Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en student som tok ultralyd så ho var litt usikker på noe om nyrene så vi skal tilbake om 4 uker. Men legene trodde alt var bra men vi skal tilbake så da får vi vite det helt sikkert. Er litt bekymra men det er jo sikkert ingenting. I dag har vi kjøpt to rosa dresser! Vetle jento var utrolig aktiv og no gleder eg meg stort.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, enda ei jente! :duskedame: Enn at dere har navn allerede da! :rødme: Grattis!

Alt er sikkert helt i orden, men det er godt at dere får ekstra oppføgling!

Vi fikk bekreftet at det var jente idag, og det var bare så fantastisk å se henne igjen!

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var utrolig artig i dag så vi bekymrer oss lite men er mest glad. Vetlo låg med nasen klin opp i morkaka og lurte nok veldig på kva vi dreiv på med. :ler: Ho la også beina i kryss og smatta. Morsom frøken altså. Håper den snur seg så du får sjå Ciarda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det gjør noe at vi ikke vet det ennå, men min kjære vil veldig gjerne vite det. Så vi satser vel på at 12 oktober får vi vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, enda ei jente! sFun_cheerleader.gif Enn at dere har navn allerede da! wub.gif Grattis!

Alt er sikkert helt i orden, men det er godt at dere får ekstra oppføgling!

Vi fikk bekreftet at det var jente idag, og det var bare så fantastisk å se henne igjen!

Ja det er artig så gøy at du også fekk vite det i dag. Ja vi prøver å ikkje bekymre oss!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er artig så gøy at du også fekk vite det i dag. Ja vi prøver å ikkje bekymre oss!

Kjære sa det så pent når jeg drev å syket meg selv ut om at noe var galt før ultralyden, at det som skjer det tar vi da! Skjønner at det blir så dere blir tankefulle ang. nyrene, men jeg håper at dere greier å slappe litt av framover til neste ul. :klemmer: Dessuten er det jo så utrolig mye de kan gjøre nå til dags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får vetle siri kristine :babyjente: sansynligvis 30 januar så terminen er endra med to dager!

Den måtte jeg tenke på en stund... Er ikke helt vant med dialekten din, og før jeg leste neste innlegg og skjønte at du bruker ordet "vetle" i stedet for vesle, syns jeg det var et noe underlig navnevalg! :ler: Altså, det er jo en del som bruker tre navn etterhvert, så den er grei, men man pleier som regel å holde seg til et kjønn... :fnise:

Men gratulerer med jente da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den måtte jeg tenke på en stund... Er ikke helt vant med dialekten din, og før jeg leste neste innlegg og skjønte at du bruker ordet "vetle" i stedet for vesle, syns jeg det var et noe underlig navnevalg! :ler: Altså, det er jo en del som bruker tre navn etterhvert, så den er grei, men man pleier som regel å holde seg til et kjønn... :fnise:

Men gratulerer med jente da!!

Hehe :ler: ja det er ikkje alltid like enkelt!No jobber eg så mykje og dagne raser avgårde så får lite tid her inne. Men det er utrolig godt å lesa innlegga her inne, vi tenker mykje likt. Mitt største problem no er at eg har en del smerter nederst i magen akkurat som mensensmerter. "Jordfaren" som eg var til sist meinte at ho låg å sparka i nervene mine.

Morsomst var det når vi var i konfirmasjon neste helg og kirkeklokka ringte inn til gudstjenesten, sparka vetlo som ein gal. Under salmesangen roa ho seg :ler:

I dag er eg 20 veker og det er utrolig herlig! :hoppe: Jobben virker optimistisk til jobb ut desember :hopper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går fikk eg roser av K.Aldri fått det så det var på tide :ler: No er han på jobbehelg og eg sitter heima og venter. Prøver å strikke men er så dårlig..... Har noen oppskrifter på bleiebukser foresten?

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vetlo er mykje ivrigere når K er her. Når vi er åleina gidde ho ikkje sparka nei.. No er eg hos mamma og pappa og skal vera her til søndag. K jobber helg og eg fann det lite inspirerende å site heima og vente på at han skal komme heim. På onsdag skal vi foresten ha jobbintervju med ei dansk jente som kanskje skal hjelpe oss litt i huset. Er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...