Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ingenting, jeg nå, testene er stadig svake, men det nærmer seg en uke siden mensen skulle ha vært her (tirsdag), og det er et par andre ting som får meg til tro at det er graviditet på gang (tett og lukket livmorhals, ligamentsmerte-aktig). Har kjøpt en "ordentlig" test i dag, så får vi se hva den viser... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Er du sikker på IKM? Tenker uansett at det er et godt tegn at TR ikke har vist seg.. Krysser fremdeles fingrene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en dag fra eller til med slingringsmonn på IKM, men ikke 5 dager. Vi får se, rett og slett. Jeg har tenkt tanken på at det kan være noe med de billigtestene jeg har liggende, de er alle fra samme forsendelse. Men de er nå brukt opp, så da får jeg prøve med apotektesten i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg velger å krysse fingrene - til tross for dårlig timing (why?) @ så leses det jo gjennom linjenene at en liten er ønsket og velkommen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den var negativ, gitt. Det burde jo ha vært klare streker nå, 6 dager etter at mensen skulle ha vært her? Så da er det vel bare kroppen som er på bærtur. Kanskje jeg ikke har hatt EL den siste måneden? :vetikke: Har aldri vært så forsinka før. Tipper at det var noe rart med partiet med billigtester, kanskje det har blitt for fuktig for dem på badet eller noe?

Litt skuffa, må jeg vedkjenne.

(Pasjonsblomst - dårlig timing fordi vikariatet mitt går ut i februar og ikke blir forlenget, det kuttes kraftig her om dagen, og da er midlertidige de første som må ut.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, jeg hadde virkelig håpet det var noe på gang nå :klemmer: Så lenge TR ikke er her, er vel ikke alt håp ute, men jeg syns og det høres rart ut. Etter at jeg begynte å tempe ser jeg jo at EL ikke alltid er når jeg tror, men da er det gjerne snakk om noen dager +/- og ikke en hel uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpet også det, lilly. Men det ser virkelig ikke sånn ut, selv om mensen fremdeles er fraværende. Syklusgreier er forvirrende, altså!

---

Jeg er så uendelig sliten om dagen. Det skjer noe nesten hver dag nå, og det er egentlig litt i overkant for meg. Har lyst til å legge meg under en stein og kikke frem igjen ca 22. desember (og håpe at ting er nogenlunde på plass, hehe). Jeg savner dagslys og det å kunne gå ut mens det fremdeles er lyst ute.

Over til noe helt annet - årets pepperkaker er nå ferdig bakt! Deilig å ha gjort det, og stor stas i heimen. Pepperkakehus, pyntekaker og spisekaker (sistnevnte av hjemmelaget deig) er på plass der det skal være. Så får vi se hvor mange som er igjen til julaften, de var MEGET populære å knaske på, visst!

---

Og siden jeg har brukt hele dagen på å skrive innlegg - JEG HAR FÅTT JOBB!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye med jobb! Så deilig på ha det i boks :tommel::klemmer:

Kjenner til den kjipe følelsen med de mørke travle dagene.. Riktignok ikke så altfor travelt her, men nok til at det suger energien ut av meg. Godt at sola snart snur! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny jobb!! :D

Merkelig med syklustull. Håper det ordner seg fort. Med ny jobb vil det jo passe litt bedre med ny baby etterhvert også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!! Så utrolig deilig det må være :strix: Dette betyr at du bytter arbeidsplass/sted - ikke sant? I så fall er jeg litt nyskjerrig på hvor, evt. hva jobben går ut på :lur: Er det stor forskjell fra det du gjør nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grtaulerer med ny jobb, så deilige nyheter nå før jul! Da trenger det ikke å bli så dårlig timing heller, hvis det skjer et nytt uhell mener jeg. (er det fast du har fått?).spennende!

Og rart det der med syklustullet... men mensen må jo komme en gang, eller kan det bare hoppe over en mnd sånn som det der? hmmm

skjønner slitengreia... er der selv, tror at desember måned er tungt for mang en småbarnsmamma og andre. mye stress...

Trives du greit på jobb, med tanke på motivasjon og slikt? siden du skal vekk derifra mener jeg (regner jeg med).

Vil anbefale deg å gå over alle resterende desemberplaner og kutte ut iallfall 2 happenings/gjøremål. Man MÅÅÅ jo ikke alt sammen. Gjør det som en julegave til deg selv (og familien din). En happy mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Gratulerer så mye med jobb! Så deilig på ha det i boks :tommel::klemmer:

Kjenner til den kjipe følelsen med de mørke travle dagene.. Riktignok ikke så altfor travelt her, men nok til at det suger energien ut av meg. Godt at sola snart snur! :hoppe:

Takktakk! :)

Ja, hurra for solsnu! :jepp:

Hurra for ny jobb!! :D

Merkelig med syklustull. Håper det ordner seg fort. Med ny jobb vil det jo passe litt bedre med ny baby etterhvert også. :)

Hehe, ja, du er inne på noe der - ang ny jobb og ny baby. ;)

:klemmer:

Gratulerer med jobb! Så deilig :hoppe:

Jaaaa! :hug:

Gratulerer!!!! Så utrolig deilig det må være :strix: Dette betyr at du bytter arbeidsplass/sted - ikke sant? I så fall er jeg litt nyskjerrig på hvor, evt. hva jobben går ut på :lur: Er det stor forskjell fra det du gjør nå?

