Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Vi skal på julebord på lørdag! Eg glede meg masse!Håper eg klarer å holde ut ei stund. I dag har K fri og det er kjempe herlig!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det lenge sida jeg hadde vært :) Kjedelig og vondt å være syk, så nå får vi håpe du holder deg frisk framover. Tenk at du har kommet så langt allerede. Synes ikke det er så lenge siden du skrev at du var gravid :ler: Skremmende som tida flyr, snart er det jul igjen, allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å sjå deg her etter gammalt Enigma :klemmer: Tida har gått kjempe fort! Føler at eg nettopp vart gravid. Håper på å få bedre bihuler iallefall når eg har fått allergimedisin. Gleder meg til i kveld! Har bare ett kjolevalg, den svarte gravidkjolen min fra HM. Men eg overlever nok. K har klipt seg og han er veldig søt. :strix: Har dessutten pynta til advent med julelys, stjerne, adventsstake med lys med glitter på og lilla duk med stjerner.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var masse sukker i urinen hos jordmor. Må tilbake i morra for nye tester. Dette er ekkelt. Vetlo er jo stor no! Jordmor sa at det var ett stort utslag på prøven. Håper at dei har tatt feil! Skriver på nytt i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg veldig godt. :klem:

Hvor stor er vesla di nå??? Vi var på UL i dag og fikk vite at vår er 1800 gram tung ca, ganske så gjennomsnittlig.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikkje nåke kjekt!! Eg veit ikkje en gong kva sukker i urinen kan bety, men eg håpar i alle fall at alt er som det skal vere!

Det er det heilt sikkert :)

Stoooor klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikkje nåke kjekt!! Eg veit ikkje en gong kva sukker i urinen kan bety, men eg håpar i alle fall at alt er som det skal vere!

Det er det heilt sikkert :)

Stoooor klem :klemmer:

Svangerskapsdiabetes kan det vera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt. :klem:

Hvor stor er vesla di nå??? Vi var på UL i dag og fikk vite at vår er 1800 gram tung ca, ganske så gjennomsnittlig.

Er usikker på kor stor ho e. Dei har berre sagt at ho er 12% Jordmor sa i dag ca 300 gram over normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på kor stor ho e. Dei har berre sagt at ho er 12% Jordmor sa i dag ca 300 gram over normalen.

Og om min er ca på normalen så vil det si at din veier ca 2100 gram det da. Det trenger jo ikke bety at hun vil bli veldig stor - kan bare være at hun har hatt en vekstinnspurt. Krysser for at det ikke er svangerskapsdiabetes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe det. Er veldig urolig.

Jeg skjønner at du er urolig, men om de finner ut at det er svangerskapsdiabetes så kan jo noe gjøres med det heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Alt var bra. Dei tok mange blodsukkertester men alle var normale!!!! Er utrolig letta! I midlertid har K fått jobbintervju hos behandlingsreiser. Da har vi kanskje mulighet til å tilbringe 3 månedar frå april i montenegro. Har lyst...Men går det an med 3 mnd gammal baby???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at prøvene var fine!

Montenegro hørtes spennende ut! Skulle vel gå fint det! Babyen spiser jo pupp og er ganske så mobil på den tiden.

Jeg har ikke sett mørkt på en tur dit. Og jeg regner med at det er vanlig at de i Montenegro får babyer også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant. Akkurat no tenker vi at alt går jo an. Vi har så lyst. Kjenner at ukene røyner på. No gleder vi oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...