Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

:hug: stor klem til deg, Joyce!

Høres ut som du kunne trengt deg en liten minibreak? Ny weekendtur? det er jo leeeenge siden du var i London, right?

kjipt med menn som ikke stiller nok opp... jeg synes min kommer sent hjem kl. 17, men 18-18.30 det ER jo sent. nesten leggetid. og gurimalla såååå jeg skjønner irritasjonen på en partner som sitter med nesa i en eller annen skjerm! (jeg har prøvd å si ifra til min, men til ingen nytte. Han mener det ikke skader noen, og han ER jo der.. han "passer" på J osv.. jada jada...)

Får du lagt deg tidsnok? nok søvn er jo første pri! Og hva med tid til trening og egenpleie? Ei god mor er ei mor som har det godt med seg selv.. (og har nok energi). Du gjør familien en tjeneste ved å pleie deg selv, det er win win! ;)

Håper kurven snur nå snart, og at du føler mer overskudd i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for fine ord, gode Pasjonsblomst! :hug:

Opptil flere gode poenger her, jeg tar det til meg. :jepp:

---

Men så kaaan det tenkes at jeg kanskje har vært litt mer ømtålelig enn normalt den siste uka, en svaaaaak rosa strek i dag morges kan ha noe med saken å gjøre. Jeg merker at jeg er veldig avventende, siden jeg jo har mistet flere ganger og sånt. Men skulle hatt mensen i går og det er så langt ingen tegn til at den dukker opp, og altså en nesten usynlig strek på test i dag. Som det har vært på IKM med begge jentene også. Uæææh! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å ta til seg... slike påminnelser trengs innimellom, plutselig så har man det så travelt at man helt glemmer at det GÅR an å ta pustepauser, og å gjøre ting annerledes.

svakt rosa strek.... ohh... så spennende! Da er det vel å smøre seg med litt tålmodighet for en ny test, og så man må jo alltids bare avvente og se.... ;) jeg følger også spent med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah, stadig samme ståa. Jeg tipper enten kjemisk eller tidlig SA, jeg, altså. Kanskje vi ikke klarer å produsere på egenhånd mer? :vetikke: Fikk jo litt "drahjelp" med Snorkfrøken, etter de abortene jeg hadde mellom der. Begynner å tenke litt... Mamma hadde store problemer med å bli gravid, og selv om Turnerose faktisk satt på første forsøk, så er jeg 6 år eldre enn jeg var den gangen. Og har hatt et KS. Ikke vet jeg...

Uansett, jeg tviler sterkt på dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre :hug: Selv om dere var på sehvasomskjerstadiet, og ikke helt i prøvemodus-- så føler jeg jo på meg at du ønsker en til. Men det er vel ikke sikkert at du har rett i dine mistanker? Hadde jeg vært deg tror jeg jeg ville tatt en tur til legen... bare for å ikke gå og "uroe meg".

Eller så kan dere jo ha det på denne måten: HVIS det skjer, så skjer det og vi blir glade.

Hvis det ikke skjer så er vi fornøyde med de vi har ;)

(eller så kan dere jo aktivt bestemme dere for nr. 3 og GO all in..gjerne med litt eller mye drahjelp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg! Så lenge streken er der er det vel håp? Men jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, og at du er veldig avventende. Krysser fingrene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen baby dette her, nei. Om det var en begynnelse, så er det ikke noe nå lenger.

Jeg tar det ikke særlig tungt nå, kjenner jeg. Har nok skrudd ned forventningene. Og jeg har to fantastiske jenter fra før, så om det ikke blir flere, så er det helt greit. :) Godt å være der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit, men godt å kunne ha en såpass avslappet holdning til det! Hva tenker dere om å evt. få hjelp da? Eller tenker dere at om det ikke går på egenhånd, så er dere fornøyde med de flotte jentene dere har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, leit likevel, ein får jo automatisk aktivert modus og tenker framover. Me de gir dåke ikkje der?

Nei, eller, vi har jo ikke prøvd aktivt, heller, bare latt det stå til. Tipper vi fortsetter sånn, egentlig. :)

Leit, men godt å kunne ha en såpass avslappet holdning til det! Hva tenker dere om å evt. få hjelp da? Eller tenker dere at om det ikke går på egenhånd, så er dere fornøyde med de flotte jentene dere har? :)

Heller vel kanskje litt mot det siste, ja. Men vi får se litt hva vi tenker videre, må vel ta en prat, tenker jeg.

:klemmer:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøøtt-trøtt-trøtt-trøøøøtt. Det er kanskje sånn det blir når man kjededrikker Pukkas Relax-te? :ler:

Næh, lite annet å melde i dag. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trøøøøtt-trøtt-trøtt-trøøøøtt. Det er kanskje sånn det blir når man kjededrikker Pukkas Relax-te? :ler:

Næh, lite annet å melde i dag. Hehe.

Hehe, mulig det er en sammenheng :fnise: Jeg har ikke prøvd relax varianten, men liker godt de andre. Har mer behov for kaffe egentlig, særlig nå på høsten :sovne: Hvordan går det ellers da? Jeg savner litt middags menyene dine og shoppetips :popcorn: Har du kjøpt noe til deg selv i det siste? Jeg er på jakt etter vinter/høstsko.. Hvilke sko bruker jentene dine i bhg for tiden? Frøkna har viking overgangsko + støvler, men jeg vurderer å prøve doc boots siden de virker varmere og hun skulle hatt et ekstra par. Syns å huske at dere har hatt Sorel (?) men det er kanskje for minusgrader helst?

Håper fredagen er fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schaden: Malemonsteret er delvis under kontroll, men dukker opp når jeg minst venter det. Her om dagen hadde hun fått tak i et stempel fra Turneroses stash, og plutselig så det ut som om bordet hadde vannkopper. :ler:

Lilly: hehe, middagsmenyene mine savner jeg også. ;) Har ikke blitt så mye planlegging i det siste... Litt shopping har det blitt, skal se om jeg får linket litt senere, akkurat nå et jeg på 3G siden lynet i går slo ut modemet vårt.

Jentene har akkurat nå overgangssko (Viking og Superfit) + vanlige gummistøvler i bhg. Var og kjøpte Dockboots til dem i dag. De funker fint fra nå av, kommer nok til å bytte ut støvlene med dem snart. Drøyer vinterskoene så lenge som mulig,begge foretrekker lettere sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er vi på nett igjen. Var og byttet modemet på en butikk i nærheten tidligere i dag, men tok litt tid å få koblet det opp. :)

Skal vi se, lilly, hva har jeg shoppet i det siste? Denne genseren kjøpte jeg i går. En silkebluse (hvit) og et silkeskjerf (mønstret i rødlilla nyanser) fra H&M på salg, og et kasjmir-/ullskjerf (hvitt) fra samme sted i butikk. Jeg sikler på disse, men tror ikke jeg kjøper dem nå. Ellers har jeg handlet litt vinterstæsj - ullstrømpebukser fra Wolford og Janus, og en ulltrøye og ullsokker fra Pierre Robert. Vinterskomessig liker jeg fortsatt de jeg kjøpte i fjor - tror det er disse. Varme og gode og gå i. Tidligere i høst fant jeg jo denne kåpa (Bergans) på skikkelig tilbud, har tatt den i bruk nå og er superfornøyd.

Det får være kveldens oppsummering, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...