Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hei :vinke:

Gratulerer så masse med baby i magen og 12 uker! :klemmer:

:vinke: så gøy med nytt besøk! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha runda 12 uker! :)

Ja det er herlig! No har eg jobba siden mandag og det går utrolig greit. Kvalmen er borte! Har begynt å gå til fysio, kjenner ei smerte i hoftepartiet rundt bekken ikkje heilt topp, men det er levelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt uten kvalmen og eg håper at det forsetter. I morgon skal vi på kontroll igjen hos jordmor. K skal vera med, han kommer med nattbussen på fredag. Då blir han hos meg for godt! Vi overtar leiligheten 1 august og vi gler oss masse. Det eneste kjipe no, er at jobben er usikker kor mykje jobb det vil være frå september av. Sjefen visste sikkert om ein dag i uka noe som er altfor lite. Må håpe på at det ordner seg på et vis. Det blir kanskje lærervikar. Eg trenger 3 mnd til etter august for å nå fødselspenger med minst 50 % jobb har 100 % til slutten av august. Sjefen håpte på at de kunne ha jobb til meg likevel så då må eg bare sjå! Ticker er feil så har runda 13 uker i dag! :hoppe: Har tømt hm på nett for masse mammaklær, eg klarte ikkje dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 13 uker. :bolledeig: Jeg runder 13 uker i dag. :fnise:

Edit: skriveleif

Endret av Rán
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tømt hm på nett for masse mammaklær, eg klarte ikkje dy meg.

Da kommer vi til å gå i det samme i vinter, for dèt har jeg å gjort! :skratte:

Hyggelig at K ikke skal reise ifra deg noe mere, og at kvalmen har tatt en pause! :jepp:

Grattis med 13 uker! :duskedame:

Ha ei flott helg og kos dere masse sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi var og besøkte et vennepar som har en liten knert på 5 mnd forrige helg. J mente han kunne høre eggstokkene mine rasle i flere timer etterpå! :fnise:

Håper kvalmen holder seg borte! *ser stygt på den og håper på å skremme den vekk for godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! Da er både K og kvitevarer på plass! Blir mindre tid her. Fikk eit tilbakefall av kvalme på fredag, same dag som eg hadde time hos jordmor å måtte køyre bil. Men det gikk bra på bilturen! Jordmor mente at eg var stressa men no er det så mykje som skjer her at det er vanskelig å stresse ned. Håper eg får snike meg til ein tur i bøkene snart slik at eg holder meg oppdattert. Vi såg foresten ei tulle etter kontroll som var to veker. Ho var så lita!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det er deilig å endelig ha K hos deg uten å tenke på at han reiser igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det er deilig å endelig ha K hos deg uten å tenke på at han reiser igjen. :klem:

Ja det kan ikkje beskrives med ord kor godt det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kasta opp igjen i dag, skikkelig nedtur. No har eg fått 1 mnd til med aktiv sjukemelding. Ellers kan ikkje K vente på at det blir liv i magen. Han tar og snakker med junior heile tida. I dag har familien flytta inn ting mens eg omsider klarte å komme meg på jobb. Vi skal sove i leiligheten i morgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd at du kastet opp igjen i dag da. Jeg har faktisk vært på jobb i dag for første gang på 7 uker OG jeg har ikke sovet noe på dagen, føler meg faktisk ikke sååå sliten. Heldigvis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du kastet opp igjen i dag da. Jeg har faktisk vært på jobb i dag for første gang på 7 uker OG jeg har ikke sovet noe på dagen, føler meg faktisk ikke sååå sliten. Heldigvis!!!

Så bra då! :hoppe: Eg er heima i dag er i dårlig form! Kasta opp flere ganger og er uggen. Super kjipt siden vi skulle bort i leiligheten i dag.

Endret av Frk edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hakeslepp:

Dette har jo ikke jeg fått med meg i det hele tatt, men gratulerer og så kjekt da!! Det gikk jammen fort, jeg lette etter dagboken din på generell i går, men kom liksom ikke på å sjekke her også.

Så du flytter fra Bergen allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, god bedring :kose:

Tusen takk! I dag blei eg dårlig mens vi hadde :sengekos: utrolig flaut og irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Dette har jo ikke jeg fått med meg i det hele tatt, men gratulerer og så kjekt da!! Det gikk jammen fort, jeg lette etter dagboken din på generell i går, men kom liksom ikke på å sjekke her også.

Så du flytter fra Bergen allerede?

Ja her har eg havna no :ler: Eg hadde praksis i Bergen og fekk ikkje jobb etterpå. Fant ut at vi ville flytte nærare heim når vi skulle få barn. Vi prøver nok på å søke jobb etter mammaperm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No begynne leiligheita å bli grei og vi sitter å kose oss. Eg kom ikkje meg på jobb i dag og har vore ganske i tåka i hele dag. Tacoen vart likevel ivrig fortært i kveld og det er godt å klare! I morgon drar vi til mamma og pappa og planen er å bare slappe av. Kroppen er sliten rett og slett. Eg får så dårlig samvittighet når eg tenker at dette vil eg ikkje meir, når du bare vil ha det gamle livet tilbake. K er utrolig og støtter meg, men sliter når eg prater som at eg ikkje ønsker junior lengre. Likevel så skjønner han og klarer å skille mellom flyvende hormoner og den ekte meg. Ei kollega karakteriserte første svangerskap som et helvete og det er slik eg også føler det når det bles som verst på toppane. Eg hadde nok eit temmleg romatisert forhold til det å gå gravid som ikkje heilt innfridde forventningane iallefall ikkje fram til no. Likevel finn vi mykje trøst i junior og vi prate mykje med barnet vårt og prøver å gle oss over det store som kjem tilslutt. Viss du har cp eller ein annan lidning og les dette og eg skremmer deg og trur at det blir for tøft å gå igjennom ein graviditet ikkje fortvil. Min viktigaste støtte er K som får meg til å føle at vi går samen gjennom graviditeten og at det ikkje berre kviler på mine skuldre. Ta sjansen, men det vert feil for meg å romantisere det når det ikkje følest berre bra. Ein kan ha tøffe tak.

Eg skulle også ynskje at vi hadde fått meir kjærestetid før eg vart gravid, men ein kan jo alltid finne grunnar til at det ikkje passar.

Positivt i dag: Mannen elsker meg, mannen har blitt supersøt på håret, vi har rydda masse på plass i dag, hmpakka har kommet til mamma!, mannen vil ha pus og det vil eg og!Skal anskaffe oss kattepus tenkte vi.

Baby vokser litt kvar dag og det lover bra!

Gleder meg til å kjenne liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...