*Joyce* Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #4541 Del Skrevet 19. desember 2014 Hoi, som det går! Over en uke siden sist jeg skrev. Dagene flyr nå, det må jeg virkelig si! I dag var det siste dag på jobb før jul, og nå venter TO UKER med ferie. Hurra! Jeg gleder meg veldig, tror jeg trenger litt ro og hvile - selv om det vel kan diskuteres hvor mye hvile det blir med to barn som jeg skal være alene med 5 av dagene. Uansett blir det godt å ikke måtte stå opp kl 6, og å ikke ha noe spesielt vi må gjøre eller rekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. desember 2014 #4542 Del Skrevet 20. desember 2014 God Jul, fine deg! Håper du har det meste klart nå, og kan slappe av (så godt DET lar seg gjøre). Her har også FP 2 uker fri fra barnehagen, håper det blir kjekt for henne. Hun elsker familiefester og kos. Tida har flydd nå i desember ja, ekstra fort... PS: i går fikk jeg en skikkelig stor sybok (Singer), og nå driver jeg og leser meg opp på emnet. Er noe bekymret for at jeg kommer til å gå lei før jeg kommer skikkelig igang, for jeg hater jo nemlig når jeg ikke får ting til. tenker særlig på hvis maskinen skulle tulle og tøyse--- *herk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #4543 Del Skrevet 2. januar 2015 Takk, blomsten! Det ble en bra jul til slutt, men jeg har ikke vært her inne så mye. Har lest litt, men ikke brukt mye tid på nett den siste drøye uka. Prøv å hold ut litt med syingen, det er alltid en bøyg å komme over, men det er så gøy når du er forbi! --- Som jeg skrev et annet sted, akkurat nå har jeg en dag helt for meg selv, og jeg sitter her og lurer på hva jeg skal finne på. Luksusen ved å kunne sove til 10.30, uten noen som sparker meg i ansiktet, hopper på magen min eller prøver å få meg til å hjelpe med etellerannet fra kl 7, er nesten ubeskrivelig. Frokost uten masing, og ikke minst STILLHET! Det er så innmari undervurdert! Jentene er hos foreldrene mine (forhåpentligvis en natt til), og mannen dro på jobb for i det jeg våknet. Hehe, ikke den mest effektive dagen for hans del, tror jeg. Men det er ikke mange der, og han hadde noen ting han måtte få unna. For min del er juleferien egentlig over, men barnehagen er stengt, og siden jeg sjelden kan være sikker på at mampap gjør det de sier de skal, så ble det en fridag i dag også. Angrer ikke på det, disse to ukene med fri har vært veldig sårt tiltrengt, og det er egentlig først nå at jeg begynner å føle meg nedpå. Har nok vært noen hakk mer sliten enn det som sunt er de siste månedene. Nytt år, nye muligheter... Og det blir det jo, med jobbytte om et par måneder, en jente som skal begynne på skolen (!) etter sommeren, en del ting ved meg selv som jeg har lyst til å ta tak i og endre på... Jeg skal bli litt mer vågal, har jeg tenkt. Litt mer positiv på egne vegne, ha litt mer tiltro til evnene mine. Våge mer. Godt nyttår til alle som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. januar 2015 #4544 Del Skrevet 3. januar 2015 Godt nyttår, min vakre venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. januar 2015 #4545 Del Skrevet 5. januar 2015 Godt nyttår kjære Joyce! Håper du hadde en fin start på det nye året og fikk skjemt deg selv bort litt Nå er det vel full fart hos dere også med jobb og barnehage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 7. januar 2015 #4546 Del Skrevet 7. januar 2015 Godt nyttår! Veldig fint forsett; å være mer positiv til seg selv og våge mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. januar 2015 Forfatter #4547 Del Skrevet 13. januar 2015 til Tusle, lilly og Haley! --- Jeg mistenker at Snorkfrøken er en liten realist av flere grunner, men dagens illustrerte det fint: Jeg: Så fint du tegner! Er det en sol? Snorkis: (Ser på meg som om jeg er litt treig.) Nei, mamma, det er en sirkel. De har hatt om former i bhg nå etter nyttår, og hun har visst fulgt godt med! Hun har også lært seg å telle