Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Så koselig å lese at du har det bra, at K er kommet for å bli og at han er så interessert i babyen i magen. :)

Ha en fin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å lese at du har det bra, at K er kommet for å bli og at han er så interessert i babyen i magen.

Ja det er utrolig artig at han er så ivrig! Det gir meg masse positiv energi som kjem godt med når eg slit som verst. Helga har gått i berg og dalbane med ein god del kvalme. I dag var eg kvalm igjen og rakk aldri jobben. Satser på å ta turen i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg vore på jobb i to dager. Utrolig fint Har vore mykje bedre. Var kvalm i dag, men eg klarte komme meg på jobb likevel.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hura for 15 uker!!!!!!! :tommelopp:

Takk for sist, forresten. Dere er kjempesøte. Håper kvalmen forsvinner for godt snart.

Har du fått innkalling til ny ultralyd?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mista innlegget mitt men takk jenter for at de er innom! Vi har fått ei super stova med veggseksjon med tvbenk, nytt skap til soverom og ei ekstra hylla til klær pluss at svigers har handla oppvaskmaskin til oss. Eg har ikkje vore kvalm heile helga ! K har vore superflink og satt opp masse av det vi har kjøpt. Eg er så stolt! Eg skal på ny ultralyd 2 september og eg gleder meg stort. :klem: til jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var K på fotballtrening og eg sitte heima og kjede meg. Kjekt å få litt tid til å oppdattere seg her. Er over 15 veker på veg og føler meg mykje bedre. Leiligheten blir bedre og bedre siden K er "husfar" fram til 24 august når han starte i jobb. Han er så flink! Det er så herlig å ha han her hos meg! I dag ble eg dårlig på veg til jobb. Utrolig ekkelt, men dagen gjekk utroleg bra på jobb likevel. Håper virkelig at det verste er over no og at kvalmen avtar. Det er iallefall lettare å kome seg gjennom dagane no. Gler meg masse til eg merker meir til barnet, då blir det artigare med ei gong. I går var eg heima hos mamma og pappa og åt middag. Herlig! Vi må spinke og spare siden det er usikkert økonomisk framover. Håper virkelig at eg kan vera der eg er no. Ellers skal eg muligens ta vikartimar på ein skule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! :hallo:

Så fint at du har det bra, forholdene tatt i betraktning. Men jeg tror altså at de fleste har et litt naivt/romantisert forhold til det å være gravid (meg selv inkludert - definitivt!). Men det høres jo ut som du takler det forholdsvis bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det varier vel på formen korleis eg taklar det ( og hormonene) Det hjelper godt å ha K der. Men hallo eg er jo lykkelig over å få lov til å få barn, det er jo absolutt ingen sjølvfølgje. Eg klarte det jo rimelig raskt også, men det er jo både glede og tårer. En del av dette er nok hormoner. Eg gret rimelig lett no. Sist av ein pus (?) på tv pga at han hadde det vondt. Har fått dilla på animal planet.

Puppene presser og klør noko enormt. Hadde a/b-cup før no er det bare B og nokon av dei er vonde. Dei strutter og spenner seg (og klør!!!!!!) Navna er også klare .....

Jente: Siri Kristine

Gut: vetle

savna å vera på festival i helga siden den festivalen eg har vore på to år på rad gjekk av stabelen. Skal kanskje på konsert til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen begynner å bli bedre! :tommelopp: Hormonene er det dessverre ikke noe å gjøre med. Jeg har hatt noen runder med grining til ting som egenlig ikke er såå triste.

Det er ikke bare, bare å gå gravid. Ja, selvfølgelig er jeg utrolig glad for at vi endelig lyktes, men mens formen var som værst bannet jeg på at det bare ble med et barn. Har heldigvis kommet seg det også. :laugh:

Håper det ordner seg med jobb og penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw :vinke: Ja eg har sagt det same at det holder med eit barn, men ein vil jo ikkje ha einebarn heller :gjeiper: Håper virkelig at jobben ordner seg ja! Ser landskamp og koser meg. I dag har eg faktisk trent litt også. Bekkene krangler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fancy Nancy: :vinke: Her går det bare bra. Bortsett fra at eg var heima frå jobb i dag pga virus. Håper å vera på plass i morgon. Hadde håpa vi kunne besøke besteforeldrene i helga.

Vi var på kontroll i forrige veke, der fekk vi høyre hjertelyden, det var utruleg artig! Eg har hevelser fra før i beina men no har eg godt opp i vekt ein god del. Har ikkje kjent spark enda men håper at eg gjør det snart. Vi har jobba masse og dagane går og det blir liten tid til internet. Men føler at magen har blitt større :ler: 2 september er det UL i Haugesund igjen, håper de ser kjønnet!!! Gler meg! Eg veit ikkje heilt kva som skjer med jobb endå og venter på klarare svar frå Nav. Har fått litt jobb både der eg er no og som vikar i skolen i september. Eg håper stadig på meir. Regner at eg er tilbake i morra på jobb. Var foresten på coldplaykonsert og det var kjempe artig! Dagen etterpå slappa vi bare av i Bergen by, utrolig herlig.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen på torsdag var grusom kasta opp flere ganger selv om influensa/forkjølelsen var bedre. Fredag og i dag har vore fine dager og no er eg klar for fin middag på hotell for å feire 1 års dagen til meg og K. Blir så godt å komme seg litt ut og pynte seg litt! Venter spent på tydlige spark og prøver å kjenne men føler ingenting klare tegn enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om ikke å føle spark eller liv ennå. Jeg prøver også å kjenne etter, men kjenner særdeles lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ettårsdagen! Håper dere hadde en koslig og romatisk feiring! :yvonne:

Jeg kjenner ikke så mye jeg heller... Jeg trodde jeg kjente noe for noen uker siden, men jeg har ikke kjent det igjen og det var sikkert bare magen som vokste eller noe som la seg til. Jeg kjente i allefall ikke noe som minnet om bevegelsene til "litja" når vi så henne bevege seg på skjermen.

Vi er forresten kommet like langt nå ;) Jeg ble som ventet satt tilbake etter ultralyden og er i dag 18+1 og ikke 18+6, men det gjør ingenting! Fikk ny termin 1.februar. Jeg har sett jenta mi jeg og alt står bra til, og da spiller det ingen rolle om jeg er kortere på vei eller at jeg ikke kjenner noe! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om ikke å føle spark eller liv ennå. Jeg prøver også å kjenne etter, men kjenner særdeles lite.

Ciarda har du byttet navn igjen?? :gjeiper: Alt bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker alt jo! Håper formen bedrer seg. Når skal du på UL?
Ja er i god form i dag. Håper alt er bra med deg! UL er på onsdag. Spent på kjønnet no. Eg som i starten ikkje ville vite det ei gong.

Gratulerer med ettårsdagen! Håper dere hadde en koslig og romatisk feiring!
Tusen takk! Det var utrolig god mat! Men dyrt! Luksus var det! Drakk til og med god alkoholfri vin som smakte jordbær. Dro tidlig heim og koste oss i sofaen. Synger og pludrer til småen hele dagen i håp om få ein eller annan form for reaksjon.

Ellers er eg forsatt litt skuffa over at vi aldri kom oss til mormor og morfar pga formen min har vært så ustabil denne veka. Gler meg til UL. Mannen har laga brød og middag i dag. Skikkelig husfar er han gutten min! Ellers tar eg i mot tips om praktisk babytøy med trykkknapper eller bårelås. Smører meg ivrig med bodylotion for å hindre strekkmerker.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...