Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

TR :bolledeig: TR :hoppe: hehe ;) Noen ganger må det feires :ler:

Morro om det skjer noe snart. Hva skal du gå på etter at du har fått mensen etc... regner med at det er noe piller da også :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er vel omtrent like ofte som ¨å se noen glede seg til GU ;)

Hehe, ja det er sant... Jeg husker jeg gjorde det.... :sjenert:

:ler:

Absurd bok du har, cypress! :sjenert:

:ler: Neida, bare veldig åpen for alles meninger! ;)

TR :bolledeig: TR :hoppe: hehe ;) Noen ganger må det feires :ler:

Morro om det skjer noe snart. Hva skal du gå på etter at du har fått mensen etc... regner med at det er noe piller da også :)

Noe annet enn Pergo mener du? Jeg har ikke fått beskjed om det?? :klø:

Det legen sa til meg var at jeg skulle gå på disse pillene nå først en uke for å "fremprovosere" mensen. På blødningens tredje dag skal jeg begynne å ta pergo. Og så er det bare å :humpe: på, og vente og se... :popcorn:

Hvis ikke det funker sa han at jeg kan ta en runde Pergo til, og hvis ikke det skjer noe da heller, skal jeg komme tilbake til han. *håper jeg slipper det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden vært så glad jeg, som den gangen jeg var flere dager for sein, og mensen endelig kom. Da kom det et gledeshyl ut fra badet gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp, her skjer visst ting og sidene flyr fort! :)

Har skummet gjennom og fått med meg at du er i gang, og at ting forhåpentligvis snart skjer... ;)

Løkke tell!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er innom for å se om det nærmer seg Pergo-tid. Jeg syns det gikk overraskende bra med kur. Fikk litt utslett, ellers lite bivirkninger. Altså: Du trenger ikke grue deg :nigo:

Lykke til! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden vært så glad jeg, som den gangen jeg var flere dager for sein, og mensen endelig kom. Da kom det et gledeshyl ut fra badet gitt :ler:

Hehe, ja ingen tvil om at det finnes situasjoner der man kan bli overlykkelig for at mansen kommer.. :ler:

Å hjelp, her skjer visst ting og sidene flyr fort! :)

Har skummet gjennom og fått med meg at du er i gang, og at ting forhåpentligvis snart skjer... ;)

Løkke tell!! :)

:klem:

Takk skarru ha! :nigo:

Hei.

Er innom for å se om det nærmer seg Pergo-tid. Jeg syns det gikk overraskende bra med kur. Fikk litt utslett, ellers lite bivirkninger. Altså: Du trenger ikke grue deg :nigo:

Lykke til! :hug:

Så bra å høre! Her nærmer det seg ja, håper jeg senest får mensen i morgen, og så er det i gang tre dager etter det.

Håper ikke jeg blir dårlig, for jeg har planlagt Tusenfryd-tur på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for mensen ja :duskedame: Så flott at det endelig skjer noe :) Håper litt Pergo innabords gjør susen, det blir en spennende tid fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bryllupsnytt er lov, selv i en prøverdagbok.

Vi har endelig bestilt takkekort, og de skal jeg hente på posten i dag. Gleder meg til å se dem! Jeg skal også hente de tre fotobøkene vi bestilte til våre foreldre (Mannens foreldre er skilt, så der blir det en til hver).

Og det siste: jeg har lagt ut kjolen min til salgs på finn. :nigo: Ikke uten komplikasjoner selvsagt, først klarte jeg å lage en annonse helt uten bruk av ordet "brudekjole" så den kommer ikke opp hvis man søker på det ordet... Så da måtte jeg lage en ny.. Deretter fikk jeg mail fra en dame som jeg mistenker veldig at prøver å svindle meg. Hun vil jeg skal sende kjolen til Nigeria liksom.. Jeg må bare være så snill og sende over all kontoinformasjonen min først.. Yeah right... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin annonse :jepp: Håper du får noen seriøse henvendelser! ;)

:klemmer:

Ja, du fant den? Håper jeg har fått med all relevant info.. Du la ikke merke til at du savnet noen ting? Håper ikke det, for nå gidder jeg ikke lage fler.. :rolleyes:

Nok bilder eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om den siste twilight boka? Den er desidert best!

men det er ikke den siste da, hun skriver nr 5 nå! Men jeg er litt skeptisk til å lese mer, for synes nummer 4 hadde en bra slutt.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er ikke den siste da, hun skriver nr 5 nå! Men jeg er litt skeptisk til å lese mer, for synes nummer 4 hadde en bra slutt.

Blander meg inn jeg. :fnise: Bok 5 er Bok 1 fra Edwards POV. Så ikke skummelt å lese den. :tommelsmil: Er ihvertfall den jeg har hørt er bok 5. :)

:klem: til cypress!!

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du fant den? Håper jeg har fått med all relevant info.. Du la ikke merke til at du savnet noen ting? Håper ikke det, for nå gidder jeg ikke lage fler.. :rolleyes:

Nok bilder eller?

Synes den var fin jeg! Detaljert informasjon, og fine bilder både av hele kjolen og detaljene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom en tur her igjen jeg :vinke:

Blir litt lite KG-tid for tida, men stikker innom når jeg har tid!

Her er det ting på gang skjønner jeg, moro at det "skjer" noe!

Heier :duskedame: videre på deg for at det snart sitter en liten spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger den! Det er helt klart den beste ja!!!! Jeg var ganske lei på slutten av treeren, men siden så mange hadde sagt at 4ern var best så fortsate jeg. Og det er jeg glad for nå! Ikke si hvordan den slutter for jeg er bare på side 250. :)

Blander meg inn jeg. :fnise: Bok 5 er Bok 1 fra Edwards POV. Så ikke skummelt å lese den. :tommelsmil: Er ihvertfall den jeg har hørt er bok 5. :)

:klem: til cypress!!

Takk for :klem: - her får du en tilbake: :klemmer:

Synes den var fin jeg! Detaljert informasjon, og fine bilder både av hele kjolen og detaljene! :jepp:

Takk! :)

Titter innom en tur her igjen jeg :vinke:

Blir litt lite KG-tid for tida, men stikker innom når jeg har tid!

Her er det ting på gang skjønner jeg, moro at det "skjer" noe!

Heier :duskedame: videre på deg for at det snart sitter en liten spire!

Hyggelig at du stikker innom! Full forståelse for at KG ikke alltid har topp prioritet!

Ja, håper det skjer noe snart! Har fortsatt ikke fått mensen, men den kommer vel. Tipper i morgen. Men mensen-følelsen jeg hadde i går er borte, det er litt rart.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også på 4 måneders bryllupsdagen a gitt!! :strix:

(Mannen er bortreist med jobb til i morgen, så noen feiring ville det uansett ikke blitt.. :tristbla: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...