Trekkoppfuglen Skrevet 27. mai 2011 #1821 Del Skrevet 27. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mai 2011 #1822 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei og nei, så trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. mai 2011 #1823 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 27. mai 2011 #1824 Del Skrevet 27. mai 2011 Huff, så dumt at det var over før det fikk begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. mai 2011 #1825 Del Skrevet 28. mai 2011 Nei, nei, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 28. mai 2011 #1826 Del Skrevet 28. mai 2011 Uffa, fryktelig leit å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mai 2011 #1827 Del Skrevet 28. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #1828 Del Skrevet 28. mai 2011 Takk jenter, men for å være ærlig tar jeg det ikke så tungt denne gangen. Når det først skal skje, så er det veldig greit at det skjer så tidlig. Mye heller det enn MA, ihvertfall! Litt trist er det jo, men på en måte greit også - det betyr at jeg har hatt tre aborter, og at jeg kan be om utredning hos legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. mai 2011 #1829 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva? Gikk det ikke denne gangen heller? Huff, nå syns jeg du har hatt nok motgang, håper du får god oppfølging hos legen Dette er bare utrolig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. mai 2011 #1830 Del Skrevet 28. mai 2011 Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mai 2011 #1831 Del Skrevet 29. mai 2011 Veldig kjedelig at det ikke skal gå greit for dere. Godt du kan få utredning da! Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 30. mai 2011 #1832 Del Skrevet 30. mai 2011 :frown: Trist å lese at det ikke gikk bra likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #1833 Del Skrevet 30. mai 2011 Dere er så gode! --- Nå har jeg nettopp kommet hjem fra yoga. Utrolig deilig. Ankelen er endelig nesten bra igjen, merket den bare litt i enkelte stillinger (stolen, bl.a.). Nå har jeg tenkt å komme i gang med treningen igjen. To ganger i uka fremover, basta! Kjenner godt i rygg og nakke at jeg har gjort yoga nå - jeg stivner så til de grader der når jeg ikke er flink på yogafronten. Mulig det resulterer i hodepine i morgen, men det er det i tilfelle verdt. Også laget jeg meg en nyyydelig supermat-hampprotein-sjokoladesmoothie med en gang jeg kom hjem, og treningen er jo verdt det bare for å helle i seg en sånn etterpå. Så godt! Anbefaler Renée Voltaires "Salig blanding" for inspirasjon på smoothiefronten. Og ellers er jeg veldig fornøyd med reisematta jeg kjøpte for en stund siden. Har jo limousine-matte her hjemme, men den er for tung til å dra med seg på trening. Hugger Mugger-matta har blitt veldig god nå, jeg har nok fått kjørt den inn. (Skikkelige yogamatter blir bedre med bruk!) Også veier den nesten ingenting. (Sånn for ordens skyld - jeg tåler rett og slett ikke sånne fellesmatter. Eksemet på hendene reagerer veldig på det...) Mens jeg har sittet her har det blitt litt eBay-handling... Jeg bare måtte ha denne kjolen/tunikaen i ren silke. Og i går kjøpte mannen en nyyyydelig kasjmircardigan til meg. Jeg hadde egentlig slått den fra meg, men så hadde jamen mannen sittet og fulgt med for meg og fikk den til £26! Har ikke bilde av den, men den er grå, med litt vide 3/4-lange ermer, og litt løs i modellen. Kjempefin! Jeg ble så glad da mannen sa at han hadde fått den til meg! Denne uka har jeg bursdag, men det blir ikke så mye feiring. Lurer på å invitere noen venninner en kveld, men vi får se. Det skal definitivt ikke bli noe familieselskap, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #1834 Del Skrevet 30. mai 2011 Jo, forresten! Jeg prøver å dra i gang Flylady igjen. Har laget meg control journal i dag, og må bare prøve å få til dette opplegget. Tror faktisk det vil ha en del å si for min mentale ro - jeg fungerer så mye bedre når jeg kan "legge fra meg" husarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 31. mai 2011 #1835 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tror jeg burde sendt mannen i gang med litt Flylady; for meg blir det litt nevrotisk å huske på å skrubbe den j... vasken hver dag. Jada, det gjør jeg, men hva med andre ting? Dessuten virker det (ut fra min ørlille erfaring) å være basert på folk som