mye med, men som gjest synes jeg selvsagt det vile være kjekt å ha tilgang til neglfil, plaster og nål/tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en uvane med tannpirkere på bordene, ikke ser det pent ut heller, så de blir satt inne på toalettene. Kommer ikke til å ha kurv på toalettene, men et fat med vann og blomster, i tillegg til tannpirkerne. I tillegg til listen din, er det alltid greit med en saks for å feks fjerne eventuelle løse tråder

l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...