Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fra baby til småbarn tar det tre dager, men fra småbarn til barn tar det laaaang tid!

Noen som har fått bestemme trekk fra småbarn til barn?

Eller er det bare fra baby til småbarn og barn til tenåring?

Jeg har fått bestemt trekk fra småbarn til barn, men da har jeg måttet lært småbarnet å gå, snakke og gå på do.

Tror ikke det går an å bestemme trekk fra baby til småbarn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ingen her som er flinke til å modde spillet?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er det man forandrer størrelsen på tomta?

Skrevet
Hva er deres favorittjuksekode? :)

Jeg kan ingen koder..

Skrevet

Synes Sim'ene mine lever litt for mye på egenhånd.. Når jeg skulle begynne å spille i går så hadde den ene plutselig fått unge og kjæreste - og hos en annen hadde det flyttet inn to ukjente..

Var ikke lett å bli kvitt ungen heller, prøvde å ignorere den og håpe at et slags barnevern skulle komme og ta den vekk, men det var alltid noen som forbarmet seg over den slik at den alltid hadde det greit :lol:

Kan ikke huske at de har holdt på slik i Sims og Sims2?

Synes det er kjedelig om det skjer store ting i livet deres når jeg en gang ikke spiller :klø:

Skrevet
Synes Sim'ene mine lever litt for mye på egenhånd.. Når jeg skulle begynne å spille i går så hadde den ene plutselig fått unge og kjæreste - og hos en annen hadde det flyttet inn to ukjente..

Var ikke lett å bli kvitt ungen heller, prøvde å ignorere den og håpe at et slags barnevern skulle komme og ta den vekk, men det var alltid noen som forbarmet seg over den slik at den alltid hadde det greit :lol:

Synes det er kjedelig om det skjer store ting i livet deres når jeg en gang ikke spiller :klø:

Du kan justere graden av fri vilje også!

Gjest Coarvi
Skrevet

Dette er ting du kan endre på under innstillinger.

Dere må faktisk huske på at dere sikkert brukte laaang tid på å tilpasse sims 2 slik dere ville ha det, og det samme gjelder sims 3, det finnes faktisk innstillinger i dette spillet også;) Jeg har aldri spilt sims 2, bare sims 1 for sånn 8 år siden, og det første jeg gjorde med 3'eren var å endre livslengde og fri vilje - såpass greide jeg faktisk å huske av hva som var nødvendig for 8 år siden... ;)

Skrevet (endret)

Har aldri endret noe som helst på Sims tidligere jeg :opplyser:

Men det er det behov for nå.. Jeg fikk forøvrig opplyst fra en bekjent at det skal gå an å skru av progresjonen i historien til Sim'ene slik at ting ikke skjer når jeg ikke spiller, men den funksjonaliteten fungerer ikke som den skal enda ;)

Så i mellomtiden har jeg skrudd ned graden av fri vilje og kastet ut leieboerne :lol:

Endret av Mischa
Skrevet
Har aldri endret noe som helst på Sims tidligere jeg :opplyser:

Men det er det behov for nå.. Jeg fikk forøvrig opplyst fra en bekjent at det skal gå an å skru av progresjonen i historien til Sim'ene slik at ting ikke skjer når jeg ikke spiller, men den funksjonaliteten fungerer ikke som den skal enda ;)

Så i mellomtiden har jeg skrudd ned graden av fri vilje og kastet ut leieboerne :lol:

Men spilte du med en annen familie i mellomtiden da? Hvis du bytter spillbar familie eller hva det nå heter så fortsetter de simmene du spilte med først.

Skrevet

Er det sånn at man kan innstallere spillet på så mange maskiner man vil? Eller kun en?

Har flere maskiner her, og vil helst bruke den bærbare (nyinnflyttet, og dårlig plassering av stasjonær). Men hvis det ikke fungerer bra på den, kan jeg innstallere samme på den stasjonære da?