lever i et bombet hjem i utgangspunktet? Jeg kunne også tenkt meg litt nye klær, men jeg har for dyre vaner for mitt eget beste. Dessuten føler jeg meg litt små-pudgy etter ferien, selv om jeg vet det ikke er tilfelle. Men fornuften klarer ikke alltid å ta kontrollen, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2011 #1836 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 1. juni 2011 #1837 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei kjære deg! Nå har jeg endelig kommet meg inn hit igjen... Leit at det ikke gikk bra Og godt at du ikke faller helt ned av det Har sagt det før, sier det igjen: Du har god smak i klær og kvaliteter nydelig farge på den kjolen! Og for en mann som fikser cardigan i god kvalitet til fruen! vell oppdratt Mulig du har sagt noe om det tidligere på sidene, men så det ikke: hvordan har det gått med jobb? Så du sa noe om at vikariatet ikke forlenges? Blitt noen løsning? Så håpløst, altså! Håper dere får noen gode dager med fri framover! Snakkes, søte deg! (Treffes til uka?) :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #1838 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg tror jeg burde sendt mannen i gang med litt Flylady; for meg blir det litt nevrotisk å huske på å skrubbe den j... vasken hver dag. Jada, det gjør jeg, men hva med andre ting? Dessuten virker det (ut fra min ørlille erfaring) å være basert på folk som lever i et bombet hjem i utgangspunktet? Jeg kunne også tenkt meg litt nye klær, men jeg har for dyre vaner for mitt eget beste. Dessuten føler jeg meg litt små-pudgy etter ferien, selv om jeg vet det ikke er tilfelle. Men fornuften klarer ikke alltid å ta kontrollen, dessverre. Hehe, ja, den vasken er litt for nevrotisk for meg også. Men jeg har som mål at det ikke skal stå annet enn ren oppvask der, ihvertfall. Tja, det er nok en fin metode for folk som har bombet heimen (hehe), men jeg ser absolutt at det har noe for seg for vanlige hjem også. Det er noe med det å få tatt alt litt etterhvert. Og her i huset blir det lett sånne "hotspots" som FL er flinke til å minne om. Så for oss tror jeg det er bra. I går var dagens task å tørke vekk fingermerker på vegger og møbler i stua, og det var absolutt på sin plass. TVen, f.eks... Egentlig går det vel mye på time management enn husarbeid. Nei, kjenner til det at det ikke alltid er fornuften som råder når det gjelder selvbildet. Ikke så greit alltid... Håper du har en fin dag! Takk i like måte! Hei kjære deg! Nå har jeg endelig kommet meg inn hit igjen... Leit at det ikke gikk bra Og godt at du ikke faller helt ned av det Har sagt det før, sier det igjen: Du har god smak i klær og kvaliteter nydelig farge på den kjolen! Og for en mann som fikser cardigan i god kvalitet til fruen! vell oppdratt Mulig du har sagt noe om det tidligere på sidene, men så det ikke: hvordan har det gått med jobb? Så du sa noe om at vikariatet ikke forlenges? Blitt noen løsning? Så håpløst, altså! Håper dere får noen gode dager med fri framover! Snakkes, søte deg! (Treffes til uka?) :klemmer: Hei kjære deg! Hvordan var turen? Håper det var bra! Og skal dere bort i helgen? Nei, vikariatet forlenges ikke, så jeg er på jakt etter noe nytt. Får se hvordan det blir. Takk i like måte! Vil gjerne treffes! Vi er hjemme i helgen, sånn stort sett. Tatt oss fri på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #1839 Del Skrevet 1. juni 2011 Første dag i ny barnehage for Turnerose i dag, og det gikk så bra! Dvs, hun er jo på tilvenning, så vi var der sammen med henne. Men det var umiddelbart mye mer tillitsvekkende enn i den gamle barnehagen, så jeg har en veldig god følelse. Og en jevnaldrende jente som hun umiddelbart fant tonen med. I tillegg til en gutt vi var sammen med i åpen barnehage tidligere - tviler på at de husker hverandre, men de kom godt overens for et år siden, ihvertfall. Håper det fortsatt er tilfellet! Ah, en enorm lettelse for meg, dette her. Har grublet mye på om det var rett å bytte de siste ukene. Men nå som det er gjort føles det absolutt rett. Nå venter vi (noen av oss en smule utålmodig) på at bolledeigen skal heve ferdig, sånn at vi kan bake ut. Fint med mor og datter-tid, også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. juni 2011 #1840 Del Skrevet 1. juni 2011 Eg har aldri høyrt om Flylady. Kva er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå