Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Godt du er i litt bedre form nå da. Men det går visst veldig opp og ned ser jeg :troest: Nå må vel kvalmen snart gi seg, er jo snart 12 uker du :jepp:

Ja det går veldig opp og ned. I dag har eg kasta opp to ganger og sitter atter ei gong heima. :tristbla: Er så lei :sinna: Sliten og uten mat i kroppen. Men det bør jo gå over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mykje bedre no! Har tiil og med ete bringebær og is. Spent på undersøkelsen i Haugesund i morgon. Finner ikkje boka di imli?? Har eg blitt blind??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du er bedre da :kose:

Har sletta boka mi, så du er ikke blitt blind ;)

Men du har vel ikkje født? Eg har jo ikkje tilgang til blogg heller. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bebis er fortsatt innenfor ;) Og skal forhåpentlig være det noen uker til. Kan se om du får plass i bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bebis er fortsatt innenfor ;) Og skal forhåpentlig være det noen uker til. Kan se om du får plass i bloggen :)

Takk vil gjerne følge deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var Haugesundturen unnagjort. Eg var ganske dårlig begge veger. Så ble det bare en ny UL til! Så ble det stadfesta at det blir vanlig fødsel. Termin er endra til 1 februar 10 og eg er 12 veker i dag! :hoppe: Endelig er 1 trimester over! Det føles godt! Baby var 55 mm! Ny time der den 2 september og egen time med jordmor med omvisning på føden. Eg fikk komme der rundt termin og bu på sykehotellet. Legen ville aller fyrst at eg bare skulle ringe dei når vannet var gått og riene var i gang og reise tre timer ned i abulanse då. Men eg ville ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har formen vore heilt fin! Herlig! Håper på at eg kan gå på jobb i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har formen vore heilt fin! Herlig! Håper på at eg kan gå på jobb i morra!

Så bra! :strix: Håper du ikke får noen tilbakefall på kvalmefronten! Håper jeg slipper å se noe til kvalmen igjen jeg å! Har hatt noen deilige kvalmefrie dager nå og vil IKKE tilbake til kvalmehelvete! ;) Kjenner antydninger hvis det blir for varmt og litt til kvelds, men det gjør ingenting.

Nå kan vi bare glede oss over småbebissene i magene våre! :bolledeig:

Du er forresten allerede godt forberedt rundt det praktiske til fødselen og det er vel greit å ha i orden for dere! Godt å vite akkurat hva som skal skje og slippe å bekymre seg for det også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :strix: Håper du ikke får noen tilbakefall på kvalmefronten! Håper jeg slipper å se noe til kvalmen igjen jeg å! Har hatt noen deilige kvalmefrie dager nå og vil IKKE tilbake til kvalmehelvete! ;) Kjenner antydninger hvis det blir for varmt og litt til kvelds, men det gjør ingenting.

Nå kan vi bare glede oss over småbebissene i magene våre! :bolledeig:

Du er forresten allerede godt forberedt rundt det praktiske til fødselen og det er vel greit å ha i orden for dere! Godt å vite akkurat hva som skal skje og slippe å bekymre seg for det også!

:klem:

Eg fekk tilbakefall i dag, så det vart ingen jobb i dag heller :sjenert: Litt dumt men sånn er det. Her er ting veldig uforutsigbart gitt. Så kjekt med besøk Missiw! I dag har det vore litt varmt og eg måtte legge meg litt nedpå ei stund. Men eg føler kanskje at kvalmen slepp meir. Eg håper det!

Ja føler meg litt forbredt i og med at eg veit at det blir vanlig fødsel. Men kjenner at eg har fødselsangst allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No kjenner eg foresten at puppene vokser, dei klør noe enormt! Kjertlane er også veldig tydelige. Har Kjøpt to bhar i 80 B men det kan jo hende eg må gå opp enda mer. Har mange i a-cup no. Dei er ubehaglige! Puppene er mer spente og ømme så lurer på om eg skal prøve annen sort? anbefalinger?

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått med meg denne boka di jeg :(

Men nå skal jeg følge med framover :)

Så bra, nå krysser eg fingrene for deg at din spire sitter like godt som min! Velkommen skal du være! Håper eg ikkje skremme deg med alle berettningene om kvalme og ubehag. Det er kjekt og altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med 12 uker, da! hoppe.gif loveshower.gif sFun_cheerleader.gif

Gratulerer med 12 uker 4chsmu1.gif

Tusen takk begge to!

I dag er eg rastløs til 1000! Har vore altfor mykje heima kjenner eg. Savner K føler meg litt åleina rett og slett... Han kommer sansynligvis neste lørdag og blir for alltid. :hoppe: Det blir godt ¨flytte inn og leve sammen kvar dag uten å måtte tenkje på at ein av oss må forlate den andre ganske snart. Eg har aldri vore sambuar og no skal vi ha barn i tilegg. Det blir kjempe gøy og skummelt på same tid! Føler vi har prøvd oss litt på sambuarskapet likevel siden vi har tilbringt ein mnd sammen i ny og ne. Gler meg til å gå på Ikea å shoppe. Eg har et ubrukt gavekort som eg må få brukt. Trur det går til hyller og lamper. Må ha gardiner også...Tenkjer å kjøpe kvitt og svart. K har to bord i mørk eik så då trur eg det vil passe. Ellers har vi søkt på spesialbabyseng som er i rullestolhøgde som du kjem inntil med stolen og et hev og senkbart stellebord frå nav. Håper det vert innvilga. Det ville gjort alt så mykje enklare!

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for 12 uker! :danse::blomst::strix:

Krysser fingrene for at dere får innvilget babyutstyr fra NAV, det hørtes ut som om det ville vært nyttig ja. Herlighet, jeg tror ikke helt jeg skjønner hvor mye dill og dall man må ha når man får barn, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for 12 uker! :danse::blomst::strix:

Krysser fingrene for at dere får innvilget babyutstyr fra NAV, det hørtes ut som om det ville vært nyttig ja. Herlighet, jeg tror ikke helt jeg skjønner hvor mye dill og dall man må ha når man får barn, jeg.

Takk! Long time no see! :klem: Eg håper det! Eg er så glad for at eg kan arva frå broren og ei av bestevenninene. Ellers hadde det vore dyrt. Eg arve både vogn, og barnesete, bæresele til å ha på magen og mykje meir. Bæreselen på magen blir nok velbrukt. Eg har også arva mammaklær fra vennina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...