Skrevet

Kan installere på i hvert fall tre. Jeg har installert på en maskin som kjører XP, en som kjører Vista og en Mac. Helt uten problemer (bortsett fra at det ikke kjørte på XP-maskinen da, men det var det jo andre grunner til).

Skrevet

Er noe jeg ikke skjønner. Det ene er jeg har laget en sim som jeg har spilt med, men så laget jeg en til, en mann. Slik at de 2 kunne bli kjærester. Men når jeg starter så får eg bar emulighet å spille med hun første jeg lagde? :klø: Skjønner ikke det.. Når jeg går ut i hovedmenyen og ser alle husene, så finner jeg værken hun eller han.. Hmm..

Også er det dette med tiden. Jeg syntes tiden går myyyyyye fortere. Selvom jeg spoler, så lager hun vafler til frokost på over 1 time. Så har ikke hun tid å spise før hun skal på jobb :sukk:

Skrevet
Kan installere på i hvert fall tre. Jeg har installert på en maskin som kjører XP, en som kjører Vista og en Mac. Helt uten problemer (bortsett fra at det ikke kjørte på XP-maskinen da, men det var det jo andre grunner til).

tror du kan lagre det på så mange pcer du vil, men at du trenger å ha cden i for å spille. Dermed kan du bare spille på en pc om gangen,

Skrevet

Hallo!!! Jeg fikk nettop en baby, så sto det "gratulerer med ny guttebaby" eller noe. Var ihvertfallgutt. Så jeg gidde den et guttenavn, men så viser det seg at det var en jente? :klø: Hun hadde også ønske om å få gtt, og vis hun fikk dt skulle hun få 5000 poeng, og det fikk hun. Men babyen har rosa teppet og står "kvinne" når du holder musen over.. Skjønner det ikke jeg... Går det an å endre navn?

Skrevet
Hallo!!! Jeg fikk nettop en baby, så sto det "gratulerer med ny guttebaby" eller noe. Var ihvertfallgutt. Så jeg gidde den et guttenavn, men så viser det seg at det var en jente? :klø: Hun hadde også ønske om å få gtt, og vis hun fikk dt skulle hun få 5000 poeng, og det fikk hun. Men babyen har rosa teppet og står "kvinne" når du holder musen over.. Skjønner det ikke jeg... Går det an å endre navn?

Ja, jeg tror faktisk det går ann. Så når jeg trykket på et av fellesområdene et eller annet om at man kunne bytte navn, men du kan jo sikkert ikke gjøre det før hun blir voksen..

Skrevet (endret)

Du har fått en transvestitt! :transe:

Er forresten på City Hall du kan skifte navn. Vet ikke hva det heter på norsk, rådhuset?

Endret av Haris Pilton
  • Liker 1
Skrevet
Du har fått en transvestitt! :transe:

Er forresten på City Hall du kan skifte navn. Vet ikke hva det heter på norsk, rådhuset?

:skratte:

FANTASTISK!!! Går det ann!!!

Noen som har fått trillinger ennå?

Jeg har kjøpt den som gjør at det går ann å få tvillinger og trillinger, og fått en haug med tvillinger.

Men ikke trillinger ennå.

Når damen får tvillinger blir mannen veldig ivrig på å bli med på sykehuset for å hjelpe damen og dermed hjelpe å få ungene med hjem.

Men hvordan løser de det med trillinger?

tviler på at de klarer å bære to om gangen, når de ikke klarer å gi fra seg barna til noen andre uten å legge dem på gulvet først.

Må man føde hjemme for å få trillinger?

Skrevet
Hvordan er det man forandrer størrelsen på tomta?

Går det ann?

Trodde du måtte kjøpe ny tomt hvis du ville ha større.

Skrevet (endret)
Kan installere på i hvert fall tre.

The Sims 3 er, så vidt jeg kan huske, det første spillet i den senere tid som omfattes av EAs kuvending bort fra nazi-DRM (begrenset antall installasjoner, aktivering over internett, osv.). Altså kan man installere det på så mange PC-er man bare orker.

Endret av Zealuu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...