Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon


Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag men blodtrykket var fint og intet nytt. Fikk bare en skikkelig henvisning og helsekort til føden i hardanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker litt verpesjuk ja :fnise: :gjeiper: Kjøpte ingefærkapsler i går. Kvalmen gav seg så eg slapp å bruke dei.

Æh, ja. Veldig til tider :sjenert::fnise:

Hva håper du på da, gutt eller jente? Har dere tenkt på navn? Når er terminen? Ouiii, spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, ja. Veldig til tider :sjenert::fnise:

Hva håper du på da, gutt eller jente? Har dere tenkt på navn? Når er terminen? Ouiii, spennende! :)

Eg trur det blir gutt men har lyst på jenta og.

Første legen sa 30 januar ho i dag sa 31 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag når eg våkna var eg litt kvalm, men det gikk over. Vi har starta å søke på jobber å spørre oss rundt heima. Fekk informasjon om en leilighet i dag som kan funke. Håper at vi kan leige den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg lært at eg ikkje skal spise sterk mat. Har fått halsbrann. Magen er litt oppblåst i dag og eg har en rar følelse i den. Har også sluttet å drikke pepsi max fordi eg blir kvalm av den. Føler også at rømme smaker mer surmelk enn før. Men det verste er å ta multivitaminene de lukter helt jævelig!

Eg var innom frisøren og klippa meg. Herlig! Bare litt stussing, men det føltes så godt! Rundt huset springer ivrige studenter som feirer at de er ferdig, mens eg sitter inne og skal lese..... Det er forsatt vanskelig å konse siden det er så mange tanker i hodet. Det blir godt å prate med K om det. Etter eg drog i forrige veke har det vore så rart å berre snakka med han i telefonen. Han tigger om at eg må bli med han opp igjen, men eg er så usikker med tanke på lesing, rydding og pakking. Mamma og pappa kommer den 13 og henter meg og eg har eksamen 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en liten blødning lørdags natt. Havna på legevakt med smerter. Var hos legen i dag og tok ul. Han såg ingenting hverken positivt eller negativt. faren i deres øyne er svangerskap utenfor livmor. Eg har ikkje blødd mer i natt og smerten er borte. Han fant ingen blod i magen men de har tatt blodprøver. Han skulle ringe i dag om noe var galt. Han forska på Cp derfor følte eg meg ganske trygg. Eg vil bare at babyen skal leve!Alt er kjempe kaos i hodet og sliter med å sortere tankene. Nye undersøkelser på torsdag, vi krysser fingrer og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doktoren ringte i går og var tydelig bekymret. Eg følte meg som sagt bra og vi hadde sex. Da kom det litt blod også en del gammelt. I dag tok vi nye prøver og HCG var forsatt høg og da er det i alle fall ikkje spontanabort. I dag mente legen at det var positivt. Vi var helt sikker på at i dag skulle vi få beskjed om at det var spontanabort men heldigvis ikkje. Vi har grått masse og klarer ikkje tenke negativt no. Legen mener forsatt at det er en liten sjanse for svangerskap utenfor livmor. K fikk derfor spørsmål om han ville være her lenger. Ellers ville de legge meg inn til observasjon noen dager. Det endte med at K blir litt lengere og får sykemelding til jobben. Vi skal ta nye bloprøver i morgon og prate med legen igjen. Takk for all omtanken her inne, det varmer masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Huff, jeg får helt vondt inni meg bare av å tenke på hvordan det der må være. Lykke til, du er en ressurssterk person som ser ut til å takle det meste! Jeg håper virkelig det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Huff, jeg får helt vondt inni meg bare av å tenke på hvordan det der må være. Lykke til, du er en ressurssterk person som ser ut til å takle det meste! Jeg håper virkelig det går bra.

Tusen takk :klemmer: Eg føler meg gravid så håper på at dette går vegen for oss. Eg drar hjem til hardanger i morgen og drar heller opp til eksamen. K må reisa i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble så glad når eg snakka med deg idag og hørte det var sett liv og alt virket bra! Kjempe glad i deg og stor klem!! :klemmer: Håper du slipper mer stress og bekymringer nå framover.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant som Litle lady sier. Vi tok nye prøver i går og de var fine! Vli tok Ul og fikk konstantert at fosteret låg fint plassert inni livmor.No er eg heima hos mamma og pappa, eg blir her fram til eksamen 12 juni! Føler meg kjempe fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så glad når eg snakka med deg idag og hørte det var sett liv og alt virket bra! Kjempe glad i deg og stor klem!! :klemmer: Håper du slipper mer stress og bekymringer nå framover.. :)
Vi er så glad og letta! Håper eg rekker en tur innover til deg! Kjekt å sjå deg her!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...