Bytter arbeidsplass, ja, men ikke så veldig langt i fysisk avstand. Sender deg en PM! :)

Grtaulerer med ny jobb, så deilige nyheter nå før jul! Da trenger det ikke å bli så dårlig timing heller, hvis det skjer et nytt uhell mener jeg. (er det fast du har fått?).spennende!

Og rart det der med syklustullet... men mensen må jo komme en gang, eller kan det bare hoppe over en mnd sånn som det der? hmmm

skjønner slitengreia... er der selv, tror at desember måned er tungt for mang en småbarnsmamma og andre. mye stress...

Trives du greit på jobb, med tanke på motivasjon og slikt? siden du skal vekk derifra mener jeg (regner jeg med).

Vil anbefale deg å gå over alle resterende desemberplaner og kutte ut iallfall 2 happenings/gjøremål. Man MÅÅÅ jo ikke alt sammen. Gjør det som en julegave til deg selv (og familien din). En happy mamma ;)

Ikke fast, men to års engasjement med "svært gode muligheter for fast ansettelse etterpå". Litt skrekkblandet fryd rundt det å bytte arbeidsplass etc, men det blir nok bra. :)

Ingen tegn til tanta enda, så får bare se hva som skjer. Hvis det vedvarer bør jeg vel kanskje innom gynekolog. Ich weiss nicht, nytt for meg det med sykluskrøll - jeg har egentlig bestandig vært veldig regelmessig.

Joda, greit på jobb, jeg har lyst til å bidra de siste drøye to månedene mine, fordi jeg vet at det kan bli veldig ugreit der med de planlagte kuttene. Jeg kjenner det er godt å ha avklart at jeg har en jobb videre, selv om det ikke er der jeg er nå. :)

Desemberplanene er ikke så enkle å kutte, egentlig, type julebord med jobben, Nøtteknekkeren, Lucia i bhg, etc. Har jo lyst til å få det med meg... Men neste uke blir heldigvis litt mindre intens. :) Jeg tror det handler mest om de indre kravene, for å være ærlig. Og de er ikke fullt så enkle å gjøre noe med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for pm :nigo: Kjenner meg SÅ godt igjen med tanke på indre krav i desember, det er jo så mye det hadde vært koselig å gjøre/lage, men tiden går så fort og med full jobb, barnehage og alt det andre som skjer i desember blir det vanskelig å få til i praksis. Egentlig har jeg nok med å få handlet alle julegavene :dry: Hadde lenge ambisjoner om å lage julegaver, type konfekt osv, men det har jeg lagt bort. Ble bare gjort et år, og det var før frøkna.. Har ikke noen gode råd egentlig, ville bare si at jeg tror det er sånn for de fleste kvinner/mødre - lest et sted at mannfolk er julens største haikere, og det er jammen sant. Det er jo vi som handler det meste av julegaver, passer på at ungen har klær til nissefest, prøver å lage litt julekaker, vasker og tar frem advents- og julepynt! Og om det er noen som ikke har det sånn, så er de jammen heldige, for sånn er det ihvertfall hos oss :lol:

Og ang. syklus: hvordan kan du være helt sikker på at ikke EL var forsinket? Om du ikke har testet for EL eller tempet, kan det jo tenkes at du var litt forsinket. Du har jo vært sliten og litt syk, så helt utenkelig er det kanskje ikke? Ny graviditetstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensen kom med et smell i natt. Sitter her nå med magekramper fra h******, lenge siden det har vært så heftig. Hurra for Ibux, måtte det hjelpe fort.

Likte veldig godt haiker-kommentaren. Stemmer godt, ja. Makan, altså. Svigermor har kommet på besøk her, og hvem er det som har sørget for at gavene som skal den veien er klare? Gjett en gang... Men sånn er det, det er noe med å ikke bruke altfor mye tid på å ønske det annerledes, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra ting på en torsdag i desember:

- sovet lenge (vel, til 7.30)

- det lysner på vei til jobb

- julebord i dag!

- lønna kommer nok på konto i løpet av dagen - halv skatt!

- antrekk: nytt,hjemmesydd skjørt og deilig myk merinoullgenser.

- mindre vondt i magen enn i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensensmell ja... uffameg! godt det var bedre idag. Du ble fornøyd med skjørtet? ;) flinke husmoremnet!

Lønn er fine greier... fikk halv skatt i november, så har fått handla godt allerede.

Kos deg på julebord, er det alle sammen på en gang, eller avdelingsvis? Håper det blir superkjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...