Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

¨

kommer det samme på meg, har du funnet ut hva du skal gjøre for å få den bort ?? :S:S

Nei, ikke annet enn at jeg må ha ny sånn sak... Ikke skal det være selve plata det er noe galt med heller, siden den starter opp på mannens pc. Har du testet med en annen data? Eller en annen type plate i leseren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan juksekoden til penger? :)

Ctrl + Shift + C, skriv Motherlode, og du får 50 000 ekstra. Kan gjentas etter behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meticulous

Jeg må bare skryte litt av spillet.

Noe av det jeg synes er morsomst med sims er å lage simmer, samt å bygge hus og møblere.

Det er helt UTROLIG med valg og justeringsmuligheter her!!! Jeg er rett og slett målløs!

Samtidig er det ikke noe problem å velge kjappe løsninger, og uansett er det meste så enkelt og selvforklarende at det ikke er innviklet å endre på mer avansert vis heller.

Fasinerende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meticulous
Hvordan får man vekk dobbelthaka på simmene? Eller ser de alle like tjukke ut under ansiktet?

Det er da overhodet ikke noe problem??

Du kan jo bare justere som du vil der du lager simmene....

Min første sim er en meget slank og pen sim, helt uten dobbelthake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var veldig skufft over spillet da jeg spilte det. Og er det fortsatt. Men nå har jeg nå spilt litt i dag, tok meg en sykkeltur i byen og det var morsomt.

Har lest mye negativt og det har kanskje også noe å si, blir jo litt påvirka.

Etter å ha tenkt litt så må jeg si at The Sims 2 uten noe custom content, expansion packs og modifikasjoner faktisk er dårlige enn The Sims 3. Bare The Sims 3 får noen måneder på seg så er jeg ganske sikker på at det blir et bra spill da det vil komme expansion packs, modifasjoner og sånt.

Det mest negative med spillet er jo at det ikke går (så vidt jeg vet) å lage egne tomptr, flytte på husene og sånt og at det er vanskelige å lage egne ting som klær og hudfarger. Men mener det skal gå etter hva jeg har lest.

Men mulig at alt det løser seg med den neste expansion packen som kommer i november etter hva noen så på sims3.com forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt, da! Hvordan er spillet i forhold til Sims2?

Er vel kanskje ikke den rette til å svare på dette, da jeg ikke har spilt Sims 2 på noen år...

Men det jeg har merket meg så langt er at det er annerledes å bruke musen; dog vil jeg tro at dette er en vanesak. Om ei uke kommer jeg nok til å ha dette innøvd i hånden :fnise:

Det er også dårlig med frisyrer, klær etc. i forhold til Sims 2 vil jeg mene.

Allikevel, synes Sims 3 var ganske greit jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har spilt MASSE idag og har storkost meg :jepp: Tror spillet bare kommer til å bli bedre når jeg blir vant til alt som er nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, de som savner å kunne styre kameraet rundt sånn som i Sims 2; man kan gå inn på instillinger og sette på kantrulling, da vil kameraet bevege seg når du har musepekeren på sidene. :)

(Irriterte meg over dette i starten jeg også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsette nedlastingen imorgen, gleder meg å prøve dette ut! Får dog nok ikke tid til å spille noe før på Mandag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Var tidlig i byen i dag (øøh.. i går) og kjøpte spillet, og har spilt maaasse i dag (men nei, det er IKKE derfor jeg er oppe så seint :ler: holder på å mekke bursdagsbilder til en venninne som må være ferdig til helgen. hvile kan jeg gjøre på gamlehjemmet.). Vil bare si litt om mine erfaringer med spillet så langt:)

Jeg er hardbarka Sims-fan (22 år. litt småflau da jeg hasta inn i butikken og gikk målrettet bort til Sims-hylla, men var veldig oppspilt likevel), og etter flere timers spilling i dag (det ble jo natta så brått!) kan jeg si at The Sims 3 virkelig levde opp til forventningene mine. Begynte å lure med museknappen og alt det der i begynnelsen jeg også, men fant etterhvert frem til "kantrulling"-knappen i innstillinger, og da ble alt plutselig mye enklere.

Er også ufattelig imponert over alle de nye mulighetene i både byggemodus og lag-en-sim-modus:D Helt fantastisk! At man kan bestemme om alt fra innerste øyekrok skal peke opp eller ned, til hva slags farge hårtuppene skal ha... *sukk*. Herlig=) En drøm for de som liker å mekke simmer og designe hus=D

Det er fortsatt litt å sette seg inn i, men jo mer jeg kommer inn i spillet, jo mer liker jeg det. Jeg var litt lei Sims 2 nå også, så det var deilig med litt forandringer og nye utfordringer:) Nå gleder jeg meg til siste eksamen er overstått, og jeg kan spille masse med god samvittighet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

sinnsykt SKUFFET over sims 3. Folkene blir jo drit stygge og det er forferdelige klær og you name it. Har spilt sims 2 i maaange år, kjipt det gikk så tregt bare:(

Verste kjøp hittil i år.

SKUFFET!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

I går kjøpte jeg spillet. og timene på jobb gikk rimelig sakte! har en kolega som også gledet seg værre til å komme hjem å spille, det ventet nemlig på henne i postkassen.

lykkelig hjemme installerte jeg spillet og startet å spille, elsket det! i de få min. det varte. tror du ikke min idiotiske pc av en aspire har vifte problemer da, det satte på på full guffe også sloknet pc. og prøvde igjen men det samme skjedde da også. da fant jeg ut at krise er det ikke, kan jo bare legge det inn på stasjonere pc til samboer :) men der hadde dvd rom greia klikka så han har vist problemer med å få spilt dvd plate spill, men han skulle kjøpe en ny dvd rom ting i dag så når jeg kommer hjem i dag skal jeg endelig få spilt det skikkelig :hoppe:

skal nok ringe acer å høre med de, kjenner mange som har det samme problemet som jeg har når det gjelder viften og at hele driten slår seg av når den brukes til noe annet en å lese og skrive på..

gleder meg bare til jeg er hjemme fra jobb i dag, og jeg har ikke begynt på jobb enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg detter ut :(

Plutselig så låser alt seg og spillet slutter å virke :kjefte:

Det har skjedd på sims 2 også..

Noen som vet hva som er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...