et godt stykke, og kommer seg nå helskinnet til 18. *stolt mamma* Turnerose har første dag på mellomgruppe på ballett i dag, og var fryktelig spent og stolt før avreise. Det blir spennende å høre hvordan det har gått! Heldigvis er det den samme læreren, en eldre dame som er utrolig allright og fantastisk flink med småjentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. januar 2015 #4548 Del Skrevet 13. januar 2015 Haha, ler av snorkisen ser hun for meg. Håper det gikk bra med Turnerose i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. januar 2015 #4549 Del Skrevet 14. januar 2015 Hoho! Sirkel selvfølgelig For ei herlig jente Imponert over tellinga, har hun kunnet det lenge? Her kommer vi såvidt til 12, men da hoppes det konsevent over 8.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #4550 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Haha, ler av snorkisen ser hun for meg. Håper det gikk bra med Turnerose i dag Det gikk strålende, hun var veldig stolt og fornøyd. De hadde danset operaballett! (Dvs Nøtteknekkeren-aktige ting, formoder jeg.) Hoho! Sirkel selvfølgelig For ei herlig jente Imponert over tellinga, har hun kunnet det lenge? Her kommer vi såvidt til 12, men da hoppes det konsevent over 8.. Nei, det er vel i grunnen nytt av året med tellingen. Kan ikke huske at Turnerose var så stødig så tidlig, samt at hun lenge hoppet over 17. Nå har Turnerose derimot begynt å få taket på at det ikke heter tjueti, trettiti, førtiti osv... --- Jeg nevnte det i barnehagen, og ped.leder fikk seg en god latter. Og var veldig fornøyd med at hun hadde plukket det opp! Ellers, hvis alt går bra blir det visst baby her i slutten av september. Jeg tar på ingen måte det utfallet for gitt, men det er ingen tvil om at testene er positive lenger. Mannen konkluderte med at vi må ha ny bil, og så dro han for å trene. Jeg hadde forøvrig glemt (!) at mensen skulle ha vært her, ettersom det har vært crazy banana på jobb denne uka, så testet i går ettermiddag først. Svak strek da, litt sterkere på morgenurin i dag og ingen tvil på ettermiddagen nå. Jeg har testet svakt positivt rundt ikm tidligere også. Men med de siste rundene jeg har hatt, er jeg i tvil på om det holder til mål. Endret 15. januar 2015 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. januar 2015 #4551 Del Skrevet 15. januar 2015 😄 åhhhh næmmen! Gratulerer!!!! Da var det baby allikevel da.. Håper at svangerskapet går problemfritt helt i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #4552 Del Skrevet 15. januar 2015 Takk, gode Pasjonsblomsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. januar 2015 #4553 Del Skrevet 15. januar 2015 Yay! Jeg skal heie på spira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 15. januar 2015 #4554 Del Skrevet 15. januar 2015 Enda en heiagjeng her! Fine Snorkis! Det er så gøy når de kommer med sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #4555 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Takk, kjære Tusle. Og Schadenfreude, du postet visst mens jeg skrev! Endret 15. januar 2015 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. januar 2015 #4556 Del Skrevet 16. januar 2015 Heier på spirene våre Måtte de bare klamre seg godt fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 16. januar 2015 #4557 Del Skrevet 16. januar 2015 Gratulerer! Så koselig Henger meg med i heiagjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. januar 2015 #4558 Del Skrevet 17. januar 2015 Koselig lesing! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 19. januar 2015 #4559 Del Skrevet 19. januar 2015 Så spennande, krysser fingrane for problemfritt svangerskap no. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. januar 2015 #4560 Del Skrevet 19. januar 2015 *Kremt* Hvordan gjør du det denne gangen - tar du noe medisiner, eller stoler du på magefølelsen? Jeg er så i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå