Gå til innhold

Kurver på toalettet med ting i??


Anede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde slike kurver på toalettene, men de ble faktisk ikke benyttet. :( Vel, det stemmer ikke helt da, for jeg hadde selv behov for å bruke sysettet som lå der. Men selvom det ikke ble brukt synes jeg det var hyggelig å ha det stående der jeg, for man vfet jo aldri når folk trenger plaster eller nål og tråd. Vi brukte heller ikke mange kronene på dette, så det gjorde liksom ikke så mye. Kurvene kjøpte vi på Tier'n og innholdet var fra Nille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett tidligere diskusjoner her, virker det som om slike kurver er mer styr enn noe annet. Sørg heller for å ha sysaker, sikkerhetsnål osv tilgjengelig (eks kjøkkenet) i tilfelle rottefelle.

Det beste du kan gjøre når det gjelder toalettet er å sørge for at noen følger opp en gang i timen og sjekker at a) det er nok toalettpapir og det ikke flyter tomme hylser B) sjekker at det er rent (vaske over vask og sete) B) tømme papirkurven og fylle på med tørkepapir (evnt. såpe). Min erfaring er at dette ofte glemmes og jeg er vel ikke den eneste som hater å ikke ha dopapir når jeg er ferdig på do eller prøve å kaste tørkepapiret i en stappfull søppelkasse. Det er ulekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Vi hadde kurver med alt mulig rart stående på toalettetene og mange av tingene ble flittig brukt, feks tannbørster, kleenex, plaster, blank neglelakk, og ikke minst hodepinetabletter.

Vi fikk mange hyggelige tilbakemeldinger fra gjestene som hadde glemt et og annet og ble "reddet" av småtingene vi hadde plassert i kurvene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...