Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Eg testa positivt i går! Var til legen i dag. Blodtrykket var litt høgt så det må sjekkes jevnlig. Skal tilbake på torsdag. Eg kan nesten ikkje tru at det er sant!!!

Litt om meg: Eg er 25 år og er sammen med en gutt på 27. Vi skal bli samboere. Eg har Cp og sitter i rullestol. I dag leverte eg bacheloren og søker meg inn mot media.

Formen er fin bortsett fra vond rygg, trøttheit og at eg kjenner kvalmebølger eller murringer i magen. Eg har termin 30 januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var du jo! Og du er glad! Du har til og med fått deg ticker! Hurraaaaaaa! GRATULERER!

PS: linken til graviditetsdagboka di i signaturen har en http for mye, så den funker ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer enda en gang!!! :klemmer::hoppe:

Dette blir utrolig spennende, gleeeeder meg, og er GLAD på vegne av deg! Da var du jo litt sanndrømt også da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar i boka alle sammen!

Gratulerer med graviditeten! Og vel overståtte studier
Tusen takk, har munntlig igjen.
Her var du jo! Og du er glad! Du har til og med fått deg ticker! Hurraaaaaaa! GRATULERER! Takk! Ja eg er glad og redd :gjeiper:

PS: linken til graviditetsdagboka di i signaturen har en http for mye, så den funker ikke

Har retta det no!

Gratulerer enda en gang!!! Tusen takk!!

Dette blir utrolig spennende, gleeeeder meg, og er GLAD på vegne av deg! Da var du jo litt sanndrømt også da!

Eg glede meg og!! Ja det var litt rart. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer masse :D

så lenge du følges godt opp, og ikke legen sier noe, så er det helt normalt å hovne opp i bena ...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja vet det er litt worried bare. No skal vi flytte til hardanger og prøve å få jobb der! Har fått første time på føden der 15 juni. Begynner i sommerjobb 29 juni og skal jobbe i 13 veker!

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! Må lese til eksamen men er utrolig umotivert. Tankene er liksom ein annan plass, eg skjønner ikkje det :fnise: Må vel spise noe tenker eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! Må lese til eksamen men er utrolig umotivert. Tankene er liksom ein annan plass, eg skjønner ikkje det :fnise: Må vel spise noe tenker eg!

Jøss, skjønner ikke det der ;) Det blir spennende å følge med deg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, skjønner ikke det der ;) Det blir spennende å følge med deg framover

ja rart det der. Har handla matlager i dag. Eg ete meg skjølv ut av huset.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! Må lese til eksamen men er utrolig umotivert. Tankene er liksom ein annan plass, eg skjønner ikkje det :fnise: Må vel spise noe tenker eg!

...kan ikke skjønne at du klarer å tenke på noe som helst annet jeg da, hehe. Ikke mat engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan ikke skjønne at du klarer å tenke på noe som helst annet jeg da, hehe. Ikke mat engang ;)

mat tenker eg på heele tiden og nesten drømmer om det :ler:

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg følge med, så spennende med baby! :hoppe:

Ja det er knall kjekt! Bare å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det legetime! Meg og ei vennine skulle kose oss med et glass pepsi max, det endte med kvalme! Har aldri vore så kvalm før som eg er no :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åneeeeih. Jeg har sett masse tråder her inne med råd mot kvalme (snoker stadig i "Graviditet og spedbarn" når jeg har skikkelig verpesjuke dager). Ingefærkapsler er visst effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeeeih. Jeg har sett masse tråder her inne med råd mot kvalme (snoker stadig i "Graviditet og spedbarn" når jeg har skikkelig verpesjuke dager). Ingefærkapsler er visst effektivt.

Du virker litt verpesjuk ja :fnise: :gjeiper: Kjøpte ingefærkapsler i går. Kvalmen gav seg så eg slapp å bruke dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en gang gratulerer :klemmer:

blir spennede å følge med fremover!

Tusen takk! :klemmer: Bare å følge med!

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...