Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Ja det er sant som Litle lady sier. Vi tok nye prøver i går og de var fine! Vli tok Ul og fikk konstantert at fosteret låg fint plassert inni livmor.No er eg heima hos mamma og pappa, eg blir her fram til eksamen 12 juni! Føler meg kjempe fin!

Så godt å høre! :strix:

Har du fortalt det til de vordende besteforeldre enda eller skal dere vente med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre! :strix:

Har du fortalt det til de vordende besteforeldre enda eller skal dere vente med det?

Mamma og pappa veit men K har ikkje sagt det til sine enda. Trur han kvier seg til å seie at vi skal bu så langt vekke frå dei. Dei vil vel gjerne hjelpe til tenkjer eg. K fekk faktisk jobbtilbod i Oslo men han skal takke nei. Vi får ta eit år her og så flytte etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som trodde eg var seks uker på veg i dag :vetikke: i følge mine bereinger så skal det stemme, men ticker er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eg som har regna feil. Eg er litt surrete. Eller eg vil at det skal gå fort. Selv om at eg føler at tida fyker avgårde. Vil bli ferdig med eksamen å få ferie sånn at eg kan slappe av litt med K før eg starter å jobbe 29 juni i den gamle sommerjobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fått jobbintervju neste tirsdag! Ikkje drømmejobben men eg trivst der og det er same plass som sommarjobben, berre en høgre stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk ¤Enigma¤

Den varer fram til desember så det er jo perfekt, då går jo eg ut i permisjon. I dag sov eg fra ca fire til seks, var så sliten av ingenting. Eg er så trøtt og sulten hele tida. Nå har eg lyst på omelett og pølser. I dag har eg spist, to skiver til frokost, to porsjoner middag, druer, en banan og nå sulten igjen..... Blir helt gsal av sultfølelelsen men vil ikkje ende som et matvrak heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir likevell lei av å lese. Har vore i sola og lest og det funker for da for man frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vore litt kvalm i dag men ellers bra. Har lest litt og skal lesa meir. I går kom tanteungen på 2,5. Ein begynner å merke trassalderen men han er jo så søt uansett og skal trille tante rundt i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eg småkvalm spyr forsatt ikkje men er ganske uggen. Det er ikkje særlig artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, det høres ikke noe særlig ut. Får du lest noe om dagen da? Lykke til med lesing og eksamen. Håper du begynner å føle deg litt bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, hørtes slitsomt ut :forvirret: Får håpe det ikke blir så ille fremover! Har du prøvd ut noen av kjerringrådene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det høres ikke noe særlig ut. Får du lest noe om da gen da? Lykke til med lesing og eksamen. Håper du begynner å føle deg litt bedre snart.

Nei det går opp og ned. Er bedre no. Prøver å lese men er så lite motivert. Men litt blir det. Gleder meg til å bli ferdig.

sj, hørtes slitsomt ut icon_confused.gif Får håpe det ikke blir så ille fremover! Har du prøvd ut noen av kjerringrådene eller?
Ja greit når det går opp og ned. Ingefærkapslene ligger igjen på hybelen, men må kanskje invistere i nokon nye...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det går opp og ned. Er bedre no. Prøver å lese men er så lite motivert. Men litt blir det. Gleder meg til å bli ferdig.

Ja greit når det går opp og ned. Ingefærkapslene ligger igjen på hybelen, men må kanskje invistere i nokon nye...

Noe som hjelper meg mot kvalme er banan og iskaldt vann med isbiter. Når jeg har hatt eller har slike dager bruker jeg å slappe av, ligge på sofaen og puste dypt inn og ut. :)

Lykke til, og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som hjelper meg mot kvalme er banan og iskaldt vann med isbiter. Når jeg har hatt eller har slike dager bruker jeg å slappe av, ligge på sofaen og puste dypt inn og ut. :)

Lykke til, og god bedring!

Tusen takk for tips skal få tak isbitlager drikker en del vatn. Men skal prøve banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mamma hadde ingefærkapsler, synes de smakte rart i starten men så vart det bedre.

Har vore litt kvalm i dag og. Så blir eg aldri klok på magen noen dager er den hard og noen dager nesten diareaktig. Sorry hvis det blir for mange detaljer men. Spiser litt yogurt og masse grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jobbintervju unna gjort. Gikk bra men det er mange søkere så eg er veldig spent. Den jobben ville passe perfekt i og med at den bare varer til desember. Sliter med å spise no. Må spise litt og litt. Er småkvalm heile tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, håper det går bra med den jobben! Jeg HATER å vente på svar etter intervju. Urk! *krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...