Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Likte dagens liste! :jepp:

Jeg spiste så mye deilig middag her om dagen at jeg ble ALT for kvalm... Ikke bra for en kommende brud å spise for mye :nei:;)

Så flott at du skal begynne på Pergo! Er kjempespent på dine vegne! :hoppe:

Hvordan går det med bok nummer 4 i twilight serien??

Håper du har en bra helg! :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det er bare noe som skjer" :fnise: Håper du får en fin helg videre, fortrinnsvis uten kuk i computeren! :ler:

Skrevet
Likte dagens liste! :jepp:

Jeg spiste så mye deilig middag her om dagen at jeg ble ALT for kvalm... Ikke bra for en kommende brud å spise for mye :nei:;)

Så flott at du skal begynne på Pergo! Er kjempespent på dine vegne! :hoppe:

Hvordan går det med bok nummer 4 i twilight serien??

Håper du har en bra helg! :hug:

Ja, Pergo blir veldig spennende! Jeg gleder meg litt, og håper jeg ikke får masse bivirkninger..

Jeg har ikke kommet så langt i boka, bare til side 50 kanskje. Jeg merker jeg syns Bella er ganske irriterende. Makan til pysete dame, jeg får lyst til å filleriste henne noen ganger. :fnise: Men men, jeg er motstander av å ikke lese ut bøker, så jeg holder ut. :jepp:

God helg til deg og!! Snart skal du gifte deg!! :hoppe:

"Det er bare noe som skjer" :fnise: Håper du får en fin helg videre, fortrinnsvis uten kuk i computeren! :ler:

:skratte: Den er så herlig! Ingen kuk i computeren her foreløpig, hverken storkuk eller liten kuk. :ler:

Skrevet

Gjør positive handlinger, og det positive gror :Nikke:

Sånn går den :jepp:

Kuk i computeren :ler:

Skrevet
Ja, det er det!! Jeg vil være graviiid! (men ikke nødvendigvis ha barn. Barn vet jeg ikke om jeg liker...) :ler:

Hihi. Du er så utrolig søt.

Ja, det er jeg heldigvis ikke bekymret for! :)

Noen barn er ok altså, spesielt når de er blide og stille. Av en eller annen grunn liker barn meg, god knows why... I går var vi på middag til en kollega av Mannen, og datteren der i huset sa hun syns jeg lignet på Tone Damli Aaberge. DET gjør jeg IKKE, men jeg tar det som et kompliment allikevel. :ler: Og når barn sier sånne ting, da liker jeg barn. ;)

Nei, du ligner ikke på Tone Damli Aaberge, men jeg synes virkelig du er minst like pen. og jeg synes Tone er veldig pen.

Dagens 6 fine (klarte ikke stoppe på 5) :

1. Oppdaget at selv om man er stappmett etter et herlig biffmåltid, er det alltid plass til (ganske mye) godteri :nigo:

2. Støl i lårene etter treningen i går. Det må bety at jeg blir sterkere! :trene:

3. Hjemme-alene-kveld mens mannen er på fredagspils med jobben. Digg.

4. Gjenoppdaget Paul Walker i tidligere nevnte The Fast and the furious. Herreguuuuud, for en kjekk mann! Come to mama

5. Fant en stillingsannonse på finn som jeg vil søke på - i tilfelle jeg ikke får tilbudet i kommunen

6. http://www.youtube.com/watch?v=8XHg8PPnhqEPriceless

Jeg gjenoppdaget Michelle Rodriguez, jeg. Hmm. :fnise:

Jeg har ikke kommet så langt i boka, bare til side 50 kanskje. Jeg merker jeg syns Bella er ganske irriterende. Makan til pysete dame, jeg får lyst til å filleriste henne noen ganger. :fnise: Men men, jeg er motstander av å ikke lese ut bøker, så jeg holder ut. :jepp:

Hehe. Jeg også!

spennende at du er i gang med alle disse gravid-greiene (husker ikke hva alt heter), og håper det blir klaff snart.

Skrevet

Innom med en lørdags :klem:

Du gjennoppdaget Paul Walker du og ja ;) Han er HEIT!!! Satt klistret til skjermen da fast and the furious gitt :ler:

Hvordan går det med twilight sagen lesingen da? Er på siste boka jeg... men har gitt meg selv lese nekt noen dager... har bare noen få sider igjen.. og jeg vill ikke at den skal slutte.... selv om jeg faktisk synes siste boka er litt sånn... tja... ikke helt hva jeg forventet, men på en måte forventet... vanskelig og forklare...

Lese et sted lengre opp her at du synes Bella er ei pyse.. hvor er du? i bok to? Har ikke fått det inntrykket av ho... men jeg ville vel heller sagt en "player" :ler:

Steike... ble jo like forelsket i Jacob og Edward som det ho er, av å lese :fnise:

Skrevet
Ja, Pergo blir veldig spennende! Jeg gleder meg litt, og håper jeg ikke får masse bivirkninger..

God helg til deg og!! Snart skal du gifte deg!! :hoppe:

Jeg kan skjønne hva du mener med at hun er litt pysete. Hun er litt sånn selvdestruktiv og pessimistisk syns jeg til tider! Men jeg glemmer det med en gang Edvard kommer inn i bildet ;):hjerte:

Bok 4 blir bare bedre og bedre :jepp:, og midtre del av boken er til og med skrevet fra Jacobs synspunkt, så da blir det litt forandring på sakene :lur:

Ja!! Snart blir jeg også en gift frue! :strix:

Skrevet

*Hopper glatt over Twilight-snakket, for jeg er bare på begynnelsen av bok 2.*

I går var vi på middag til en kollega av Mannen, og datteren der i huset sa hun syns jeg lignet på Tone Damli Aaberge. DET gjør jeg IKKE, men jeg tar det som et kompliment allikevel. :ler: Og når barn sier sånne ting, da liker jeg barn. ;)

Det er jo et kompliment. :Nikke: Jeg syns du ligner på Alicia Silverstone og prinsesse Madde jeg.

Skrevet

Hadde ikke tenkt over det før, men du ligner faktisk på Alicia Silverstone :jepp:

Skrevet

Skal vi se...

1. Alicia Silverstone

2. Madde

3. Tone Damli Aaberge

4. Celina Midelfart

En god blanding, altså ;)

Skrevet
:sjenert: Jøss. som dere prater i mitt fravær da.... Blir helt flau jeg... :flau:
Skrevet
Skal vi se...

1. Alicia Silverstone

2. Madde

3. Tone Damli Aaberge

4. Celina Midelfart

En god blanding, altså ;)

Med andre ord - du er nydelig :klemmer:

Skrevet

Nåååå... søtinger... :sjenert:

Huff, nå kjenner jeg at de Primolut-pillene jeg har tatt funker... Kjenner veldig godt at det snart er tid for mensen ja... Eller hva jeg skal kalle det, det er jo ikke en normal mens egentlig. Men det kjennes akkurat ut som sånn det kjennes når mensen er på vei, så hva det egentlig "er" spiller fint liten rolle.

Men men, godt å vite at det skjer noe! :)

Skrevet

Ikke ofte man ser noen hoppe for mensen.... :fnise:

Skrevet

Nei det er vel omtrent like ofte som ¨å se noen glede seg til GU ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...